Frisbeegolf-forum.fi

Kirjoittaja Aihe: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)  (Luettu 89326 kertaa)

Poissa Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 4 143
    • Profiili
    • Meikäläisen omat sivut
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Ketju luotu Villen pyynnöstä/uhkauksesta. Tähän tulee tekstiä, jos tulee. Ollaan jännän äärellä.

Poissa tumi

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1 868
  • McPathetic
    • Profiili
  • Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
  • Seura: KFG Karkkila / NFS Nummela
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Vastaus #1 : 22.10.12 - klo:22:26 »
"Like"

Poissa monster

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 505
    • Profiili
  • Oikea nimi: Ville Piippo
  • Seura: Team Hippo
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Vastaus #2 : 23.10.12 - klo:01:31 »
No hei vaan kaikilla. nää viime vuosien treenit ollut vähän tällästä kuntouttavaa ja paljon toistoja sisältävää jumppaa lähinnä mielestäni. johtuen tietty noista olkapääongelmista sun muista. yritän jaksaa jotain kirjoitella mitä tulee puuhattua kuiteskin. ei välttämättä kauheen frisbeenvoittosta kirjoittelua sit tuu..

tänään päivällä askelkyykkyä(polvi maahan asti) 30x30kg, 20x40kg, 20x50kg ja 20x60kg
sit vatsat tangossa roiukkuen jalat kattoon nostaen(katto metrin tangon yläpuolella) 2x20toistoa
kyljet:suorat syvät sivuuntaivutukset paino pään ylöpuolella (pitäen painosta kiinni tietty kummallakin kädellä):2x60x5kg ja 2x50x10kg
kyljet:kiertoliike levyllä:40x10kg, 40x15kg, 40x20kg ja 40x25kg

duunissa klo. 15-22.30(myrkkyä mun kropalle)

duunin jälkeen 25min hiljasella hölkkälenkillä

Poissa GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 2 943
    • Profiili
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Vastaus #3 : 23.10.12 - klo:09:35 »
duunissa klo. 15-22.30(myrkkyä mun kropalle)

 ;D Kenelle ei?

Ihan kertaalliselta reeniltä tuo kuulostaa. Niin, joko sä olkapääleikkauksessa kävit?

Poissa monster

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 505
    • Profiili
  • Oikea nimi: Ville Piippo
  • Seura: Team Hippo
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Vastaus #4 : 23.10.12 - klo:12:38 »
duunissa klo. 15-22.30(myrkkyä mun kropalle)

 ;D Kenelle ei?

Ihan kertaalliselta reeniltä tuo kuulostaa. Niin, joko sä olkapääleikkauksessa kävit?

en käyny leikkauksessa.oisin leikkauttanut vasemman olkapään ekaksi kun se yhtä huonona,mut sitä ei voikkaan leikkaa.ei mitään tehtävissä kuulema. no ei sit. oikeaa olkapäätä täytyy harkita kun se kuitenkin jolla heitän.sen voi leikata mut pitäs päättää ekana mitä siitä operoidaan(3 eri asiaa sökönö mukamas) leikkauksissa tietty riskinsä enkä tiedä viitsinkö riskeerata ettei sit vois heittää kunnolla forea ja bäkkäriä edes. nyt pystyy niitä kuiteskin ihan suht normaalisti. oikean peukalon saatan leikkauttaa nyt kuiteskin kun siinä pienimmät riskit.tietty vituttaa kun sit joku 6viikkoa peukku kipsissä. sit forekäsi surkastuu ehkä, eli unohdetaan sekin leikkaus sit kai. näillä mennään nyt vaikka upsia tekis mieli heittää koko ajan.


Poissa monster

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 505
    • Profiili
  • Oikea nimi: Ville Piippo
  • Seura: Team Hippo
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Vastaus #5 : 23.10.12 - klo:16:48 »
tänään ennen duunia pientä himapuuhastelua. hyppynaru 1000hyppyä putkeen verkaksi. Sit 250hyppyä per jalka putkeen. haaraperushyppelyä kädet mukana 2x100hyppyä ja saksihyppelyä kädet mukana 2x100hyppyä. sit vielä kiertohyppelyä 3x100(jalat vierekkäin noin kello kympistä kello kahteen vaihtaen niin että jalat ja lantio liikkuvat ja kääntyvät vain)
pyörällä duuniin ja ei venyttelyä tietenkään. katotaan jumittaako pohkeet:):)

Poissa HAH

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 3 174
    • Profiili
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Vastaus #6 : 23.10.12 - klo:19:04 »
Treenaatko muitakin "lajeja" varten ku fribaa vai ihan muuten vain?

