Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Innova  (Read 1238827 times)

Offline Tsss

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 284
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo
  • Seura: WDGC
Vs: Innova
« Reply #600 on: 11.03.14 - klo:18:23 »
Powergripiltä olen saanut mahtavaa palvelua!!! Mutta joulun aikaan ja tammikuussa innovastoresta tilailin n 8 eri kiekkoa kun halusin vähän kirkkaanpaa väriä lumihankesta löytämisestä helpottamaan no enne joulua tuli 4 kiekkoa joista 3kiekkoa oli valkoisia! Vaikka olin tilannut kirkkaita värejä oranssia ja punaista:( no mukana oli 10e lahjakortti mutta mitä mä noilla valkosilla tekisin kun juuri siksi tilasin muuta...no tammikuussa neljä kiekkoa samaan tarkoirukseen ja niistä 2 oranssia oli taas valkosia ja ei mukana edes mitään hyvitystä... Powergripiltä sentään vaivautuivat soittamaan jos on eri kiekkoa mitä oon tilannut.toki varmaan joulu-tammi kiireitä mutta mutta...
Team Trilogy

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Innova
« Reply #601 on: 11.03.14 - klo:18:36 »
Powergripiltä olen saanut mahtavaa palvelua!!! Mutta joulun aikaan ja tammikuussa innovastoresta tilailin n 8 eri kiekkoa kun halusin vähän kirkkaanpaa väriä lumihankesta löytämisestä helpottamaan no enne joulua tuli 4 kiekkoa joista 3kiekkoa oli valkoisia! Vaikka olin tilannut kirkkaita värejä oranssia ja punaista:( no mukana oli 10e lahjakortti mutta mitä mä noilla valkosilla tekisin kun juuri siksi tilasin muuta...no tammikuussa neljä kiekkoa samaan tarkoirukseen ja niistä 2 oranssia oli taas valkosia ja ei mukana edes mitään hyvitystä... Powergripiltä sentään vaivautuivat soittamaan jos on eri kiekkoa mitä oon tilannut.toki varmaan joulu-tammi kiireitä mutta mutta...

Laitoitko lisätietoihin että ei mielellään valkoista, kun talvikäyttöön menossa... ?

mutteriwiritys

  • Guest
Vs: Innova
« Reply #602 on: 11.03.14 - klo:18:40 »
Itsenäisyyspäivän aikoihin tilasin Frisbeepointista muutaman kiekon eikä ongelmaa, mutta Powergripistä tykkään varsinkin tuon taulukon takia. Onhan Frisbeepointillakin tuo taulukko mikä on mahtava juttu mutta Powergripillä saa valita grammalleen. :) Näkee tarkalleen kiekon painon ja värin, ei tarvi laittaa toivomuksia. InnovaStorella tämä taulukointi ei kuulemma ole mahdollista isojen kiekkomäärien takia mikä on ihan ymmärrettävää.

Takaisin aiheeseen palatakseni voin sanoa että kaveri osti 150g Starlite Mamban ja kunnon hyzerflip-kone on kyllä. Ei tarvi kovaa heittää hyssenä että flippaa, oli mahtavaa heittää semmoista kiekkoa joka jyrkästä hyssestä nousi omillakin heittovoimilla pystyyn ja hippusen vähemmällä hyssellä flippas flätiksi ja teki mukava ässän loppuun. Itellä oli joskus TD2 minkä odotin olevan alivakaa mutta ei ollut ollenkaan niin alivakaa kuin odotin. Kaverilta löytyy kanssa (lähemmäs täysipainoisia taitavat olla) Monarch ja Vulcan mutta eivät oo lähelläkään yhtä alivakaita kuin tuo uutukainen Starlite Mamba. Kevyt painokin toki vaikuttaa.. En tiedä kuinka tasalaatuisia Mambat on mutta tätä voin vasta oikeasti suositella narukäsille jos haluaa varmat hyzerflipit.
« Last Edit: 11.03.14 - klo:18:42 by mutteriwiritys »

