Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Innova  (Read 1238936 times)

Offline Tsss

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 284
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo
  • Seura: WDGC
Vs: Innova
« Reply #660 on: 23.03.14 - klo:01:10 »
Itse oon jo kauan putannut mako 3 lla 8) omistin parhaillaan n 20 erilaista putteria ja kun jaksoin tilastoida treeni heitot koriin niin aina voitti mako 3 ..ja sen jälkeen olen rikkonut kaikki ennät
Ykset heittämilläni radoilla 8)
Team Trilogy

Offline temppa.kk

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 268
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Leinonen
Vs: Innova
« Reply #661 on: 23.03.14 - klo:07:14 »
Tänään oli ch mako3 testissä, ja meni kyllä suoraan bägiin syrjäyttäen buzzzit täysin. Aivan uskomattoman suoralentoinen lötä, ei feidiä ollenkaan, pitää antsoissa kulmansa loppuun asti ja istuu ainaki omaan käteen loistavasti  8).
Suoralentoinen, ei feidiä? Hmmm. Kuulostaa että korvaisi ennemminkin Cometin kuin Buzzzin? Itselläni on molemmat bägissä ja en kyllä Buzzzia ottaisi pois näillä tiedoilla.
On niissä nyt jonkun verran samoja piirteitä. Jos tykkää pitää bägiä melko tyhjänä niin kyllä toinen riittää.
Kyllä Mako3 jotain muutakin midaria kaipaa kaveriks juurikin sen takia, että tuuliseen säähän siitä ei oo. Toisaalta ei myöskään Buzzzista, ainakaa omien kokemusten pohjalta. Siks on keksitty Roci ja kulutusasteet  ;) :D
Kyllä toki tarvii. Nuita kahta vaan meinasin.
Uusia ratoja vain etsimään!

mutteriwiritys

  • Guest
Vs: Innova
« Reply #662 on: 23.03.14 - klo:16:27 »
Itse oon jo kauan putannut mako 3 lla 8) omistin parhaillaan n 20 erilaista putteria ja kun jaksoin tilastoida treeni heitot koriin niin aina voitti mako 3 ..ja sen jälkeen olen rikkonut kaikki ennät
Ykset heittämilläni radoilla 8)
Liitoa siitä ainakin löytyy :D Joskus kokeilin reeniheittojen ohessa putata sillä niin ylärauta vaan kolisi.

Recileption

  • Guest
Vs: Innova
« Reply #663 on: 23.03.14 - klo:17:39 »
Auttakaas urpoa kiekon etsimisessä :D Star wraith 170g löytyy ja ihana kiekko lennoltaa, mutta aivan liian painava :( mikäs 130-139g blissu tai starlite olisi lähimpänä lentoradaltaan tuota wraithia? 134g teedevil löytyy mutta todella paljon alivakaampi

Offline alessii

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Aleksi Salonen
  • Seura: TFS
Vs: Innova
« Reply #664 on: 23.03.14 - klo:17:52 »
Auttakaas urpoa kiekon etsimisessä :D Star wraith 170g löytyy ja ihana kiekko lennoltaa, mutta aivan liian painava :( mikäs 130-139g blissu tai starlite olisi lähimpänä lentoradaltaan tuota wraithia? 134g teedevil löytyy mutta todella paljon alivakaampi
Esimerkiksi blizzard wraith tai starlite wraith.

Recileption

  • Guest
Vs: Innova
« Reply #665 on: 23.03.14 - klo:18:10 »
Auttakaas urpoa kiekon etsimisessä :D Star wraith 170g löytyy ja ihana kiekko lennoltaa, mutta aivan liian painava :( mikäs 130-139g blissu tai starlite olisi lähimpänä lentoradaltaan tuota wraithia? 134g teedevil löytyy mutta todella paljon alivakaampi
Esimerkiksi blizzard wraith tai starlite wraith.
Nuo kevyemmät versiot ovat paljoa alivakaampia :( tosin en wraithissa ole koittanut eroa vaan bosseissa (174g ja 132g). Muuten olisinkin laittanut tilaukseen blissun  ;D

Offline Execnix

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 216
    • View Profile
  • Oikea nimi: Niklas Poussu
Innova
« Reply #666 on: 23.03.14 - klo:19:10 »
Kokemusta GStar Valkyriesta?


