Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Tampereen radat  (Read 170386 times)

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Tampereen radat
« Reply #90 on: 13.06.13 - klo:10:28 »
Juu Vihiojasta samaa mieltä. Nyt oli yhtenä päivänä pikkunilkit juuri siirtämässä 1 mukia siihen lähemmäs kun eivät olleet kauimmaiseen osuneet...kenen vastuulla siirrot yleensä ovat vai muokkaako jokainen pelaaja mieleisekseen??tuskin!

Eipä ne korit siellä mitenkään kiinni ole, joten ei sitä vaihtelua mikään estäkään. Tunnustan, että olen itsekin siirrellyt koreja männävuosina.

Ihme, ettei pikkupojat siirrä koreja sinne vihiojaan kovin usein.

Offline butti-78

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 212
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Salonen
  • Seura: DGC Fat Discs
Vs: Tampereen radat
« Reply #91 on: 13.06.13 - klo:15:16 »
No ei se siirtely nyt kovin pahasta ole, mutta mielestäni juuri tuo että kaikki korit ovat eri paikassa ja layoutit päin peetä ei ylennä mieltä jos aikeissa on esim. yrittää parantaa enkkaa. Tosin mun taidoilla se on ihan sama vaikka olis siellä koskessa kaikki...
"rauha maassa ja dessu puussa"

www.fatdiscs.com

Offline napati

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 348
    • View Profile
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Tampereen radat
« Reply #92 on: 13.06.13 - klo:18:01 »
Juu Vihiojasta samaa mieltä. Nyt oli yhtenä päivänä pikkunilkit juuri siirtämässä 1 mukia siihen lähemmäs kun eivät olleet kauimmaiseen osuneet...kenen vastuulla siirrot yleensä ovat vai muokkaako jokainen pelaaja mieleisekseen??tuskin!

Eipä ne korit siellä mitenkään kiinni ole, joten ei sitä vaihtelua mikään estäkään. Tunnustan, että olen itsekin siirrellyt koreja männävuosina.

Ihme, ettei jannut siirrä koreja omaan pihaan kovin usein.

Offline Edu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 146
    • View Profile
  • Oikea nimi: Eetu Lehtinen
  • Seura: FGCK
Vs: Tampereen radat
« Reply #93 on: 18.07.13 - klo:18:20 »
Antakaas mielipide! Kumpi rata kannattaa käydä pelaamassa kun siellä suunnalla liikkuu ja toinen pitää valita. Jämi vai Julkujärvi? Kumpi näistä on hienompi kokemus?

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Tampereen radat
« Reply #94 on: 18.07.13 - klo:20:01 »
Julku tasasempi kokemus, Jämillä eeppisempää mut sit myös sekoilua tiipaikkojen ja korien kanssa. Jämille menisin. Julku on nyt vähän nähty (mut sielläkin kannattaa siis käydä). Plus Julkun kivierämaahan kuolee helteellä.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline dppedro

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 166
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Alander
  • Seura: FGCK
Re: Tampereen radat
« Reply #95 on: 20.07.13 - klo:00:14 »
Oon myös Jämin kannalla. Tosi makee kunhan ratakartta ja väylät vastaisi toisiasn niin antaisin 9/10.


Offline JoniHenri

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 186
    • View Profile
  • Seura: Disc Golf Club Provinssi
Vs: Tampereen radat
« Reply #96 on: 22.07.13 - klo:15:07 »
Jämillä käytiin lauantaina 20.7.13. Väylät 1-5 oli ihan normaalisti pelattavissa. 6 väylällä tii- ja korinpaikka kadonnut/vaihtunut. 7. väylällä ei ollu tiipaikkaa mutta väyläopaste oli. 8. väylä ihan pelattavissa kori vain makasi maassa, ilmeisesti tuuli kaatanut. 9-11 väylät pelattavissa. 13 väylältä puuttui kori. 14-16 väylät pelattavissa. 17 väylältä puuttui kori ja 18 väylä pelattavissa. Tiedoksi jos sinne päin on menossa :)
Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi. -
Mä olin ihan millis.. ja sit mä heräsin! -

