Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Innova  (Read 1238890 times)

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Innova
« Reply #270 on: 03.09.13 - klo:15:45 »
Mullakin AJ. Suoraksi ei voi haukkua millään, mutta hoitaa "alle PD" mittaset feidaavat hyvin. Täytyy hakkailla yhtä suoremmaksi ja toinen saa ollakin tollanen.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Zerby

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 46
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #271 on: 03.09.13 - klo:23:32 »
Mitäs ihmiset suosittelee ylikääntyväksi driveriksi? Vasenkätisenä tarvitsen usein vasemmalle kääntyviä, pitkiä draiveja. Tällä hetkellä tuossa virassa on ~168g TD2 (Fever), joka on ihan pätevä, mutta tuon rinnalle tarvitsisi vielä vähän maltillisemmin, mutta silti varmasti kääntyvän driverin. Mietiskelen joko toisen, täysipainoisen Feverin välillä, tai sitten mahdollisesti ~170g Valkyrie?

Kädestä löytyy aika hyvin nopeutta. Ei välttämättä tarvitse Innovaa olla, en vain viitsinyt uutta aihetta tehdä tämän takia.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Innova
« Reply #272 on: 03.09.13 - klo:23:47 »
Mitäs ihmiset suosittelee ylikääntyväksi driveriksi? Vasenkätisenä tarvitsen usein vasemmalle kääntyviä, pitkiä draiveja. Tällä hetkellä tuossa virassa on ~168g TD2 (Fever), joka on ihan pätevä, mutta tuon rinnalle tarvitsisi vielä vähän maltillisemmin, mutta silti varmasti kääntyvän driverin. Mietiskelen joko toisen, täysipainoisen Feverin välillä, tai sitten mahdollisesti ~170g Valkyrie?

Kädestä löytyy aika hyvin nopeutta. Ei välttämättä tarvitse Innovaa olla, en vain viitsinyt uutta aihetta tehdä tämän takia.

Kyllä itellä noi Star Valkyriet 168g-175g on ihan parhautta. Kääntää todella ennustettavasti yli, kun heittää oikein. Toiset palaa ruotuun vielä heiton lopussa, osa taas kääntää maltillisesti läpi heiton. Heitän niillä 100-110m.

Offline RistoS

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 365
  • Kääpiö
    • View Profile
  • Oikea nimi: Risto Salonen
  • Seura: OFS
Vs: Innova
« Reply #273 on: 04.09.13 - klo:00:34 »
Uutta putteria:

Code: [Select]
Name: Nova
Approved: 2013
Diameter: 21.3 cm
Max Weight: 176.8 g
Height: 2.7 cm
Wing Width: 1.1 cm
Rim Depth: 1.5 cm

Melkonen kupu tiedossa ton korkeuden perusteella, nopeusluokka varmaan 3

Offline broz

  • Juniori
  • **
  • Posts: 78
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #274 on: 04.09.13 - klo:06:35 »
Ihan hölömönä pitää kysyy kun ei oo bägiin eksynyt yhtään champpion muovin kiekkoa eli jos ostan esim champpion wraithin niin kestääkö champpion muovi märälläkelillä / syksyllä pelaamista kun oon jostain lukenut että ois hivenen liukasta materiaalia silloin vai kannattaako suosista ostaa Pro-muovilla tuo wraithi?

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Innova
« Reply #275 on: 04.09.13 - klo:06:48 »
Ihan hölömönä pitää kysyy kun ei oo bägiin eksynyt yhtään champpion muovin kiekkoa eli jos ostan esim champpion wraithin niin kestääkö champpion muovi märälläkelillä / syksyllä pelaamista kun oon jostain lukenut että ois hivenen liukasta materiaalia silloin vai kannattaako suosista ostaa Pro-muovilla tuo wraithi?

Kyllä se champpioni on liukasta, ei pro ole pitävää mutta pitävämpää kuin champion. :)
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline temppa.kk

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 268
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Leinonen
Vs: Innova
« Reply #276 on: 04.09.13 - klo:07:06 »
Ihan hölömönä pitää kysyy kun ei oo bägiin eksynyt yhtään champpion muovin kiekkoa eli jos ostan esim champpion wraithin niin kestääkö champpion muovi märälläkelillä / syksyllä pelaamista kun oon jostain lukenut että ois hivenen liukasta materiaalia silloin vai kannattaako suosista ostaa Pro-muovilla tuo wraithi?

