Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Unelmien murskaajat  (Read 58520 times)

Offline VeliLenteli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 293
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Unelmien murskaajat
« on: 20.11.12 - klo:18:57 »
Kiesi on mennyt täydellisesti, kunnes kohtaat "Unelmien murskaajan". Tätä väylää jännittää jo viisi väylää aiemmin ja tämän väylän jälkeen voi huoahtaa helpotuksesta ja salaa unelmoida ennätyksistä. Mitkä väylät saavat kyseisen arvonimen?

Meidän porukan kesken ja henkilökohtaisesti allekirjoitan Talin puupillin eli väylä numero 8 kutsuttavan ko. arvonimellä. Väylä on 2-3 metriä kapea ja molemmilla puolilla sivuissa OB:t. Sopivalla puuosumalla kiekko kimmahtaa Vermon raviradalle. Suora ja pitkä heitto palkitaan paarilla.
Mä olin vähän niin kuin tsuippaduippadui.

Offline moilis

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jukka Moilanen
  • Seura: JFG
Vs: Unelmien murskaajat
« Reply #1 on: 20.11.12 - klo:19:11 »
Hyvinkään väylät 4 ja 14. Useasti on mennyt kierros muuten kohtuullisesti, mutta näistä kahdesta yhteensä luokkaa +8...kele että on syönyt monta kertaa.
« Last Edit: 20.11.12 - klo:22:04 by moilis »

Offline Seppase

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 468
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Seppä
  • Seura: Tomoottajat, TFS
Vs: Unelmien murskaajat
« Reply #2 on: 20.11.12 - klo:19:17 »
Julkujärvi ja väylä nummero 6. Elokuun jälkeen kaksi (2) lähestymistä jotka ei oo rollinu vähintää kahteenkymppiin.
P2 Envy JOKERi Roc3 Gator LASERi Firebird TITANi PD Destroyer PD2

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Unelmien murskaajat
« Reply #3 on: 20.11.12 - klo:19:34 »
Lausteen 22. I hate...

Offline Ze1P11

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 432
    • View Profile
    • Seuran kotisivut
  • Oikea nimi: Jukka-Pekka "JP" Leino
  • Seura: RFG (Riihimäen Frisbeegolf ry)
Vs: Unelmien murskaajat
« Reply #4 on: 20.11.12 - klo:19:43 »
Hyvinkään väylät 4 ja 14. Useasti on mennyt kierros kohtuullisesti ja näistä kahdesta yhteensä luokka +8...kele että on syönyt monta kertaa.

Allekirjoitan tämän.

Uutena tulokkaana voisi mainita Riuttan 8-väylän (v. 2012-layout). Tän väylän tiillä tulee joka kerta kuviteltuu Meresmaan levee nauru ku se tätä on suunnitellu.  ;D Siinä voi pilata hyvän kierroksensa hetkessä.
« Last Edit: 20.11.12 - klo:19:45 by Ze1P11 »

Offline dppedro

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 166
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Alander
  • Seura: FGCK
Vs: Unelmien murskaajat
« Reply #5 on: 20.11.12 - klo:19:44 »
Hyvinkään väylät 4 ja 14. Useasti on mennyt kierros kohtuullisesti ja näistä kahdesta yhteensä luokka +8...kele että on syönyt monta kertaa.

Nimenomaan väylä 14 itsellä, nelosella pitää saada hyvä avaus ja sitten ei enää jännitä. #14 on itselle aina ollut tuskainen, ikinä en ole paria edes saanut.

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Unelmien murskaajat
« Reply #6 on: 20.11.12 - klo:20:17 »
Hyvinkään väylät 4 ja 14. Useasti on mennyt kierros kohtuullisesti ja näistä kahdesta yhteensä luokka +8...kele että on syönyt monta kertaa.

Allekirjoitan tämän.

Uutena tulokkaana voisi mainita Riuttan 8-väylän (v. 2012-layout). Tän väylän tiillä tulee joka kerta kuviteltuu Meresmaan levee nauru ku se tätä on suunnitellu.  ;D Siinä voi pilata hyvän kierroksensa hetkessä.

Hyvä mainospuhe, näillä jutuilla pakko tulla kattoon  8)

Omalla kotiradalla Keinukalliossa tää väylä on varmaan nelonen, eli "hyttyspilli OB-joella". Kakkosesta vitoseen päivästä riippuen.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Unelmien murskaajat
« Reply #7 on: 20.11.12 - klo:20:31 »
Talin 18 on aina kompastuskivi, ja jostain syystä isommissa kisoissa olen aina ryssinyt myös kiinteen 11 väylän, vaikka se on radan helpoin birse. Itse ihmettelen suuresti tuota Talin kasin pelkäämistä. Pirkkua korttiin ja seuraavalla holaria...