Offline Tsss

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 284
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo
  • Seura: WDGC
Vs: Innova
« Reply #603 on: 11.03.14 - klo:19:01 »
Powergripiltä olen saanut mahtavaa palvelua!!! Mutta joulun aikaan ja tammikuussa innovastoresta tilailin n 8 eri kiekkoa kun halusin vähän kirkkaanpaa väriä lumihankesta löytämisestä helpottamaan no enne joulua tuli 4 kiekkoa joista 3kiekkoa oli valkoisia! Vaikka olin tilannut kirkkaita värejä oranssia ja punaista:( no mukana oli 10e lahjakortti mutta mitä mä noilla valkosilla tekisin kun juuri siksi tilasin muuta...no tammikuussa neljä kiekkoa samaan tarkoirukseen ja niistä 2 oranssia oli taas valkosia ja ei mukana edes mitään hyvitystä... Powergripiltä sentään vaivautuivat soittamaan jos on eri kiekkoa mitä oon tilannut.toki varmaan joulu-tammi kiireitä mutta mutta...

Laitoitko lisätietoihin että ei mielellään valkoista, kun talvikäyttöön menossa... ?

Valitsin vain värin,en nyt ajatellut että pitää erikseen laittaa vielä kakkosvaihtoehto? Ja ainakin sitten loogisesti luulisi ajattelevan että eivät nyt heti talvella korvaavaksi väriksi laita valkoista...
Ja kyllä mielestäni kuitenkin pitäis 2014 luvulla saada sitä mitä tilaa,tai ainakin olevan yhteydessä että tuotetta ei ole varastossa käykö tämmöinen......powergripiltä sain jopa soiton kun kiekon jonka tilasin olikin -2 grammaa käykö:) toimitukset on innovastorelta toiminut hienosti.
Eli omat arviot
Powergrip 10+
Frisbeepoint 10-
Frisbeeservice 10-
Innovastore.    9+
Oon näistä kaikista yhteensä tilannut kuitenkin kiekkoja yli 3t eurolla
Team Trilogy

Offline RistoS

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 365
  • Kääpiö
    • View Profile
  • Oikea nimi: Risto Salonen
  • Seura: OFS
Vs: Innova
« Reply #604 on: 11.03.14 - klo:19:19 »
Valitsin vain värin,en nyt ajatellut että pitää erikseen laittaa vielä kakkosvaihtoehto? Ja ainakin sitten loogisesti luulisi ajattelevan että eivät nyt heti talvella korvaavaksi väriksi laita valkoista...
Ja kyllä mielestäni kuitenkin pitäis 2014 luvulla saada sitä mitä tilaa,tai ainakin olevan yhteydessä että tuotetta ei ole varastossa käykö tämmöinen......powergripiltä sain jopa soiton kun kiekon jonka tilasin olikin -2 grammaa käykö:) toimitukset on innovastorelta toiminut hienosti.

Ei siellä ehditä mennä asiakkaan pään sisään tuolla tavalla, laitetaan lähimmällä vastaavalla värillä jos ensisijaista ei ole saatavilla, eikä erikseen ole lisätieto-kenttään mitään kirjoitettu. Veikkaan että olisi tullut yhteydenotto myös Innovastorelta, jos olisit lomakkeelle kirjoittanut että ei missään nimessä valkoisia kiekkoja.

