Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Ideoita, valituksia, keskustelua foorumista  (Read 111898 times)

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Ideoita, valituksia, keskustelua foorumista
« Reply #225 on: 30.10.14 - klo:18:31 »
Pitäis kyllä minusta olla niin ettei saa tehdä kuin yhden topicin.

Olen samaa mieltä jos kyse on samoista kiekoista. Jos yhdessä ilmossa on pannuja ja toisessa vaikka bägi, niin se on ihan ok.

No ei kukaan samoja pannuja oo laittamassakaan kahteen ilmoitukseen. Sehän tässä nyt on pointti, että nykysäännöillä on järkevämpää perustaa uusi ketju parille uudelle myyntiin tulleelle kiekoille, kuin lisätä ne vanhaan aiheeseen jos edellisestä uppauksesta on kulunut muutamia päiviä. Sitten kun toista ketjua saa upata, niin kiekot voidaan siirtää toisesta aiheesta siihen. Näin saadaan pidettyä uudet kiekot etusivulla tai lähellä sitä.

Mut jos säännöt tehään sillai et vaan yks ilmo niin on se aika hölmöö esim. bägiä myydä samassa ilmossa perus kiekkojen kanssa. Ja otsikon pituus on niin rajattu ettei siihen meinaa edes yhtä myynti-ilmoo saada mahtumaan etenkin ku mullaki on 20-30 kiekkoo myynnissä. Olisko sellanen mitään että jokaiselle kymmenelle kiekolle oma ilmo ja bägit ym. omiinsa? Ja osto imot erikseen. Tai sitten osto ja myynti ja vaihto-ilmot omien linkkien taakse.

Miksi helvetissä siihen otsikkoon pitää tunkea jokaista kiekkoa? Laitat otsikkoon minkä valmistajien kiekkoja myyt. Mielenkiinnon voit herättää laittamalla perään esimerkkejä kiekoista, erityisesti jos myynnissä on jotain yleensä haluttua. Esim. "M/V Innova, Discmania, Latitude (esim. GStar Thunderbird, 11x Eagle).

Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: Ideoita, valituksia, keskustelua foorumista
« Reply #226 on: 30.10.14 - klo:18:38 »
Ei mun tartte siihen jokasta kiekkoo tunkee, mutta kun jotkut vikisee että ilmoja on niin paljon, että otsikossa pitää näkyä mitä kiekkoja on myynnissä, ettei tarvii kaikkia ilmoja kahlata läpi. Naurettavaa mutta totta. ;D

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Ideoita, valituksia, keskustelua foorumista
« Reply #227 on: 30.10.14 - klo:18:58 »
Markkinat pois on kaikista paras.

Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: Ideoita, valituksia, keskustelua foorumista
« Reply #228 on: 30.10.14 - klo:19:04 »
Markkinat pois on kaikista paras.
Ehkä niille joilla on niin paljon rahaa, että voi ostaa kymmenen kiekkoo aina ku huvittaa, mutta kaikkille köyhille joilla ei oo rahaa ostaa niin monta kiekkoo ku huvittaa noi markkinat on hyvä olla olemassa. Ja ei markkinoita oo pakko lukee jos ei kiinnosta tai on liikaa rahaa.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Ideoita, valituksia, keskustelua foorumista
« Reply #229 on: 30.10.14 - klo:19:08 »
Emmä osta turhia kiekkoja, koska mä ensin opettelin heittään enkä paikkaamaan sitä kiekoilla. Toisekseen en minäkään seteleihin (vielä) persettäni pyyhi. Markkinaa on niin paljon että sen vois eri foorumille siirtää täysin, että täältä löytys ne pari kolme ketjua mitä viittii lukea. Jos ei näy etusivulla ni se on instant kaikki luetuiks.

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Ideoita, valituksia, keskustelua foorumista
« Reply #230 on: 30.10.14 - klo:19:43 »
Ei mun tartte siihen jokasta kiekkoo tunkee, mutta kun jotkut vikisee että ilmoja on niin paljon, että otsikossa pitää näkyä mitä kiekkoja on myynnissä, ettei tarvii kaikkia ilmoja kahlata läpi. Naurettavaa mutta totta. ;D

Jos ei jaksa kahlata ilmoja jos/kun etsii kiekkoja, niin ei niitä sitten kauheasti tarvitse jos sen vertaa ei jaksa nähdä vaivaa. Toki spessut ja muut suositut kiekot otsikkoon on hyvä laittaa tai tehdä muuten houkutteleva otsikko.

Emmä osta turhia kiekkoja, koska mä ensin opettelin heittään enkä paikkaamaan sitä kiekoilla. Toisekseen en minäkään seteleihin (vielä) persettäni pyyhi. Markkinaa on niin paljon että sen vois eri foorumille siirtää täysin, että täältä löytys ne pari kolme ketjua mitä viittii lukea. Jos ei näy etusivulla ni se on instant kaikki luetuiks.

