Frisbeegolf-keskustelu > Tekniikkakeskustelu

Apuja puttaukseen otetaan vastaan.

<< < (2/99) > >>

gorbanouski:
Morkens.

Itekki alottanu tämän hienon harrastuksen viime kesänä, mulla oli kesän lopussa samoja ropleemia. Tuon videon katoin ja vähän muokkasin omaan käteen sopivaksi ja kyllä siitä jotain hyötyä oli. Tuosta putterin jäykkyydestä, vaihoin Omega SS:t Soft wizardeiksi enkä ihan heti oo vaihtamassa takasin(jäykkyyden ym. syiden takia). Joten, jos sulle nuo SSS wizardit sopii käteen niin kokeile ihmeessä softi tai medium wizardeja. Softeja tais ollakki PG:llä kolome pinkkiä hyllyssä. ;)

Champion Beast:
Tilasin nuo viimeiset Medium Wizardit. Ihmettelee kai ne ja hieroo PG:ssä käsiä yhteen ku 2 kertaa viikossa tulee meikältä kiekkotilausta  :D

gorbanouski:
Jees, itekki oottelen gatewayn tilausta saapuvaksi, niin saa käyä poistamassa sieltä kaikki kevyemmät softit. :D

Peksi:
Tokikaan en tiedä millä tyylillä puttaat...
Muuutta itse olen huomannut että Wizardit ovat todellä nenäherkkiä. Eli jos kiekon etureuna jää alas niin kyntöä tapahtuu, tippuu maahan kuin kivi.

Jollain vähän alivakaammalla, ja hieman vähemmän nekkuherkällä pääsee varmaankin paremmin puttiin sisälle. Esim. P1, Aviar, Magic, Pure jne...

P2 on ollut omalla kohdalla jo pitkään se ykköstykki. Kestää tuulta ja on vakaa kuin KC Aviar tai Wizard, mutta ei kärsi nenä ongelmista.

Kyynärlukkoputti ei ole ainakaan aluksi mikään helpoin tapa putata. Eikä taida nuilla pro-miehilläkään ihan täysin totaalisen lukossa käsi olla... Mutta kun katsoo Borgin menoa, niin jotain siinä on. :)

Puttiin ei ole mitään ihmekikkaa. Reeniä reeniä ja vähän vatusti lisää reeniä.
Testaa eri tyylejä ja asentoja. Esim. haaraputtia tarvitsee lähes joka kiekalla kerran, ainakin jos pelaa metsäradoilla, joten sen reenaaminen ei mene koskaan hukkaan.
Kyllä se oma tapa sieltä löytyy. Muistat vaan rentouden ja sen, että aluksi ei kannata haaveilla pistävänsä 78/100 kymmenestä metristä. Paitsi jos olet luonnonrasta.  8)

Champion Beast:
Tyyli ei ole vielä vakiintunut ja se tietty näkyy osumatarkkuudessa kyllä. SSS Wizardilla olen putannut ja pari jäykempää tosiaan tilasin kaveriksi. Kyntäminen ei oikeastaan ole ongelma vaan juuri tuo kiekon lennon tehottomuus. En jotenkin saa kiekkoa lähtemään "luotina" vaan se lähtee kevyesti liitäen. Mutta kuten Peksi sanoikin treeniä,treeniä, treeniä....ja sitä tulee. Oma kori on kaivettu talviunilta ja huomenna Meri-Toppilaan pelkälle puttitreenille. Eiköhän se siitä. 

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version