Kyllä se champpioni on liukasta, ei pro ole pitävää mutta pitävämpää kuin champion. :)
Champpion on kyllä sateella erittäin liukas. :(
Uusia ratoja vain etsimään!

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Innova
« Reply #277 on: 04.09.13 - klo:08:38 »
Ihan hölömönä pitää kysyy kun ei oo bägiin eksynyt yhtään champpion muovin kiekkoa eli jos ostan esim champpion wraithin niin kestääkö champpion muovi märälläkelillä / syksyllä pelaamista kun oon jostain lukenut että ois hivenen liukasta materiaalia silloin vai kannattaako suosista ostaa Pro-muovilla tuo wraithi?

Kyllä se champpioni on liukasta, ei pro ole pitävää mutta pitävämpää kuin champion. :)
Champpion on kyllä sateella erittäin liukas. :(
itellä ainaki sateella kaikki lipsuu eikä ch ole sen huonompaa kuin muut. Kaikki toimii kannattaa heittää sillä mikä on omasta mielestä jees:)

Offline Chukie

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 238
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jukka Teräs
  • Seura: TT
Vs: Innova
« Reply #278 on: 04.09.13 - klo:08:52 »
Ihan hölömönä pitää kysyy kun ei oo bägiin eksynyt yhtään champpion muovin kiekkoa eli jos ostan esim champpion wraithin niin kestääkö champpion muovi märälläkelillä / syksyllä pelaamista kun oon jostain lukenut että ois hivenen liukasta materiaalia silloin vai kannattaako suosista ostaa Pro-muovilla tuo wraithi?
Mitä muovia olet tähän mennessä heittänyt? Pro Wraithin on huomattavasti alivakaampi, kuin Star tai Champion Wraith. Mieluummin mä heitän Pro tai Star muovisia kiekkoja märällä kelillä, mutta Championiakin heittelee ihan mieluusti, jos on tarpeeksi pyyhkeitä mukana. :)

Offline broz

  • Juniori
  • **
  • Posts: 78
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #279 on: 04.09.13 - klo:08:58 »
Ihan hölömönä pitää kysyy kun ei oo bägiin eksynyt yhtään champpion muovin kiekkoa eli jos ostan esim champpion wraithin niin kestääkö champpion muovi märälläkelillä / syksyllä pelaamista kun oon jostain lukenut että ois hivenen liukasta materiaalia silloin vai kannattaako suosista ostaa Pro-muovilla tuo wraithi?
Mitä muovia olet tähän mennessä heittänyt? Pro Wraithin on huomattavasti alivakaampi, kuin Star tai Champion Wraith. Mieluummin mä heitän Pro tai Star muovisia kiekkoja märällä kelillä, mutta Championiakin heittelee ihan mieluusti, jos on tarpeeksi pyyhkeitä mukana. :)

Olen tähän mennessä käyttänyt puttereissa dx, mideissä star ja pro, ja draivereissa höm en mitään kun ei oo bägissä draivereita ;D

Offline tuomasv

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 880
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Virtanen
  • Seura: FGSMH & TT
Vs: Innova
« Reply #280 on: 04.09.13 - klo:09:11 »
Kannattaa tosiaan kantaa imukykyistä pyyhettä/säämiskää matkassa niin ei tarvitse ihmetellä. Ch-muovi on toki sileämpää ja sitä kautta ehkä liukkaampaa kuin vaikka pro/r-pro mutta kestääkin ihan eri lailla. Kun heittokäden pitää suht kuivana ja kiekkoa vähän pyyhkäisee niin kyllä se lähtee.

Bonuksena ch-muovissa on sitten se, että ledit näkyvät hyvin läpi vaikka ei muovi ei olisikaan ihan läpinäkyvää/kirkasta. Esim mulla on Ch-Bansheet kahta väriä punaisia, läpinäkymättömiä, mutta ledi näkyy hullun hyvin läpi verrattuna Star-muoviin.

