Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)  (Read 188389 times)

Offline monster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 506
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Piippo
  • Seura: Team Hippo
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #60 on: 15.11.12 - klo:21:20 »
No joo ei ne kyl lipsu vaik pidänkin suht rennosti kiinni kiekosta. Tietty en sais tehdä mikään mikä rasittaa oikeeta peukkua kun se jänne puuttuu siitä. Tai no myöhästä valittaa kun oon tehny jo, jos sen jänteen siirtäs ranteesta peukkuun niin joutus mukamas yhden nivelen peukusta nyt sit myös luuduttaan kun se lekurin mielestä nyt myös aiheellista. Toisaalta ei ne kannattelut sitä peukkua ole kait rasittanut, tai vitustako mä tiedän kun aina mukamas jotain hajalla vaik ei ole tuntenut tehdessä juurikaan mitään. lisää vaan treeniä niin hyvä tulee...

Offline jam-o

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 255
  • Ready to get Fierce!
    • View Profile
    • Tomoottajat
  • Oikea nimi: Jarmo Aulu
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #61 on: 16.11.12 - klo:00:43 »
No joo ei ne kyl lipsu vaik pidänkin suht rennosti kiinni kiekosta. Tietty en sais tehdä mikään mikä rasittaa oikeeta peukkua kun se jänne puuttuu siitä. Tai no myöhästä valittaa kun oon tehny jo, jos sen jänteen siirtäs ranteesta peukkuun niin joutus mukamas yhden nivelen peukusta nyt sit myös luuduttaan kun se lekurin mielestä nyt myös aiheellista. Toisaalta ei ne kannattelut sitä peukkua ole kait rasittanut, tai vitustako mä tiedän kun aina mukamas jotain hajalla vaik ei ole tuntenut tehdessä juurikaan mitään. lisää vaan treeniä niin hyvä tulee...
Kuulostaa ikäviltä operaatioilta. Mutta tosiaan, lisää reeniä vaan - ei muuten pysy noitten junnujen vauhdis :D

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #62 on: 16.11.12 - klo:12:52 »
Joo, junnut alkaa olla sen verran bodatussa kunnossa, että nyt kiireesti kyykky-mave-pena -kuuria päälle.

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #63 on: 16.11.12 - klo:13:01 »
Joo, junnut alkaa olla sen verran bodatussa kunnossa, että nyt kiireesti kyykky-mave-pena -kuuria päälle.
:D

Offline monster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 506
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Piippo
  • Seura: Team Hippo
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #64 on: 17.11.12 - klo:19:04 »
No ni taas, päivitystä siis...eilen perjantaina ei huvittanut tehdä mitään, duunia vaan tai no tuli ajeltua pyörällä aika reippaasti joku 15kilsaa mut lepo siis periaatteessa.

tänään menin kisoihin kivikkoon kun huomasin et siel onkin kisat. odotukset oli suht matalalla kun ei treeniä fribaan ole takana oikeestaan yhtään 8viikkoon. joskus oon pitänyt kuukauden tauon tai kaksi kertaa ehkäpä ja muistini mukaan lähäreihin se mulle vaikutaa oikeestaan ja paljon!

onneks kivikko ei ollu lähärirata, tuli heitettyä 4 lyhyehköä lähäriä ja niistä 3 kusi. 4 väylää avasin bäkkärillä yhteensä siis tossa 2x18väylän kisassa ja otin niistä 3pirkkua.ihan jees.

foredraivit toimi aivan pirun hyvin. todella outoa tai no kait toi tauko teki sit hyvää, tietty puntilla oon yrittänyt jumittaa itteeni mut ei näköjään tälläseen lötköön jätkää tuu jumeja:)

eilen illalla kelasin puttia himassa muutaman minsan peilin edessä ja tein pikkusen muutoksen ilman testaamista ja näköjään toimi. koko kisassa ei yhtään alle 6metristä ohi. ihme juttu. toisaalta en upottanut pitkiäkään.yhen ehkä 12metrisen laitoin ja seuraavaks pisin oli noin 9metrinen mut kuiteskin. draivit toimi niin hyvin ettei tullu pitkii putteja. ctp kisan vein kisan ekalla heitollani ja ei muuteen ennen kisaa tullu heitettyä yhtään ja ehkä 3 puttia puttasin heh.