Powergrip ja Frisbeepoint on huomattavasti helpompia vaihtoehtoja asioida jos haluaa välttää jotain tiettyä väriä kiekoissa.
« Last Edit: 11.03.14 - klo:19:22 by RistoS »

Offline joomoz

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 21
    • View Profile
  • Oikea nimi: JMoilanen
Vs: Innova
« Reply #605 on: 11.03.14 - klo:19:32 »
Powergripiltä olen saanut mahtavaa palvelua!!! Mutta joulun aikaan ja tammikuussa innovastoresta tilailin n 8 eri kiekkoa kun halusin vähän kirkkaanpaa väriä lumihankesta löytämisestä helpottamaan no enne joulua tuli 4 kiekkoa joista 3kiekkoa oli valkoisia! Vaikka olin tilannut kirkkaita värejä oranssia ja punaista:( no mukana oli 10e lahjakortti mutta mitä mä noilla valkosilla tekisin kun juuri siksi tilasin muuta...no tammikuussa neljä kiekkoa samaan tarkoirukseen ja niistä 2 oranssia oli taas valkosia ja ei mukana edes mitään hyvitystä... Powergripiltä sentään vaivautuivat soittamaan jos on eri kiekkoa mitä oon tilannut.toki varmaan joulu-tammi kiireitä mutta mutta...
Innovastoren sivuillahan lukee jokaisen väritoivevalikon vieressä näin:
* Väritoive ei ole sitova, vaan mikäli toivottua väriä ei löydy, lähetämme lähimmän vastaavan.

Tämän takia jos itse haluan tietyn värisen kiekon tilaan sen powergripistä tai haen frisbeepointista. Toki innovastoreenkin voi laittaa lisätietolootaan lisäinfoa, jos on tietyt värit toiveissa.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Innova
« Reply #606 on: 11.03.14 - klo:20:09 »
Powergripiltä olen saanut mahtavaa palvelua!!! Mutta joulun aikaan ja tammikuussa innovastoresta tilailin n 8 eri kiekkoa kun halusin vähän kirkkaanpaa väriä lumihankesta löytämisestä helpottamaan no enne joulua tuli 4 kiekkoa joista 3kiekkoa oli valkoisia! Vaikka olin tilannut kirkkaita värejä oranssia ja punaista:( no mukana oli 10e lahjakortti mutta mitä mä noilla valkosilla tekisin kun juuri siksi tilasin muuta...no tammikuussa neljä kiekkoa samaan tarkoirukseen ja niistä 2 oranssia oli taas valkosia ja ei mukana edes mitään hyvitystä... Powergripiltä sentään vaivautuivat soittamaan jos on eri kiekkoa mitä oon tilannut.toki varmaan joulu-tammi kiireitä mutta mutta...

Laitoitko lisätietoihin että ei mielellään valkoista, kun talvikäyttöön menossa... ?

Valitsin vain värin,en nyt ajatellut että pitää erikseen laittaa vielä kakkosvaihtoehto? Ja ainakin sitten loogisesti luulisi ajattelevan että eivät nyt heti talvella korvaavaksi väriksi laita valkoista...
Ja kyllä mielestäni kuitenkin pitäis 2014 luvulla saada sitä mitä tilaa,tai ainakin olevan yhteydessä että tuotetta ei ole varastossa käykö tämmöinen......powergripiltä sain jopa soiton kun kiekon jonka tilasin olikin -2 grammaa käykö:) toimitukset on innovastorelta toiminut hienosti.
Eli omat arviot
Powergrip 10+
Frisbeepoint 10-
Frisbeeservice 10-
Innovastore.    9+
Oon näistä kaikista yhteensä tilannut kuitenkin kiekkoja yli 3t eurolla

Mistä heidän päähänsä juolahtaa missä niitä olet käyttämässä? Jos olisit laittanut vain että ei valkoista ja väritoiveeksi sen minkä halusit, niin epäilen ettet valkoisia olisi saanut.

