Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)  (Read 872001 times)

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #2295 on: 27.04.16 - klo:21:00 »
Kiireistäpä kiireistä. Reissussa ei ole tullut kirjoitettua ja sitten reissujen välit tehty pitkää päivää töitä. Tänään alkoi isyysloma, jonka aikana toivottavasti ehtisi vähän backtrackata tätä erikoisesti alkanutta kisakautta.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #2296 on: 03.05.16 - klo:17:19 »
Pari viikkoa mennyt flunssassa mutta nyt vaikuttaisi olevan voiton puolella. Maanantaiaamuna piti lähteä Tsekkiin voittamaan DGWT-kisaa, mutta eipä lähdetty kun kunto oli vielä sellainen että 3 treenipäivää ja 3 kisapäivää olisi ollut mahdoton. No katsotaan nyt jos tällä viikolla ainakin pari kertaa pääsisi jo treenaamaan sitten tulevia kisoja varten.

Offline Tamohorski

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 134
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mika Nikkanen
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #2297 on: 06.05.16 - klo:13:59 »
Voihan paska! Noh voitat kotikisoissa sit senkin edestä eli ylivoimasesti.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #2298 on: 06.05.16 - klo:14:21 »
Nyt alkaa tauti voittaa hiljalleen. Käytiin Tammisaaressa treenillä ja oliha se ny makeaa heittää kun aurinko porotti ja +23 näytti mittari radalla. Melkein jo liian kuuma kun paisteen puolella varmana likemmäs 30. Yhden kierroksen jaksoi jo kohtalaisesti, mutta kun muut halusivat toisen niin pitihän sitä koittaa. Ei tullut mitään ja denffasin, tai no muutkin denffasivat. Mutta kivaa oli.

Vähän oli rata vaikeutunut sitten 2013 SM-kisojen kun paria väylää oli pidennetty ja useammalla obta tiukennettu ja lisätty.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #2299 on: 08.05.16 - klo:07:34 »
Nyt tuli pelattua ensimmäinen kierros Laustetta tälle kaudelle. Kyllä, näin pitkään meni ennen kuin pääsin ja jaksoin kokonaisen kierroksen pelata. Saman tien sitten pelattiin kaksi, kun Satakunnan hurjat Pepo ja Kevala saapuivat nurkille. Tai no, 1,5 kierrosta oli järkevää ja lopussa ei sitten enää mehuja riittänyt.

Kauden pohjat on nyt -2 täydelle radalle. Ei sillä vielä kuuhun mennä, mutta valoa tunnelin päässä kuitenkin.

Parigolfina pelattiin toissapäivänä Leevin kanssa -14. Oli hyvä diili että Leevi draivaa ja mä puttaan. Taidettiin käyttää noin 5 mun draivia ja 5 Leevin puttia.

Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 551
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #2300 on: 08.05.16 - klo:09:52 »
Hyvin on mehut viety, sä kuitenkin jumppaat ja urheilet ihan oikeasti verrattuna moneen muuhun meistä. Toivottavasti mehut saa nopeasti takaisin.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #2301 on: 12.05.16 - klo:07:39 »
Hyvin on mehut viety, sä kuitenkin jumppaat ja urheilet ihan oikeasti verrattuna moneen muuhun meistä. Toivottavasti mehut saa nopeasti takaisin.

Vieläkin on ärsyttävä kierre päällä. Itse olen ollut nyt viitisen päivää terveenä, mutta vaimo taas poskiontelotulehduksessa. Kuukausi jo menty vuoronperään.

Oma kunto alkaa parantua ja pääsin jo yhdelle juoksu- ja pyörälenkille. Hommasin myös pyörävaunun muksulle, joten nyt päästään vähän lenkkeilemään. Paitsi tietenin ekan lenkin lopussa pamahti takavaihtaja fillarista. Olihan siinä jo ikivanhat osat, joten ei sinänsä yllätys, mutta se pyörä menee nyt remonttiin.

