Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)  (Read 548861 times)

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #285 on: 12.08.12 - klo:13:48 »
se on semmone väylä missä pitäis heittää 3m aukosta 140m luoti suoraan vasemmalla vielä outtia

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #286 on: 12.08.12 - klo:15:02 »
On kyl ihan mahdoton pirkku noin yleisesti. Mut välillä siinä joku aina munkilla onnistuu. Isoimmat kädet voi koittaa, et jos kiekon saa sukeltamaan puuvallin läpi korin oikealta puolelta, mut se on aika riski haku. Oma avaus käänsi hiukan yli ja feidas puiden välissä olevasta aukosta ja tuli siitä vielä jonkin matkaa koria kohti. Pisin avaus kevyesti, mitä oon siihen koskaan heittänyt. Kyl maistui, kun kakkonen meni sisään. :D Outin lisäksi siinä on vielä mando! :D

Offline zenhukka

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 199
    • View Profile
  • Oikea nimi: Juha Hukka
  • Seura: 7k, Kuppinuudelit, FrisbeeFrogs
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #287 on: 12.08.12 - klo:21:43 »
Onnittelut pirkusta! Väylä on kyllä tosi haastava ja itsellä ainakin se vaikein Kaarinassa. Siinä vaiheessa kun saa siinä pirkun niin tulee iso raksi seinään ja level UP! :D

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #288 on: 13.08.12 - klo:23:30 »
Kaarinan viikkikset. Kierrokset -1 ja -2. Ihan hyvä, kun sain jälleen kaksi miinusmerkkistä kiessiä peräkkäin. Olisi ollut mahdollisuus pelata paremminkin, mutta muutamassa heitossa petti tekniikka ja niistä sai sitten bogeja kiitokseksi. Vielä ina rutiinia lisää, ni tulee jo ihan hyviä tuloksia. Pirkkuja tuli tänään kuitenkin 8 kahdelta kiessiltä.

Valittelin jossain vaiheessa, että ränniväylistä on vaikea saada läpi. Nyt olen onnistunut kehittämään rutiinin, jolla osuu. Tämä on helpottanut heittämistä huomattavasti. Ei tarvitse arpoa, että meneekö vai ei... Jee jee!

Odotin, et Roc olis kova kiekko, kun tilaa on niukasti. Ei ole ollut...

Offline Maza

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 26
    • View Profile
  • Oikea nimi: Matti Pitkänen
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #289 on: 13.08.12 - klo:23:32 »
Onhan sulla buzzzzejaki? Ne o kovii, ainakin zetat.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #290 on: 13.08.12 - klo:23:57 »
Onhan sulla buzzzzejaki? Ne o kovii, ainakin zetat.

Niin. Mähän olen Buzzz-miäs ollu alusta asti. Jotkut on täs kuitenki koko ajan väittänyt, et nää Rocit olis se juttu, ni olen nyt sit koittanut. En kyl pidä suoraan sanottuna. Lentävät avomaastossa kyl kupunsa ansiosta hiukan Buzzzia pidemmälle, mut siihen ne paremmat puolet sit jääkin...

Kohta mä vaihdan jonkun kans kolme Rocia Buzzzeihin... Tai no... Ehkä en ihan vielä luovuta.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #291 on: 14.08.12 - klo:11:33 »
Onhan sulla buzzzzejaki? Ne o kovii, ainakin zetat.

Niin. Mähän olen Buzzz-miäs ollu alusta asti. Jotkut on täs kuitenki koko ajan väittänyt, et nää Rocit olis se juttu, ni olen nyt sit koittanut. En kyl pidä suoraan sanottuna. Lentävät avomaastossa kyl kupunsa ansiosta hiukan Buzzzia pidemmälle, mut siihen ne paremmat puolet sit jääkin...

Kohta mä vaihdan jonkun kans kolme Rocia Buzzzeihin... Tai no... Ehkä en ihan vielä luovuta.

Ei se kiekosta kiinni oo.. Kylä mäki hieroin kaikkia muita midareita ennen Rocia(en buzzzia kuitenkaan). Kesti hetken tottua niihin mutta paluuta ei ollu ku ne oli sopivan tuntusia kädessä.

Offline Maza

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 26
    • View Profile
  • Oikea nimi: Matti Pitkänen
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #292 on: 14.08.12 - klo:16:56 »
Jep. Oon kans jossain vaiheessa liputtanut rockin puolesta, mut sit alko ahistaan ku niit tarvi kuluttaa et niist tuli hyvii. Satuin sit kokeilee buzzzzii ja sille tielle jäin.
Sama kai se on et mikä midari on bägis, kuhan se sopii käteen ja lentää sinne minne pitää.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #293 on: 16.08.12 - klo:13:01 »
Viikkikset Lausteella eilen plus viisi. Oli tosi väsynyt olo ja kun toka väylältä napsahti heti triplabogi, ni aattelin sit vaan treenailla ja nauttia pelailusta. Sen jälkeen tulikin vain kolme bogia ja yksi pörö, joten ei siitä nyt mitään katastfööffikierros tullut. Draivit meni pidemmälle kuin koskaan ja sain eka kertaa siirrettyä sitä kovempaa draivaamista myös radalle. Jotenkin näet aina tullut heitettyä kierroksella selvästi lyhyempiä heittoja kuin rangella. Muutamia muitakin uusia kikkoja tuli kokeiltua rohkeasti ja ihan ok-tuloksin. Rutiini on selvästi lisääntynyt, rännit ei enää huimaa ja sillai... Vielä kun saisi ne me muutamat harvat surkeat heitot sieltä välistä ja vähän enempi pitkiä pirkkuputteja sisään, ni tulis tulosta. Tai paskat tuloksista! Niiden kans hajoaa vaan pää. Nautitaan vaan pelaamisesta.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #294 on: 23.08.12 - klo:01:19 »
Voe elämän kevät mikä ilma oli Lausteen viikkokisoissa tänään. Todella kova sade läpi koko kiessin. Välissä oli sellainen 10-15 minuutin hetki, kun oli vähän hiljaisempi ropina, mutta sitten repesi taas. Muovit lipsui käsistä, kaikki pyyhkeet läpimärkinä ja kylmissämme vedettiin urheasti setti läpi (tosi monet jätti kesken) ja ihan hauskaahan se pelaaminen olikin. Pelin jälkeen ei ollut hauskaa, kun iski vilu viimeisiä odotellessa. No anyway... heitin lähes yhtä hyvin kuin normaalisti metsäleiskan +4. Voittaja pelasi +2, joten kaukana ei ollut ensimmäinen voitto. Tokavika väylällä Champion muovi lipesi tosi pahasti kädestä ja siltä väylältä sitten tuplaa korttiin. Siinä meni, sanoisin. Mut hyvä kokemus. Ens kerralla varustaudun vähän paremmin, kun lähden tuommoiseen myräkkään pelaamaan. Sen oppi, sanoi pojankloppi.

Offline jauza

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 433
    • View Profile
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #295 on: 02.09.12 - klo:19:53 »
Onko talvitauko jo, kun ei pääse päivitystä lukemaan?  ;)

Kukkulan kuningas kai vielä ohjelmassa vetää?

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #296 on: 03.09.12 - klo:15:21 »
Onko talvitauko jo, kun ei pääse päivitystä lukemaan?  ;)

Kukkulan kuningas kai vielä ohjelmassa vetää?

Ei tässä vain ole ollut oikein mitään uutta kerrottavaa. Ajattelin antaa vähän ajan kulua ja tehdä sitten jonkinlaisen yhteenvedon kuluneesta kesästä. Kukkulan Kuninkaaseen otan luonnollisesti osaa. Siitä hiukan tuonnempana. Juuri nyt olen viruksen kurittamana ja viikkikset tältä illalta jäävät väliin.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #297 on: 12.09.12 - klo:14:35 »
Kukkulan kuningas on viikonloppuna edessä. Tässä vähän fiilareita ennen sitä.