Offline Tsss

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 284
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo
  • Seura: WDGC
Vs: Innova
« Reply #607 on: 12.03.14 - klo:00:15 »
 Pahoittelut kaikille! Omaa tyhmyyttäni en huomannut lukea tuota tekstiä että väri on vain toivomus.
Niin kuin garffi totesi tyhmähähän minä olen jos  talvella tilaan oransseja/ kirkkaan punaisia kiekkoja että oletan että he tajuaisivat kaupassa mihin minä kiekkoja käytän.
Niinkuin kuin edellinenkin kirjoittaja totesi että lähettävät lähinnä vastaavan värin.
Oma tyhmyyteni että kuvittelin markkina johtavan merkin ja suurimman Kaupan kerkeävän keskittyä asiakkaan toivomuksiin koska heillä on niin suuret varastot ja niin kiire.
Joten onneksi ymmärsin yskän minun pitää olla edes onnellinen että sain kuluttaja/maksajana innovan kiekon,ei värillä niin väliä.
Nyt tiedän ensi kerran tilatessa panna kenttään kun tilaan oranssin niin haluaisin oranssin ei mielellään valkoista,punaista,vihreää,pinkkiä,keltaista,sinistä jnejne
Allekirjoittanut oppi tänään paljon että sitä ei aina saa mitä tilaa ja pitää olla onnelinen että edes saa kiekon vaikka itse sen maksankin.
Näin 37 vuotiaana 7 yrityksen omistajana ja 180 henkeä työllistävänä voin sanoa että aina oppii uutta..
 Edelleenkään innovastorea itsessään ei minulla ole mitään vastaan.Mutta tuntuu nämä puolustelut tyhmälle jossa naureskellaan " etkös lukenut väritoivomus textiä" tai kuinka voi joku oletttaa mihin  tarkotukseen mä kiekkoja tilailen" niillä on niin kiire ettei niillä ole aikaa miettiä jnejne kyllä sitten kovaa menee kyseisellä firmalla tai ainakin sen kannattajilla:)
No näillä pienemmillä firmoilla näyttää olevan aikaa miettiä myös kuluttajaa...nimimerkillä sitä saa mitä tilaa 8)
Ja siis ei kellekään herneitä nenään tää vaan jotenkin muistutta piirien pienyyttä ihan samalla tavalla kun lueskelin värjäys ketjua anabolic asteroid vs muut ja niin yhtäkkiä suljettiin ketjut kaikista negatiivisista keskusteluista....mutta anyway hyvää friba kesää kaikille!! Ja totuus on että vain palaute parantaa !
« Last Edit: 12.03.14 - klo:00:23 by Tsss »
Team Trilogy

Offline The_One

  • Juniori
  • **
  • Posts: 93
    • View Profile
  • Oikea nimi: Hege
  • Seura: DGCT
Vs: Innova
« Reply #608 on: 12.03.14 - klo:12:17 »
a) Väritoiveasia kävikin jo yllä selväksi.
b) Kannattaa jatkossa(kaikille tiedoks) laittaa siihen "lisätietoja" kohtaan, jos ei missään nimessä halua jotain väriä tms.
c) Talviaikaan pyritään väritoiveet täyttämään kaikilla muilla väreillä kuin valkoisilla. Tässä tapauksessa on lähes 99.9% varmaa, että sitä kiekkoa mitä olet tilannut ei ole varastossa ollut kuin valkoisena. Miksi sitten on talviaikaan laitettu korvaava väri valkoiseksi? Lue kohta b.

Offline Juhanuha

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 974
  • Natural Born Disc Golfer
    • View Profile
    • Natural Born Disc Golfer
  • Oikea nimi: Juha Kytö
  • Seura: Sipoon Discstroyers ry
Vs: Vs: Innova
« Reply #609 on: 12.03.14 - klo:12:32 »

Ja siis ei kellekään herneitä nenään tää vaan jotenkin muistutta piirien pienyyttä ihan samalla tavalla kun lueskelin värjäys ketjua anabolic asteroid vs muut ja niin yhtäkkiä suljettiin ketjut kaikista negatiivisista keskusteluista....mutta anyway hyvää friba kesää kaikille!! Ja totuus on että vain palaute parantaa !

Offtopiccia mutta kyseessä ei ollut värjäyskeskustelu vaan mainosketju jossa mainostettiin liiketoimintaa. Ja harmaata sellaista. Yrityksen omistajana tiedät ettei sellainen käy päinsä.