Fribapuolella tullut maanantaista lähtien käytyä joka päivä treenaamassa.

Sunnuntai: 3,5 kilsaa juoksu keskarilla 10,9 km/h
Maanantai: Liedossa kaksi kierrosta, molemmat -8.
Tiistai: Lausteella aikaiset aamutreenit ja heitto edelleen ihan epäjiirissä +5 (viimeiset neljä väylää +4). Pyöräilyä poikulin kanssa kolme tuntia.
Keskiviikko: Lausteella taas aamutreenit. Alku kamalaa +3 ensimmäiset 5 väylää. Lopussa olin jo päässyt pari alle, mutta toka vikalle tupla ja tulokseksi par.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #2302 on: 15.05.16 - klo:07:16 »
Tuli toisaalla keskustelu holareista ja kaivelin muistiinpanoista kaikki holarini. Pistetään tähän muistiin, jotta voi myöhemmin kaivella.
Myllymäki #1 ja 2x#5
Viidentienristeys 4xvanha#1, 7 ja 13 (ylämäkiväylä)
Jämi #9
Vihioja vanha #9, #2 ja #3
Julkujärvi #1
Lauste #10 ja #13 (vanhat numerot)
Tammisaari #7
Quarry Park #4 ja #7

Eli yhteensä 19 holaria, joista kisassa kokonaista 1 =D

Tähän päivityksenä tältä kaudelta kisaholari Porissa ja treeniholari Jämillä. Eli nyt ollaan lukemassa 21 joista 2 kisoissa.

Ja tähän lisää ainakin vuodelta 2015 Lausteen ysillä Banshee ja #12lla M3 (eli samat kuin jo kerran aiemminkin mutta nyt eri numeroilla). Ja sitten 2016 Maskun #3 kisaholari gpd2lla ja Lausteen #3 f5llä forella treeneissä.

Eli lukemat ovat nyt 25 joista kisoissa 3.

On mahdollista että jokin muukin on mennyt, mutta unohtunut listata.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #2303 on: 15.05.16 - klo:07:24 »
Kun Tsekkikisa jäi välistä, halusin päästä jotain pelaamaan ja siihen tulikin passelisti kutsu propagaattoriksi Liedon WGE-kisaan. Muutaman kerran olen Liedon radalla käynyt ja ihan mukavasti osunut. Olen tainnut pelata kaikki kierrokset siellä alle parin ja pari kertaa jopa paremmin kuin -10, ehkä keskiarvo siellä -7 tai -8.

Tavoitteeksi siis tietenkin kahteen kierrokseen -15 ja voitto kisasta. Tosin mukana oli myös Jali Veranen, joka oli tainnut voittaa kaikki Liedon viikkokisat joissa oli mukana ollut. Joten helpolla ei pääsisi, varsinkaan kun ennusteen mukaan sataisi koko päivän.

No niin myös satoi, ja Jali antoi tiukan vastuksen. Ekan kierroksen jälkeen johdin kahdella tuloksin -6 ja -4. Eli samaa tasoa kuin aiemminkin, mutta sade verotti sen pari heittoa. Tokalla rundilla Jali aloitti lähes täydellistä golfia eli oli -7 yhdeksän väylän jälkeen, kun itse olin saanut vain 4 pirkkua ja yhden bogeyn. Eli taisin olla siinä kohtaa jo pari-kolme perässä. Sain kuitenkin kirivaihdetta päälle ja sade vei Jalin pelistä terän, joten kierroksen lopussa päädyin yhteistuloksessa kolme edelle. Mulle toiseltakin kierrokselta -6 ja Jalille -5.