Ensimmäinen kokonainen kausi fribailun parissa on ollut hyvä, vaikka en ihan kaikkiin tavoitteisiin yltänytkään. Olen heittänyt useamman kerran viikossa radalla, kentällä ja keittiöstä eteiseen. Alkukausi oli turhan tosikkomaista touhua kisapelaamista opetellessa (viikkokisatasolla). Se oli toisaalta hauskaa, mutta myös kuluttavaa. Hetkittäin kadotin peli-ilonkin turhan koviin tavoitteisiin ja meni suorittamisen puolelle. Kun hyväksyin, etten enää kehity niin kuin aluksi ja kärki menee menojaan, oli helpompi löysätä tiukkaa pipoa ja nauttia taas heittämisestä itsestään. Tuloksista niin välittämättä.

Toki tulokset ovat parantuneet jonkin verran ja etenkin suoritusvarmuutta on tullut lisää. Niitä järkyttäviä lipsahduksia tapahtuu yhä harvemmin. Teknisesti olen kehittänyt bäkkäriä monellakin eri tasolla, mutta forea olen treenannut laiskasti. Puttityyli on muuttunut hiukan ja puttaaminen tuntuu helpottuneen melkoisesti (jos sipuli ei tee tepposia).

Viikonlopun koitosta varten olen käynyt testailemassa kisaväyliä. Tulokset keikkuvat muutaman heiton paarin yläpuolella. Ei päästä Lauste miinukselle, mutta ei siinä mitään. Toivon lähinnä tasaista peliä rennolla fiiliksellä ja oman osaamisen ylätasolla. Isommissa kisoissa olen sohlannut tuloksen usein yhdellä väylällä ja toivon, että nyt ei kävisi niin. Heitin saariväylällä pirkun viimeksi treeneissä, mutta kisassa pitänee pelata seiftiä.

Simmosta.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #298 on: 16.09.12 - klo:00:40 »
Ketuiksihan se meni. Kauden päätöskisan finaalipäivä huomenna ja järkky flunssa päällä. Alkoi jo torstaina ja tänään toka kiessillä iski tosi pahasti päälle. Heitin aivan sumussa toisen kiessin lopun. Tulokset sen mukaisia... Huokaus... Jos aamulla ei ole kuumetta ja tämmönen karsee olo, ni ehkä ollaan vielä mukana. Muuten jäädään petiin...

EDIT: Kuumes nousi. Kisat ohi. Eipä paljon jää jälkipolville kerrottavaa...
« Last Edit: 16.09.12 - klo:09:23 by HAH »

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Treenilogi HAHahahahaa! (7k)
« Reply #299 on: 01.10.12 - klo:22:19 »
Yllätin itseni tänään totaalisesti. Olen ollut kaksi viikkoa kipeänä ja heittänyt vain pari kiessiä sinä aikana. Tänään sitten pitkästä aikaa Kaarinan viikkokisoihin letkeällä fiiliksellä ja ilman sen suurempia suunnitelmia. Eka kiessillä meni kaikki nappiin. Heitot lähti niin kuin kotipihalla konsanaan ja paukutin pohjatuloksen -7 eka kierrokselle. Lähdin toiselle kierrokselle kolmen heiton liidissä. Toisella kierroksella tuli muutama räpellysbogi otettua, mutta muillakin oli vaikeutensa. Jätkät nousivat rinnalle, mutta eivät päässeet ohi. Perus -2 tai -1 toisella kierroksella (riippuen montako väylää laskettiin) riitti ensimmäiseen viikkokisavoittooni. Eihän tämä nyt mikään lottovoitto ole, mutta hyvältä tuntuu, kun en ole aiemmin yhtäkään kisaa fribailun saralla voittanut. Joskohan tästä tulisi taas uutta kipinää treenata ja kehittää omaa peliä.
« Last Edit: 01.10.12 - klo:22:30 by HAH »