Offline VeliLenteli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 293
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: Unelmien murskaajat
« Reply #8 on: 20.11.12 - klo:20:43 »
Talin 18 on aina kompastuskivi, ja jostain syystä isommissa kisoissa olen aina ryssinyt myös kiinteen 11 väylän, vaikka se on radan helpoin birse. Itse ihmettelen suuresti tuota Talin kasin pelkäämistä. Pirkkua korttiin ja seuraavalla holaria...

Saariväylä on kompastuskivi kyllä. Siinä on kuitenkin tilaa tehdä "pieniä" virheitä. Kasi rankaisee heti jos kiekko eksyy puurajaan. Ysi väylä on hyvä pulssin tasaaja.
Mä olin vähän niin kuin tsuippaduippadui.

Offline napati

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 348
    • View Profile
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Unelmien murskaajat
« Reply #9 on: 20.11.12 - klo:20:45 »
Julkujärvi ja väylä nummero 6. Elokuun jälkeen kaksi (2) lähestymistä jotka ei oo rollinu vähintää kahteenkymppiin.


Tää väliin vähä masentaa. Hyvän avauksen (sanotaan että reippaasti alle kymppiin) jälkeen kaikki 2 ja 7 väliltä on mahdollista. Avasin joskus putkeen, ja tais tulla tupla korttiin :)

Offline VeliLenteli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 293
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: Unelmien murskaajat
« Reply #10 on: 20.11.12 - klo:20:48 »
Hyvinkään väylät 4 ja 14. Useasti on mennyt kierros kohtuullisesti ja näistä kahdesta yhteensä luokka +8...kele että on syönyt monta kertaa.

Nimenomaan väylä 14 itsellä, nelosella pitää saada hyvä avaus ja sitten ei enää jännitä. #14 on itselle aina ollut tuskainen, ikinä en ole paria edes saanut.

Itselleni 14 on hauska väylä ja siitä on parit birdiet. 4 onkin toinen juttu...haastava par.:)
Mä olin vähän niin kuin tsuippaduippadui.

Offline Sarimaa

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 244
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Sarimaa
  • Seura: Tampereen frisbeeseura
Vs: Unelmien murskaajat
« Reply #11 on: 21.11.12 - klo:00:30 »
Julkun kutonen on kyllä ärsyttyvän paljon tuuriväylä. 12 ja 13 jos menee hyvin, on mulla yleensä hyvä kiessi tulossa. 17 on kanssa jostain syystä yllättävä haastava.

Offline Tee8mu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 148
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Malmelin
  • Seura: Tallaajat
Vs: Unelmien murskaajat
« Reply #12 on: 21.11.12 - klo:00:43 »
Talin 18:ssa on kyllä potentiaalia vittuilla hyvän kiessin päätteeksi, tai vaikka ihan välissäkin. Risk & Reward luonne, mikä tuossakin on, tekee yleensä väylästä potentiaalisen tuloksentappajan. Beastin saariväylä ei myöskään ole lemppareita. Ei sillä että se olisi itsessään vaikea, mutta hermopaineet siinä kohdassa voivat muodostua ylivoimaisiksi...

Offline mambo

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 470
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne Uggeldahl
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Unelmien murskaajat
« Reply #13 on: 21.11.12 - klo:07:55 »
Saariväylä on kompastuskivi kyllä. Siinä on kuitenkin tilaa tehdä "pieniä" virheitä. Kasi rankaisee heti jos kiekko eksyy puurajaan. Ysi väylä on hyvä pulssin tasaaja.

Samaa mieltä. Vaikka kiessi olisi muuten kuinka hyvä, Talin #8 tai tuo saariväylä #18 palauttaa kyllä maanpinnalle  ::)

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Unelmien murskaajat
« Reply #14 on: 21.11.12 - klo:08:24 »
EO 17 (miten tässä pääsee aina outtiin?)
Viidentienristeys 18 (avaus "Jynkän puuhun" ja vähintään kutosta tauluun)
Jämi 13 (seifti ekaan puuhun ja kolme seuraavaa upsilla syvemmälle)
Lausteen SM2010 saariväylä #15 (Laustetuulet päälle, niin saari on pienempi kuin kiekko)