tulin himaan ja vedin etunopunnerruksia 300toistoa yhteensä ja hieman raakaa rinnallevetoa 50kilolla, illalla sauna ja joutuu ehkä palkitseen itsensä virun valgeella taas:) huomen pidän meilahden viikkokisat kylläkin joten toivottavasti jää "muutamaan" drinkkiin:)

Offline jajvirta

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 870
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarno Virtanen
  • Seura: Tampereen Frisbeeseura
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #65 on: 17.11.12 - klo:19:41 »
Onnittelut voitosta!

:)

Offline Tee8mu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 148
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Malmelin
  • Seura: Tallaajat
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #66 on: 17.11.12 - klo:20:54 »
No ni taas, päivitystä siis...eilen perjantaina ei huvittanut tehdä mitään, duunia vaan tai no tuli ajeltua pyörällä aika reippaasti joku 15kilsaa mut lepo siis periaatteessa.

tänään menin kisoihin kivikkoon kun huomasin et siel onkin kisat. odotukset oli suht matalalla kun ei treeniä fribaan ole takana oikeestaan yhtään 8viikkoon. joskus oon pitänyt kuukauden tauon tai kaksi kertaa ehkäpä ja muistini mukaan lähäreihin se mulle vaikutaa oikeestaan ja paljon!

onneks kivikko ei ollu lähärirata, tuli heitettyä 4 lyhyehköä lähäriä ja niistä 3 kusi. 4 väylää avasin bäkkärillä yhteensä siis tossa 2x18väylän kisassa ja otin niistä 3pirkkua.ihan jees.

foredraivit toimi aivan pirun hyvin. todella outoa tai no kait toi tauko teki sit hyvää, tietty puntilla oon yrittänyt jumittaa itteeni mut ei näköjään tälläseen lötköön jätkää tuu jumeja:)

eilen illalla kelasin puttia himassa muutaman minsan peilin edessä ja tein pikkusen muutoksen ilman testaamista ja näköjään toimi. koko kisassa ei yhtään alle 6metristä ohi. ihme juttu. toisaalta en upottanut pitkiäkään.yhen ehkä 12metrisen laitoin ja seuraavaks pisin oli noin 9metrinen mut kuiteskin. draivit toimi niin hyvin ettei tullu pitkii putteja. ctp kisan vein kisan ekalla heitollani ja ei muuteen ennen kisaa tullu heitettyä yhtään ja ehkä 3 puttia puttasin heh.

tulin himaan ja vedin etunopunnerruksia 300toistoa yhteensä ja hieman raakaa rinnallevetoa 50kilolla, illalla sauna ja joutuu ehkä palkitseen itsensä virun valgeella taas:) huomen pidän meilahden viikkokisat kylläkin joten toivottavasti jää "muutamaan" drinkkiin:)

Oot sä ihme jätkä!  ;D

Offline jam-o

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 255
  • Ready to get Fierce!
    • View Profile
    • Tomoottajat
  • Oikea nimi: Jarmo Aulu
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #67 on: 17.11.12 - klo:22:00 »
Kauhees kunnos!

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #68 on: 17.11.12 - klo:22:01 »
Onnet voitosta. Melekone mies!

Offline Seppase

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 468
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Seppä
  • Seura: Tomoottajat, TFS
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #69 on: 17.11.12 - klo:23:08 »
Itekki ku heittäs tommosta settiä nuin piiitkän tauon jälkeen! Onnee vaa!
P2 Envy JOKERi Roc3 Gator LASERi Firebird TITANi PD Destroyer PD2