Se miksi ko keskustelu lähti väärille raiteille oli oma huono liittyminen keskusteluun, sen sijaan että se olisi vain suljettu. Ja todellakin omaa tyhmyyttä eikä mitään muuta.

Jos jostakin asiasta on epäselvää, avaa keskustelu ja kysy, älä oleta ja varsinkaan levitä huhuja.
Are you Natural Born Disc Golfer? https://nbdg.fi

Offline Jaskala

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 964
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne J
  • Seura: Tallaajat
Vs: Innova
« Reply #610 on: 12.03.14 - klo:12:33 »
Pahoittelut kaikille! Omaa tyhmyyttäni en huomannut lukea tuota tekstiä että väri on vain toivomus.
Pakko sanoa että vähintäänkin kohtuullista on toi sun kommentointi. Itellä palais kyllä kanssa hihat ja tilaukset menis jatkossa toisaalle.

Tuskin sä nyt nettikaupasta valkosta kauluspaitaa tilatessakaan voit pinkkiä saada.  :o

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Innova
« Reply #611 on: 12.03.14 - klo:12:55 »
No voit nimenomaan saada, jos se pinkki sattuu ainut väri olemaan varastossa.

EDIT: Ja kun on vielä ilmoitettu että lähin väri toimitetaan, jos nimenomaan sitä väriä ei oo.

Offline Juhanuha

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 974
  • Natural Born Disc Golfer
    • View Profile
    • Natural Born Disc Golfer
  • Oikea nimi: Juha Kytö
  • Seura: Sipoon Discstroyers ry
Vs: Innova
« Reply #612 on: 12.03.14 - klo:12:58 »
Onhan se kyllä melko hölmö tapa toimittaa kiekkoja, vaikka se siellä lukeekin. Siitä syystä itse en kiekkoja sieltä tilaile lainkaan koska en voi olla varma siitä mitä saan.

Palaute kuitenkin tietty olisi hyvä antaa suoraan kaupalle eikä foorumille (vaikka täälläkin varmaan kaupan henkilökuntaa on lukemassa) jos sitä on pakko antaa.
Are you Natural Born Disc Golfer? https://nbdg.fi

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Innova
« Reply #613 on: 12.03.14 - klo:13:00 »
Onhan se kyllä melko hölmö tapa toimittaa kiekkoja, vaikka se siellä lukeekin. Palaute kuitenkin tietty olisi hyvä antaa suoraan kaupalle eikä foorumille (vaikka täälläkin varmaan kaupan henkilökuntaa on lukemassa)

No niinno. Jos jotakin väriä haluaa niin kirjottaisin vielä siihen lootaan että se on ehdoton tai muuten en ota kiekkoa lain. Eiköhän firman poijat o tän ketjun jo lukenu ja räkättäny töis. :D

Offline Juhanuha

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 974
  • Natural Born Disc Golfer
    • View Profile
    • Natural Born Disc Golfer
  • Oikea nimi: Juha Kytö
  • Seura: Sipoon Discstroyers ry
Vs: Vs: Innova
« Reply #614 on: 12.03.14 - klo:13:26 »
Onhan se kyllä melko hölmö tapa toimittaa kiekkoja, vaikka se siellä lukeekin. Palaute kuitenkin tietty olisi hyvä antaa suoraan kaupalle eikä foorumille (vaikka täälläkin varmaan kaupan henkilökuntaa on lukemassa)

No niinno. Jos jotakin väriä haluaa niin kirjottaisin vielä siihen lootaan että se on ehdoton tai muuten en ota kiekkoa lain. Eiköhän firman poijat o tän ketjun jo lukenu ja räkättäny töis. :D

On se silti hölmöä. Muualta saan sitä mitä tilaan. Jos ei ole niin sitten ei tilata, mutta senhän tietää jo tilatessaan eikä tarvitse jäädä jännittämään että mahtaako sieltä tulla jotain vai eikö tule mitään :-)
Are you Natural Born Disc Golfer? https://nbdg.fi