Frisbeegolf-forum.fi
Frisbeegolf-keskustelu => Radoilla tapahtuu => Topic started by: Discboy_99 on 26.06.13 - klo:20:31
-
Täällä en nähnyt lainkaan Kirjurinluodolle ja Porkalle omaa aihetta, täällä voit ihan vapaamielisesti kertoa näistä radoista :) Mulla lipsahti siinä ykkösellä (aika kauan aikaa sitten) sinne minigolfin puolelle kiekko, ne laittanut piikkilankaa siihen aidan päälle... Reidessä oli kiva jälki sen takia. En tiedä onko sitä vielä siellä mutta kannattaa varoa
-
Mites toi A puoli? eli A3 oli vissiin hävinnyt kokonaan leikkipuiston vuoksi. A2 olikin saatu näköjään uusi väylä vanhan tilalle ja sitten A6:sella oli joku lavarakennelma Pysyvä lava se myös joka estää A6 pelaamisen.? Jos myös A6 tuleva lava on pysyvä niin A puolta voisi suunnitteella kokonaan uusiksi. Lyhentää 7-8 väyläseks tai pari uutta vanhojen poistuneiden tilalle jonnekin. A7:n takana olevalla nurmikolla olisi ainakin tilaa.
-
Mites toi A puoli? eli A3 oli vissiin hävinnyt kokonaan leikkipuiston vuoksi. A2 olikin saatu näköjään uusi väylä vanhan tilalle ja sitten A6:sella oli joku lavarakennelma Pysyvä lava se myös joka estää A6 pelaamisen.? Jos myös A6 tuleva lava on pysyvä niin A puolta voisi suunnitteella kokonaan uusiksi. Lyhentää 7-8 väyläseks tai pari uutta vanhojen poistuneiden tilalle jonnekin. A7:n takana olevalla nurmikolla olisi ainakin tilaa.
A3 on kadonnut kokonaan. Onko siis A6sen tiin taakse tuleva lava pysyvä? En tiennytkään jos on.
-
Niin sitä mä vähän kyselekin, että jääkö se A6 lava sinne pysyvästi? eli kun A3 on poisettu ja jos A6 lava on pysyvä niin sitten mun mielestä A puolta pitäsi vähän suunnitella uudestaan. Eli uudet A3 ja A6 väylät jonnekin tai sitten vaan lyhentää A- puoli 7-8 väyläiseksi ja päivittäs ratakartan joka sekin on ihan väärin joten muutoksia on aikasemminkin näköjään tehty. A6 väylälle. Hassua jos puuttuu välistä jotain väyliä eli A2:selta hypätään A4:selle?. ja A5:selta A7:kalle johon tulee hirveä siirtymä.
Tai tekis vaikka näin, että A1:n lyhentäisi ja jakaisi kahtia kahteen par 3:seen jollin sais taas A1 A2 ja A3 väylät ja nykyinen uusi A2 olisi A3 ja jos A6 lava on pysyvä niin A6 voi siirtää jonnekin muualle. Tämä oli toki vaan mun ehdotus joten muitakin ideoita saa keksiä, mutta nykyiselle tilanteelle pistäs kuitenkin jotain tehdä. Ei kai se noin voi jäädä pysyvästi, että välistä puuttuu väyliä ja hirveitä siirtymiä.
-
Kyllä ne vähän tyhmältä tuntuu kun saa yli 500 metriä kävellä seuraavalle aloituspaikalle... Ja jos vielä A6 jää pois, niin sitten alkaa olemaan jo huonompi juttu siirtymien kannalta.
-
Niin tai sitte ihan vaan odotellaan että ne jazzit on ohi niin se lava lähtee....
-
Okei no sitten jos A6 lava lähtee pois tarvis tehdä uus A3 väylä joka hävinnyt sen leikkipaikan vuoksi tai päivittää opasteet jos lyhenee 8 väyläseks. Opasteet jää vähän hassusti jos joku väylä puuttuu välistä ja joku ulkopuolinen voi hakee väylää jostain eikä tiedä, että sitä ei enää ole. Suomen parhaita ratoja joten pitäkää hyvin kunnossa! Uudelle A3:selle löytyy kyllä tilaa.
-
A-puolella on tällä hetkellä 9 väylää. Eli siis vanha 2 ja 3 väylä jäi liikennepuiston alle ja vanha A4 on nykyään A3. Vanhan A5(nykyään A4) jälkeen tulee uusi A5 joka lähtee joen vierestä ja heitetään sinne lähelle A6 tiitä.
Tosiaan juu ratakartta päivitykset on vielä vaiheessa, mutta on tulossa tässä näin sitte ku keriitään.
Kirjurin radalla on edelleen ja tulee aina olemaan 21 väylää...
-
Niin ja A1 tii tulee muuttumaan lähiaikoina. Uusi tii tulee olemaan vanhasta n. 20m oikealla...
-
okei no sitten kaikki hyvin. Vielä kun sitten päivittää lopullisienkin muutosten jälkeen sen ratakartan fgr:n sivuilla niin ulkopuoliset tietää, että miten uudet väylät menevät. siinäkin on A6 vielä väärin.Uusi A2 vaan löytyi ja tällä hetkellä A6 ei voi pelata, mutta jazz lavan poistumisen jälkeen kaikki taas hyvin.
-
Näin ajattelinkin, tuntuis se nyt vähän tyhmältä jos se lava lopullisesti siihen jäisi.
-
Nyt näyttää paremmalta, mutta tuon A5 jälkeen tulevan uuden väylän en löytänyt avaus paikkaa. Kori kyllä löytyi. Aloitin siitä jossa oli joku varoituskyltti 15m syvästä joesta. Ilmeisesti on uudistus vieläkin vähän kesken. Matto uudelle A2 :selle ja sitten tuo toinen uusi väylä pitäs saada vielä kuntoon. Ratakartta myös uusiksi, koska A-puolella on nyt niin paljon muutoksia, että ulkopuolisen on vaikea löytää niitä ilman karttaa.