Offline broz

  • Juniori
  • **
  • Posts: 78
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #281 on: 04.09.13 - klo:09:33 »
Joo sen takia mä oon noita star muovin kiekkoja ostellutkin kun ovat olleet kestäviä mutta eihän wraithilla välttämättä puihin osu jos heittää tarpeeksi pitkillä väylillä vain :D

Eli jos pro wraith on hieman alivakaampi niin mitenkäs se sitten käyttäytyykään?
Ja sen takii mietin pro muovia wraithissa koska tuli ostettuu star-muovin roadrunneri joka tuntuu ja onkin todella liukas muoviseos vaikka muut star-muovin kiekot eivät ole olleet noin liukkaita jo valmiiksi ostaessa.

Ja champion muovin kysynnästä kysyin niin en tarkoittanut sadekeliä vaan märkääkeliä jolloin maa on märkänä. Meikää ei saa heitteleen silloin kun sataa vettä :D


Offline Chukie

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 238
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jukka Teräs
  • Seura: TT
Vs: Innova
« Reply #282 on: 04.09.13 - klo:10:22 »
Joo sen takia mä oon noita star muovin kiekkoja ostellutkin kun ovat olleet kestäviä mutta eihän wraithilla välttämättä puihin osu jos heittää tarpeeksi pitkillä väylillä vain :D

Eli jos pro wraith on hieman alivakaampi niin mitenkäs se sitten käyttäytyykään?
Ja sen takii mietin pro muovia wraithissa koska tuli ostettuu star-muovin roadrunneri joka tuntuu ja onkin todella liukas muoviseos vaikka muut star-muovin kiekot eivät ole olleet noin liukkaita jo valmiiksi ostaessa.

Ja champion muovin kysynnästä kysyin niin en tarkoittanut sadekeliä vaan märkääkeliä jolloin maa on märkänä. Meikää ei saa heitteleen silloin kun sataa vettä :D
Alivakaampi = menee helpommin oikealle/suoraan oikean käden rystyheitolla. Ylivakaampi puolestaan feidaa ripeämmin. Miten se Roadrunner lentää? Se voisi olla hyvä verrokki.

Offline Molokki

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 357
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #283 on: 04.09.13 - klo:10:46 »
Uutta putteria:

Code: [Select]
Name: Nova
Approved: 2013
Diameter: 21.3 cm
Max Weight: 176.8 g
Height: 2.7 cm
Wing Width: 1.1 cm
Rim Depth: 1.5 cm

Melkonen kupu tiedossa ton korkeuden perusteella, nopeusluokka varmaan 3

Toivottavasti jo tänään saadaan vastaus mahdollisimman luotettavasta lähteestä:

http://www.pdga.com/discussion/showthread.php?t=29785&page=435


Omakin kiinnostus heräsi välittömästi. Voisiko kyseessä olla OverMold-tekniikalla valmistettu putteri?
P | GT | MK | R | FD | TB | DS | FB | FL | VL

Offline broz

  • Juniori
  • **
  • Posts: 78
    • View Profile
Vs: Innova
« Reply #284 on: 04.09.13 - klo:11:04 »
Joo sen takia mä oon noita star muovin kiekkoja ostellutkin kun ovat olleet kestäviä mutta eihän wraithilla välttämättä puihin osu jos heittää tarpeeksi pitkillä väylillä vain :D

Eli jos pro wraith on hieman alivakaampi niin mitenkäs se sitten käyttäytyykään?
Ja sen takii mietin pro muovia wraithissa koska tuli ostettuu star-muovin roadrunneri joka tuntuu ja onkin todella liukas muoviseos vaikka muut star-muovin kiekot eivät ole olleet noin liukkaita jo valmiiksi ostaessa.

Ja champion muovin kysynnästä kysyin niin en tarkoittanut sadekeliä vaan märkääkeliä jolloin maa on märkänä. Meikää ei saa heitteleen silloin kun sataa vettä :D
Alivakaampi = menee helpommin oikealle/suoraan oikean käden rystyheitolla. Ylivakaampi puolestaan feidaa ripeämmin. Miten se Roadrunner lentää? Se voisi olla hyvä verrokki.

Roadrunnerii en oo vielä kerennyt missään hiekkakentällä testaillut. mutta miten toi alivakaus näkyy wraithissa jos speksit on 11/5/-1/3?