Poissa monster

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 505
    • Profiili
  • Oikea nimi: Ville Piippo
  • Seura: Team Hippo
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Vastaus #7 : 23.10.12 - klo:19:22 »
Treenaatko muitakin "lajeja" varten ku fribaa vai ihan muuten vain?

olen aina yrittänyt treenata monipuolisesti. tavoitteena että kroppa ois aina suht liikkuva,notkee,kestävä,vahva,nopee ja ties mitä:) kivempi olla muutenkin kun pystyy kropan puolesta harrastaan monia lajeja.

Poissa Tee8mu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 148
    • Profiili
  • Oikea nimi: Teemu Malmelin
  • Seura: Tallaajat
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Vastaus #8 : 23.10.12 - klo:20:49 »
Treenaatko muitakin "lajeja" varten ku fribaa vai ihan muuten vain?

olen aina yrittänyt treenata monipuolisesti. tavoitteena että kroppa ois aina suht liikkuva,notkee,kestävä,vahva,nopee ja ties mitä:) kivempi olla muutenkin kun pystyy kropan puolesta harrastaan monia lajeja.

Jep! 

No harrastatko muita lajeja?  :)

Poissa Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1 416
  • Still Not a Player
    • Profiili
  • Seura: TT
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Vastaus #9 : 25.10.12 - klo:09:34 »
tänään ennen duunia pientä himapuuhastelua. hyppynaru 1000hyppyä putkeen verkaksi. Sit 250hyppyä per jalka putkeen. haaraperushyppelyä kädet mukana 2x100hyppyä ja saksihyppelyä kädet mukana 2x100hyppyä. sit vielä kiertohyppelyä 3x100(jalat vierekkäin noin kello kympistä kello kahteen vaihtaen niin että jalat ja lantio liikkuvat ja kääntyvät vain)
pyörällä duuniin ja ei venyttelyä tietenkään. katotaan jumittaako pohkeet:):)

Eiks toi tommonen airoopinen syä kaikki muskelit poies?

Poissa monster

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 505
    • Profiili
  • Oikea nimi: Ville Piippo
  • Seura: Team Hippo
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Vastaus #10 : 27.10.12 - klo:11:43 »
Jaani, ei ole ainakaan vielä syönyt.  Jos jaksas yrittää kirjoittaa jotain taas mitä on tullut tehtyä. aika ankeeta numerosarjaa taas tiedossa, ei mitään mielenkiintosta oikeestaan...
Tiistaina illalla himassa perus vatsalihasjumppaa 4x50toistoa ja suorat kyljet(paino yhdessä kädessä roikkuen sivulla)50x30kgkumpikin käsi/kylki siis ja 50x40kg ja 50x50kg

Keskiviikkona ennen duunia etunojapunnerruksia 5x50 vaihdellen eri leveyksillä kädet ja jullea(hyvää huomenta) 40x30kg, 40x40kg ja 40x50kg, illalla piti tehdä jotain mut ei jaksanu alkaa 23 aikaa enään mitään

Poissa monster

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 505
    • Profiili
  • Oikea nimi: Ville Piippo
  • Seura: Team Hippo
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Vastaus #11 : 27.10.12 - klo:13:33 »
Torstaina päivällä treenailua: raaka rinnalleveto 20x30kg, 20x40kg, 20x50kg. Kiertoliike levyllä: 50x5kg, 50x10kg ja 50x15kg(levystä kiinni kaksin käsin, kierto oikealle ja vasemmalle niin että kun kierto oikealle, niin vasen jalkaterä kääntyy oikealle ja päinvastoin tietty toisin päin) sitten  kiertohyppely tanko niskassa(lyhyt tanko) niin että perusasennosta kierretään vasemmalle ja takaisin kierrosta hypätään 180 astetta ympäri ja alas tullessa kierretään oikealle ja takasin kierrosta hypätään taas 180 ympäri ja niin edespäin: 20x20kg, 20x30kg ja 20x40kg(on muuten suht vittumainen ja tehokas liike,myös vaarallinen väärin tehtynä. Kiekonheittäjät tekevät tota isoillakin painoilla)ei tosin pitkiä sarjoja