Offline monster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 506
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Piippo
  • Seura: Team Hippo
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #70 on: 19.11.12 - klo:19:24 »
Sunnuntaina pidin meilahdessa viikkokisat. pelattiin 2 täyttä rundia eli 2x16. Ekan väylän eka putti oli semonen 9metrinen ja rotko takana ja hieman tuulta. Tietty yritin ja rollas alas ja neppari korttiin lyhkäseltä väylältä. Jotenkin koko rundi meni putin osalta samaa rataa ja hieman läskiksi laitettu rundi +2:):) ehkä elämäni huonoin kieppi meilahdessa. Tokalla jakso hieman yrittää paremmin ja tulos -7, no kolmas tila noilla rundeilla 3 pojon päähän kärjestä. Pakko myöntää että 4 täyttä rundia kahteen päivään ja vielä täys Zulun bägi selässä ja lähes 8viikon tauko alla, niin jaloissa tuntui ja itseasiassa vieläkin. Keskikropassa myöskin. on noi heitot kuitenkin niin erilaista kuin keskiropan vahvistaminen esim punteilla sun muilla. Tietty tosta tauosta noi kivut tuli.

Tänään täytyy katsoa jos jaksais jotain illalla treenata. Tosin duuni loppuu tossa 22.15 joten melko yötreeniks menis taas:)

Offline monster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 506
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Piippo
  • Seura: Team Hippo
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #71 on: 20.11.12 - klo:15:54 »
maanantaina joutu pitää lepopäivän. Tänään ennen duunia tein taas hyppelytreeniä himassa ja IHME ja kumma, en onnistunut hajottaan mitään noista mun vanhoisgta vammoista:)
saksihyppelyä, haaraperushyppelyä, kiertohyppelyä ja askelkyykkyhyppyjä syvästä(polvi maahan asti) yhteensä 800hyppyä ja sit reipasta pyöräilyä 10kilsaa, duunissa heti opetuskeittiöön vetään napa täytee safkaa ja nyt vois mennä nukkuun melkeen jonnekin, tietty täs pitäis asiakaspalvelussa olla 22 asti, boring...pitäsköhän chingi raahata tänne jonnekin kellariin...ja aina "kadota" hetkeksi:)

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #72 on: 20.11.12 - klo:18:57 »
Itse kun olin vaksina, niin piti kyllä kadota välillä "hoitamaan paria tärkeetä juttua", esim. vaihtamaan lamppua jonnekin tosi kauas tai tsekkaamaan, että saranat on öljytty. Ota chingi ihmeessä mukaan ja käy sitten välillä tarkastamassa kellarinoven saranat.

Offline monster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 506
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Piippo
  • Seura: Team Hippo
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #73 on: 23.11.12 - klo:18:51 »
pientä päivitystä..keskiviikkona duunin jälkeen himassa: jullea 30x30kg, 30x50kg ja 30x70kg
torstaina ei mitään taaskaan:)
tänään perjantaina ennen duunia: etunojapunnerruksia 1x70 ja 1x50, raaka rinnalleveto: 20x30kg ja 20x50kg  katotaan jaksaako illalla jotain. 100 puttia takana nyt syksyn treeneistä, jos jaksas joku pv lisää, että saa mun 1000 putin tavoitteen pidettyä elossa:):):)

Offline monster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 506
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Piippo
  • Seura: Team Hippo
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #74 on: 25.11.12 - klo:12:48 »
Launantaina duunin jälkeen(10h duunipäivä)ennen saunavuoroa hieman himassa puuhastelua: raaka rinnalleveto(paljain jaloin) 10x50kg ja 22x70kg(aika rikki ton sarjan jälkeen:)) sit pari kolme sarjaa punnerruksia ylös edestä ja niskantakaa 10kg tangolla 30toiston sarjoina, jumppaa

näistä mun treeneistä saattaa saada aika valheellisen käsityksen mitä ja miten olen yleensä treenannu aiemmin ennen olkapäävammoja ja peukun hajoomista ja muuta ajan mittaa tullutta kremppaa. nykyään tällästä kestojumppaa oikeestaan ja yritän ylläpitää vanhoja voimatasoja jotenkin edes.

aiemmin tosiaan tein monenlaista erilaista treeniä punteilla ja muutenkin. punteilla vedin paljon pikavoimaa(30-50%maksimista), räjähtävää voimatreeniä(joku 80%maksimista) ja maksimivoimaa myös. semmoinen vaan aika hajottavaa kropalle ajan myötä ja sitähän tosiaan tuli tehtyä noin 20vuotta.

maanataina ja tiistaina olis lomapäivät duunista ja täytyy jopa harkita pelaamista taas:)