Minikisa, mutta voittikset on voittiksii, kuten Jussi Meresmaa mulle opetti vuosia sitten.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #2304 on: 15.05.16 - klo:08:00 »
Puttaamisesta on muualla foorumilla puhuttu nyt runsaasti. Mainittakoon että eilisessä kisassa 36 väylällä pääsin puttaamaan birdietä (0-35m etäisyydeltä) 31 kertaa ja sain 15 birdietä.  Vesisateessa sain myös putattua metrin ohi vehkeestä kerran alle kympin putin ja kerran sain myös 4 metristä ketjuista takaisin Prodigyn korista, eli sekin on mahdollista. Lisäksi ketjuja ja rautoja hipoen ainakin kymmenen kertaa.

Eli edes niinä kohtalaisen hyvinä puttipäivinä ei mene edes puolet sisään kaikilta etäisyyksiltä. Silti siinä ei auta hermostua vaan yrittää vaan parhaansa.

Se kun on niin, että seuraavalla väylällä putataan taas.

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #2305 on: 15.05.16 - klo:10:20 »
Kertoo jotain, että sä lasket putiksi 35-metriset. Mulla putti tarkoittaa 20 metriä, jonka heitän jo hyppyputtina senkin. Tämä tietty johtuu siitäkin, että omat putterini ovat todella ylivakaita eikä liito ole se, mitä edes yritän.

Mutta silti. Putti ja 35 metriä.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #2306 on: 15.05.16 - klo:10:41 »
Kertoo jotain, että sä lasket putiksi 35-metriset. Mulla putti tarkoittaa 20 metriä, jonka heitän jo hyppyputtina senkin. Tämä tietty johtuu siitäkin, että omat putterini ovat todella ylivakaita eikä liito ole se, mitä edes yritän.

Mutta silti. Putti ja 35 metriä.

Toki mullakin on hyppyputti jo jostain 20-25 m jälkeen. Tai en mä paljon hyppää, mut kuitenkin ei oo ihan jalat maassa.

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #2307 on: 15.05.16 - klo:12:49 »
3h pyörälenkki pojan kaa? nukkuuko se siellä vai jaksaa muuten kattella vaan? itelläkin kärry hommattuna mutta täpötäyden varaston takimmaisena. ens la on talkoot missä lähtee armotta 80% varaston kamoista roskalavalle. sit pääsee testaan kärryäkin, nyt ollaan menty istuimella vaan. toka kerta kun oltiin pyörälenkillä niin takakumi puhki noin 3km päässä. pakko ajaa vanteella se mitä menee. viimeset 500m kannoin lasta ja pyörää kun sisäkumi meni ketjujen väliin. oli jumpaksi ihan kelvollinen  ;D
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #2308 on: 15.05.16 - klo:12:55 »
3h pyörälenkki pojan kaa? nukkuuko se siellä vai jaksaa muuten kattella vaan? itelläkin kärry hommattuna mutta täpötäyden varaston takimmaisena. ens la on talkoot missä lähtee armotta 80% varaston kamoista roskalavalle. sit pääsee testaan kärryäkin, nyt ollaan menty istuimella vaan. toka kerta kun oltiin pyörälenkillä niin takakumi puhki noin 3km päässä. pakko ajaa vanteella se mitä menee. viimeset 500m kannoin lasta ja pyörää kun sisäkumi meni ketjujen väliin. oli jumpaksi ihan kelvollinen  ;D

Tällä "lenkillä" käytiin myös kaupassa kahteen kertaan kun etsittiin ja lopulta löydettiin Bluetooth-kaituin, jolla sai poitsulle musaa kärryyn. Mutta hyvin se siellä viihtyi.

Offline banshee

  • Tomoottajat
  • Seniori
  • *
  • Posts: 303
  • Innova&Discmania
    • View Profile
    • Discmania
  • Oikea nimi: Luukas Paananen
Treenilogi Tapani A. (Tomoottajat)
« Reply #2309 on: 16.05.16 - klo:11:27 »
Saisko muuten nuita Fribapodcasteja ladattua kuunneltavaksi offline-tilaan?

Lähetetty minun SM-G350 laitteesta Tapatalkilla

3x P2|Rhyno|2x Roc3|Gator|2x PD|3x PD2