Sent from my iPad using Tapatalk
P2 / ROC / Teebird / Wraith / FD3

Offline alessii

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Aleksi Salonen
  • Seura: TFS
Vs: Innova
« Reply #667 on: 23.03.14 - klo:19:16 »
Auttakaas urpoa kiekon etsimisessä :D Star wraith 170g löytyy ja ihana kiekko lennoltaa, mutta aivan liian painava :( mikäs 130-139g blissu tai starlite olisi lähimpänä lentoradaltaan tuota wraithia? 134g teedevil löytyy mutta todella paljon alivakaampi
Esimerkiksi blizzard wraith tai starlite wraith.
Nuo kevyemmät versiot ovat paljoa alivakaampia :( tosin en wraithissa ole koittanut eroa vaan bosseissa (174g ja 132g). Muuten olisinkin laittanut tilaukseen blissun  ;D
Niin siis eli millasta kiekkoa oot etsimässä?

Recileption

  • Guest
Vs: Innova
« Reply #668 on: 23.03.14 - klo:19:25 »
Auttakaas urpoa kiekon etsimisessä :D Star wraith 170g löytyy ja ihana kiekko lennoltaa, mutta aivan liian painava :( mikäs 130-139g blissu tai starlite olisi lähimpänä lentoradaltaan tuota wraithia? 134g teedevil löytyy mutta todella paljon alivakaampi
Esimerkiksi blizzard wraith tai starlite wraith.
Nuo kevyemmät versiot ovat paljoa alivakaampia :( tosin en wraithissa ole koittanut eroa vaan bosseissa (174g ja 132g). Muuten olisinkin laittanut tilaukseen blissun  ;D
Niin siis eli millasta kiekkoa oot etsimässä?
Elikkäs kiekkoa joka lentää noi suurin piirtein tuo edellä kuvatun wraithin lailla mutta on 130-139g :D kun esim 135g wraith on paljon alivakaampi kuin 170 :)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Innova
« Reply #669 on: 23.03.14 - klo:19:27 »
Osta 160g wraithi, jos lisardit on liian kevyitä.

Offline temppa.kk

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 268
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Leinonen
Vs: Innova
« Reply #670 on: 23.03.14 - klo:20:25 »
Auttakaas urpoa kiekon etsimisessä :D Star wraith 170g löytyy ja ihana kiekko lennoltaa, mutta aivan liian painava :( mikäs 130-139g blissu tai starlite olisi lähimpänä lentoradaltaan tuota wraithia? 134g teedevil löytyy mutta todella paljon alivakaampi
Millä lailla liian painava?
Uusia ratoja vain etsimään!

Recileption

  • Guest
Vs: Innova
« Reply #671 on: 23.03.14 - klo:21:05 »
Auttakaas urpoa kiekon etsimisessä :D Star wraith 170g löytyy ja ihana kiekko lennoltaa, mutta aivan liian painava :( mikäs 130-139g blissu tai starlite olisi lähimpänä lentoradaltaan tuota wraithia? 134g teedevil löytyy mutta todella paljon alivakaampi
Millä lailla liian painava?
Ei kyynärpää jostai syystä kestä kuin joku 5-10 heittoa ennen kuin rupeaa kiukuttelemaan. Vanhoja urheiluvammoja keilauksesta... mitä olen teedevilillä heittänyt nii voi jotai 30-> heittoa mutta liian alivakaa. Ja tietysti ihminen on tyhmä eikä jaksa pysyä pois radalta :D mutta siis sitä nyt tässä olen hakenut että mikä vakaammista draivereista on 130-139 painossa 170 wraithin tasoa sillä tunnetusti kevyet kiekot ovat alivakaampia? Kyllä ihme diivailua mutta kun ei huvita ruveta koittamisen ilosta ostaa tusinaa kiekkoja :D