Perjantaina himassa treeniä: haaraperushyppely: 4x75hyppyä kädet mukana, saksihyppely kädet mukana: 4x75 hyppyä, kiertohyppely(liike selitetty aiemmin:)) 4x75

Poissa Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1 416
  • Still Not a Player
    • Profiili
  • Seura: TT
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Vastaus #12 : 28.10.12 - klo:09:23 »
Hyvä hyvä!

Paljonko sun Coopperi on tällä hetkellä? Meinaan, että vaikka ootkin iso mies, niin tuollainen treeni kehittää varmasti kestäyyttäkin ja hapenottoa.

Itsehän en cooperia ole juossut koskaan.

Ja hyvä, että mainitsit tuon notkeuden ja elastisuuden. On naurettavaa, kun kuulee "ai sä käyt salilla, no oot sit varmaan tosi kankee" -tyylisiä tietoiskuja.

Itse nyt flunssassa koko viikon ja erinomainen salikausi katkesi siihen. Ensi viikolla uutta yritystä.

Poissa monster

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 505
    • Profiili
  • Oikea nimi: Ville Piippo
  • Seura: Team Hippo
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Vastaus #13 : 28.10.12 - klo:10:10 »
Moi. Cooperia en ole pahemmin testaillu kouluaikojen jälkeen. silloin ilman juoksutreeniä parhaillaan 3150m muistaakseni. painoa oli tosin selvästi vähemmän tuolloin. muutama vuosi sitten juoksin puolimaratoonin 1h 52min. sekin päähänpistoni vedonlyönnin vuoksi, ei ollut kivaa. uskoakseni juoksisin cooperin nyt jotain 2800metriä tyyliin. mul on paljon parempi kestävyys hyppelyissä(pohkeilla edettävissä jutuissa)kuten sulkapallo tai naruhyppely kuin juoksussa. hyppelyitä kun oon treenannu ja juoksua vain tavallaan palauttavasti. 400m juoksin pari vuotta sit 57sekkaan(kauhee laji) ja naruhypyssä 12 minsassa sain hieman vajaat 2000 hyppyä kokoon. siinä jotain kestävyystuloksiani   

eilen lauantaina tuli hieman nosteltua punttia himassa ja jumpattua keskikroppaa taas eli: etukyykky syvästä 15x30kg, 15x40kg, 15x50kg ja 15x60kg ja 15x70kg, sitten samat sivutaivutukset(kyljet)käsipaino kädessä: 3x40x50kg per käsi                                                                   

Poissa monster

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 505
    • Profiili
  • Oikea nimi: Ville Piippo
  • Seura: Team Hippo
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Vastaus #14 : 29.10.12 - klo:17:03 »
eilen sunnuntaina ei napannu tipan tippaa ttreenata mut koktona tuli väkisin jotain jumpattua: kyljet ja vatsat ja selät yhteensä 350toistoa 5-50kg painoilla, tylsää oli ja tuntu et mestat hapottaa heti. no ei kait yllätys

tänään aattelin tehdä kevyen palauttavan lenkin päivällä ennen duunia mut ei siitä ehkä niin palauttava tullut. Juoksua tosi keveesti 15min ja alko tuntua jaloissa ja keskiropassa ja oikeestaan joka paikassa vaikka vaan hölkötteli, sit vaihdoin 15minsan reippaaseen kävelyyn. himassa oli olo et olisi tehnyt kovankin treenin,heh. pitää ehkä palautella hieman nyt. jaksaskohan chingin pysytyttää himaan joku päivä. jos ottas taas tuhannen putin tavoitteen talveks,ei ainakaan liian kova tahti ole sit:)