Niin että kun sinä et tarvitse markkinoita niin pois vaan... juupa juu.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Thmz

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 552
    • View Profile
  • Oikea nimi: Thomas Tuovinen
  • Seura: PaKiNa
Vs: Ideoita, valituksia, keskustelua foorumista
« Reply #231 on: 30.10.14 - klo:20:11 »
Mun mielestä hyvä strategia olis Myynti/Vaihto omaan lokeroon ja Osto omaansa. Jos otsikossa on maininta M/V/O Innova Thunderbird, ei ostikosta näe, haluaako käyttäjä ostaa, myydä vai vaihtaa Thunderbirdin. Tietenkin otsikkoon voi aina erikseen tunkea M/V: Innovaa, Discmaniaa O: Thunderbird. Mun mielestä olisi vain paljon kätevämpää, jos joku on nimenomaan rahalla ostamassa, että ostoille olisi oma pieni kaistale.
KCP Aviar - Luna - Zone - Roc/3 - Gator3 - Firebird - PD - Destroyer

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Ideoita, valituksia, keskustelua foorumista
« Reply #232 on: 30.10.14 - klo:20:33 »
Mun mielestä hyvä strategia olis Myynti/Vaihto omaan lokeroon ja Osto omaansa. Jos otsikossa on maininta M/V/O Innova Thunderbird, ei ostikosta näe, haluaako käyttäjä ostaa, myydä vai vaihtaa Thunderbirdin. Tietenkin otsikkoon voi aina erikseen tunkea M/V: Innovaa, Discmaniaa O: Thunderbird. Mun mielestä olisi vain paljon kätevämpää, jos joku on nimenomaan rahalla ostamassa, että ostoille olisi oma pieni kaistale.

M/V ja O vois toimia. Tosin oma häpeä, jos laittaa niin huonon otsikon, ettei siitä saa selvää mitä ilmoittaja tarkoittaa.

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Ideoita, valituksia, keskustelua foorumista
« Reply #233 on: 30.10.14 - klo:20:52 »
Mun mielestä hyvä strategia olis Myynti/Vaihto omaan lokeroon ja Osto omaansa. Jos otsikossa on maininta M/V/O Innova Thunderbird, ei ostikosta näe, haluaako käyttäjä ostaa, myydä vai vaihtaa Thunderbirdin. Tietenkin otsikkoon voi aina erikseen tunkea M/V: Innovaa, Discmaniaa O: Thunderbird. Mun mielestä olisi vain paljon kätevämpää, jos joku on nimenomaan rahalla ostamassa, että ostoille olisi oma pieni kaistale.

M/V ja O vois toimia. Tosin oma häpeä, jos laittaa niin huonon otsikon, ettei siitä saa selvää mitä ilmoittaja tarkoittaa.

Juuri näin. Kyllä otsikko voi olla hyvin kuvaava ja houkutteleva ilman että siinä on jok'ikinen kiekko erikseen lueteltu.
« Last Edit: 30.10.14 - klo:22:29 by Jazz78 »
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Ideoita, valituksia, keskustelua foorumista
« Reply #234 on: 30.10.14 - klo:21:29 »

Emmä osta turhia kiekkoja, koska mä ensin opettelin heittään enkä paikkaamaan sitä kiekoilla. Toisekseen en minäkään seteleihin (vielä) persettäni pyyhi. Markkinaa on niin paljon että sen vois eri foorumille siirtää täysin, että täältä löytys ne pari kolme ketjua mitä viittii lukea. Jos ei näy etusivulla ni se on instant kaikki luetuiks.

Niin että kun sinä et tarvitse markkinoita niin pois vaan... juupa juu.

No eipä tämä perseilykään kovin vahvalta näytä. Paskaa jauhetaan ja äänestyksiä kyhäillään ja sitten täällä myhäillään.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Ideoita, valituksia, keskustelua foorumista
« Reply #235 on: 30.10.14 - klo:21:34 »
Tämä foorumi on perustettuun takia että sunnuntaiharrastajalle ja lajihulluille on oma hiekkalaatikko.  Markkinat olivat ja ovat yksi suuri syy koko foorumille. Ne eivät ole poistumassa minnekään.

Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: Ideoita, valituksia, keskustelua foorumista
« Reply #236 on: 30.10.14 - klo:21:38 »
Oon lähes varma et GRAFFi vaan trollaili ;D

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Ideoita, valituksia, keskustelua foorumista
« Reply #237 on: 30.10.14 - klo:22:31 »

Emmä osta turhia kiekkoja, koska mä ensin opettelin heittään enkä paikkaamaan sitä kiekoilla. Toisekseen en minäkään seteleihin (vielä) persettäni pyyhi. Markkinaa on niin paljon että sen vois eri foorumille siirtää täysin, että täältä löytys ne pari kolme ketjua mitä viittii lukea. Jos ei näy etusivulla ni se on instant kaikki luetuiks.

Niin että kun sinä et tarvitse markkinoita niin pois vaan... juupa juu.

No eipä tämä perseilykään kovin vahvalta näytä. Paskaa jauhetaan ja äänestyksiä kyhäillään ja sitten täällä myhäillään.

En kauheasti ole havainnut paskan jauhamista markkinoilla. ???
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Ideoita, valituksia, keskustelua foorumista
« Reply #238 on: 30.10.14 - klo:22:36 »

Oon lähes varma et GRAFFi vaan trollaili ;D

Eipä kyllä taida trollata :D Omasta mielestä alkanu menee markkinoilla taso vaan alaspäin, jotain ois hyvä keksii.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Ideoita, valituksia, keskustelua foorumista
« Reply #239 on: 30.10.14 - klo:23:17 »

Emmä osta turhia kiekkoja, koska mä ensin opettelin heittään enkä paikkaamaan sitä kiekoilla. Toisekseen en minäkään seteleihin (vielä) persettäni pyyhi. Markkinaa on niin paljon että sen vois eri foorumille siirtää täysin, että täältä löytys ne pari kolme ketjua mitä viittii lukea. Jos ei näy etusivulla ni se on instant kaikki luetuiks.

Niin että kun sinä et tarvitse markkinoita niin pois vaan... juupa juu.

No eipä tämä perseilykään kovin vahvalta näytä. Paskaa jauhetaan ja äänestyksiä kyhäillään ja sitten täällä myhäillään.

Semmosta se on avoimilla, ilmaisilla foorumeilla. Sama homma kaikkialla. Ei nuo jenkkifoorumitkaan sen parempia ole.