Offline nukkumasa

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 375
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joel M
  • Seura: PuskaPuttaajat
Vs: Innova
« Reply #672 on: 23.03.14 - klo:22:05 »
Auttakaas urpoa kiekon etsimisessä :D Star wraith 170g löytyy ja ihana kiekko lennoltaa, mutta aivan liian painava :( mikäs 130-139g blissu tai starlite olisi lähimpänä lentoradaltaan tuota wraithia? 134g teedevil löytyy mutta todella paljon alivakaampi
Millä lailla liian painava?
Ei kyynärpää jostai syystä kestä kuin joku 5-10 heittoa ennen kuin rupeaa kiukuttelemaan. Vanhoja urheiluvammoja keilauksesta... mitä olen teedevilillä heittänyt nii voi jotai 30-> heittoa mutta liian alivakaa. Ja tietysti ihminen on tyhmä eikä jaksa pysyä pois radalta :D mutta siis sitä nyt tässä olen hakenut että mikä vakaammista draivereista on 130-139 painossa 170 wraithin tasoa sillä tunnetusti kevyet kiekot ovat alivakaampia? Kyllä ihme diivailua mutta kun ei huvita ruveta koittamisen ilosta ostaa tusinaa kiekkoja :D

Eikö painavempi kiekko kaiken jären mukaa oo kädelle parempi heittää kuin kevyt. Koitappa vaikka heittää sählypalloa täysiä, ja sen jälkeen pesäpalloa. Kyllä itelle ainakin jälkimmäinen on mukavempi kuin kevyt sählypallo  :)

lissukiekkoja en suosittele kenellekkään  ;)
« Last Edit: 23.03.14 - klo:22:07 by nukkumasa »
P2 / Roc / PD / Firebird / Destroyer / PD2

@ Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Offline Champion Beast

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 433
  • "Siihen uskoo ku sen näkee"
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Tolonen
  • Seura: HCDG
Vs: Innova
« Reply #673 on: 23.03.14 - klo:22:06 »
Jos 30-40g painoero vaikuttaa käden kipuun noin paljon, niin suosittelen pientä taukoa. Todennäköisesti bägin nostelu, puttaaminen yms. vaikuttaa ainaki saman verran vammaan ku draiverin paino... Ja kai sää saman verran revit kättä oli se paino kiekolla mikä hyvänsä. Tietty kevyt kiekko lentää vähemmällä effortilla, mutta silti. Osaatko säästää kättä kevyellä kiekolla enemmän kuin jos heittäisit painavemmalla? Millainen tekniikka on, onko siinä mitään millä voisit käden rasitusta vähentää ?

Edit: Ja siirtyminen "hitaampiin" kiekkoihin vähentää voiman käytön tarvetta myös
« Last Edit: 23.03.14 - klo:22:11 by Champion Beast »
Team Latitude 64° Finland
Team Trilogy Finland

Offline RistoS

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 365
  • Kääpiö
    • View Profile
  • Oikea nimi: Risto Salonen
  • Seura: OFS
Vs: Innova
« Reply #674 on: 23.03.14 - klo:22:08 »
Ei kyynärpää jostai syystä kestä kuin joku 5-10 heittoa ennen kuin rupeaa kiukuttelemaan. Vanhoja urheiluvammoja keilauksesta... mitä olen teedevilillä heittänyt nii voi jotai 30-> heittoa mutta liian alivakaa.

Vois kokeilla vaan nöyrtyä ja heittää vaikka Teebirdiä tai Dynamic Discsin Escapea, niin ei tarvitse repiä kättä rikki. Et kerro kuinka pitkälle heität, mutta luulen ettei tällainen siirto haitaksi olisi.