Offline butti-78

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 212
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Salonen
  • Seura: DGC Fat Discs
Vs: Tampereen radat
« Reply #97 on: 26.07.13 - klo:10:32 »
Täällä vaan Julkua dissataan ja Jämillä puuttuu puolet koreista ja tiipaikoista sun muuta..mua ainakin vituttas mennä paikkaan missä ei ole sitten korit paikallaan ja tiit miten sattuu. Julkulla ne eivät näin ole.
"rauha maassa ja dessu puussa"

www.fatdiscs.com

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Tampereen radat
« Reply #98 on: 26.07.13 - klo:11:27 »
mä en hirveesti huomannu varsinaista dissaamista? ja Jämille kyllä tarkentavia kommentteja tullu siinä määrin että tietää kyllä arpomisen etukäteen jos menee. musta Jämin maasto ja maisemat oli vaan paljon päräyttävämpiä ku Julkulla vaikka hyvä sekin on.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline jajvirta

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 870
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarno Virtanen
  • Seura: Tampereen Frisbeeseura
Vs: Tampereen radat
« Reply #99 on: 26.07.13 - klo:11:35 »
mä en hirveesti huomannu varsinaista dissaamista?

Jos ees puolella sanalla vihjaa, että Julku ei olis eeppinen ja loistokas, niin se lasketaan dissaukseksi! Katumusharjoituksena käyt heittämässä väylät 11, 13, 14 ja 18 viiteen kertaan bogey-free!

;-)



Offline JarzaHyzer

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 13
  • Zenior
    • View Profile
Vs: Tampereen radat
« Reply #100 on: 01.08.13 - klo:11:19 »
Treelle tulossa jossain vaiheessa ja Julkujärven käyn ainakin katsastamassa. Mikä kannattaa kokea siltä lähialueelta myös? Onko Epilä mistään kotoisin?
Kääntyy, kääntyy, kääntyy...no ei sitten

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Tampereen radat
« Reply #101 on: 01.08.13 - klo:13:11 »
Kyllä mun mielestä sekä Vihioja että Epilä ovat hienoja paikkoja. Vaikkakin "vain" 9-väyläisiä puistoratoja niin nää on kuitenkii vähän parempia ja legendaarisempia puistoratoja.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline peperoni

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 265
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo Mäkelä
Vs: Tampereen radat
« Reply #102 on: 01.08.13 - klo:13:17 »
Treelle tulossa jossain vaiheessa ja Julkujärven käyn ainakin katsastamassa. Mikä kannattaa kokea siltä lähialueelta myös? Onko Epilä mistään kotoisin?

Kyllä Epilä kannattaa käydä kokeilemassa. Helpohko puistorata, mutta maastosta löytyy kuitenkin melkein joka väylälle jotain pientä kivaa estettä. Samalla kannattaa käydä katsastamassa Nokian rata, kun se löytyy siitä noin 5-10min ajomatkan päästä Epilästä.

Offline Seppase

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 468
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Seppä
  • Seura: Tomoottajat, TFS
Vs: Tampereen radat
« Reply #103 on: 01.08.13 - klo:16:06 »
Julkua suosittelen ehdottomasti, mutta suosittelen myös tutustumaan ratakarttaan koska opasteita ei ole. Väylällä 18 kannattaa myös muistaa, että se päättyy puusaarekkeeseen joka on tiistä oikealle etuviistoon. Nokia on tosi hyvä 9-väylänen, että sinne vaan. Epilässäkään ei mitään vikaa ole oikeastaan, mutta jos on aikaa niin lähtisin mieluummin Kangasalan Ranta-Koivistoon. Pidempää väylää ja enemmän haastetta. Väylät on myös paremmin sijoitettu, siten että korit eivät sijaitse seuraafien väylien välittömässä läheisyydessä.
P2 Envy JOKERi Roc3 Gator LASERi Firebird TITANi PD Destroyer PD2

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Tampereen radat
« Reply #104 on: 01.08.13 - klo:20:21 »
nokialla ihan huolella sitten säätöä mitkä väylät on ja missä, kartta tuskin pätee. paras kysyä joltain paikalliselta kun sinne menee.

plussana tosin videoista tuttujen EO väylien fiilistely, vaikka perusformaatissa vähän helpompien versioiden.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba