Frisbeegolf-keskustelu > Treenipäiväkirjat

Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)

(1/82) > >>

Tapanote:
Ketju luotu Villen pyynnöstä/uhkauksesta. Tähän tulee tekstiä, jos tulee. Ollaan jännän äärellä.

tumi:
"Like"

monster:
No hei vaan kaikilla. nää viime vuosien treenit ollut vähän tällästä kuntouttavaa ja paljon toistoja sisältävää jumppaa lähinnä mielestäni. johtuen tietty noista olkapääongelmista sun muista. yritän jaksaa jotain kirjoitella mitä tulee puuhattua kuiteskin. ei välttämättä kauheen frisbeenvoittosta kirjoittelua sit tuu..

tänään päivällä askelkyykkyä(polvi maahan asti) 30x30kg, 20x40kg, 20x50kg ja 20x60kg
sit vatsat tangossa roiukkuen jalat kattoon nostaen(katto metrin tangon yläpuolella) 2x20toistoa
kyljet:suorat syvät sivuuntaivutukset paino pään ylöpuolella (pitäen painosta kiinni tietty kummallakin kädellä):2x60x5kg ja 2x50x10kg
kyljet:kiertoliike levyllä:40x10kg, 40x15kg, 40x20kg ja 40x25kg

duunissa klo. 15-22.30(myrkkyä mun kropalle)

duunin jälkeen 25min hiljasella hölkkälenkillä

GARFFi:

--- Quote from: monster on 23.10.12 - klo:01:31 ---duunissa klo. 15-22.30(myrkkyä mun kropalle)
--- End quote ---

 ;D Kenelle ei?

Ihan kertaalliselta reeniltä tuo kuulostaa. Niin, joko sä olkapääleikkauksessa kävit?

monster:

--- Quote from: GARFFi on 23.10.12 - klo:09:35 ---
--- Quote from: monster on 23.10.12 - klo:01:31 ---duunissa klo. 15-22.30(myrkkyä mun kropalle)
--- End quote ---

 ;D Kenelle ei?

Ihan kertaalliselta reeniltä tuo kuulostaa. Niin, joko sä olkapääleikkauksessa kävit?

--- End quote ---

en käyny leikkauksessa.oisin leikkauttanut vasemman olkapään ekaksi kun se yhtä huonona,mut sitä ei voikkaan leikkaa.ei mitään tehtävissä kuulema. no ei sit. oikeaa olkapäätä täytyy harkita kun se kuitenkin jolla heitän.sen voi leikata mut pitäs päättää ekana mitä siitä operoidaan(3 eri asiaa sökönö mukamas) leikkauksissa tietty riskinsä enkä tiedä viitsinkö riskeerata ettei sit vois heittää kunnolla forea ja bäkkäriä edes. nyt pystyy niitä kuiteskin ihan suht normaalisti. oikean peukalon saatan leikkauttaa nyt kuiteskin kun siinä pienimmät riskit.tietty vituttaa kun sit joku 6viikkoa peukku kipsissä. sit forekäsi surkastuu ehkä, eli unohdetaan sekin leikkaus sit kai. näillä mennään nyt vaikka upsia tekis mieli heittää koko ajan.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version