Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Jaanikin harjoittelee  (Read 175837 times)

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #15 on: 09.03.12 - klo:11:28 »
Jotain samaa muistan minäkin kouluajoilta.

Salilla on vielä niitä tyyppejä, ketkä treenaa pipo päässä. En kyllä ikinä pystyis, on sen verran hikistä touhua. Töölön Kisahallilla on vielä toppatakissakin treenavia jäbiä. Se jos mikä on kovan jätkän merkki.

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #16 on: 09.03.12 - klo:11:34 »
Töölön Kisahallilla on vielä toppatakissakin treenavia jäbiä. Se jos mikä on kovan jätkän merkki.
;D

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #17 on: 11.03.12 - klo:11:38 »
Eilen tuli mentyä tavan vuoksi salille. Tuli sit 40 minuuttia vatsaväänteitä, kun ei muuta keksinyt.

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #18 on: 13.03.12 - klo:10:37 »
Kyllä sisällä ja noin läheltä pitäisi mennä kaikki.
Toi Tapanin tankojuttu on kyllä hyvä liike, mutta human flagia en jaksa reenata. Dragon flag sen sijaan on siistiä, mutta salilla on vain yksi penkki, joka sallii sen tekemisen. Ei saa olla säädettävää mallia, muuten lähtee selkänoja mukaan.

Jos sulla on riittävän raskas/raskaat kahvakuulat niin tee sama niillä.



Kontrollia ja raakaa voimaa samassa paketissa. ;)
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #19 on: 13.03.12 - klo:10:48 »
Ja sivuhuomautuksena, tästä tulee mun suosikkiketju. Mä oon ollut aina Jaani-fani, eikä oo mikään vitsi.

Sivuhuomautuksen alaviitteenä, mä taas oon aina ollu T.Aulu-fani, taisiis aina siitä lähtien kun lukenu fgr- ja muita blogeja. Armoton treenikone ja tuloksissa näkyy. Jätkä syö kiekkoja ja ulostaa koriketjuja.

Sanonpa vaan, vaik tää onki ihan väärä ketju tälle.  :D
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #20 on: 14.03.12 - klo:15:39 »
Takana on raskas rintatreeni sunnuntailta. Ohjelmassa oli pitkästä aikaa perus penkki 5x5. Satasella meni oikein kivasti, viimeiseen sarjaan yksi ylimääräinenkin. Ja muuta rintatreeniä päälle tietty. Maanantaina sitten selkäpäivä. Meni vähän hiihtelyksi salilla, oli niin ruuhkaa että piti arpoa liikkeitä sen mukaan, mihin mahtui. Oli ihan mukavaa.

Tänään sitten hallissa draivailua. Kamerakin on mukana, joten varmaan tänne sitten laitan mallisuorituksia  ;)

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #21 on: 15.03.12 - klo:15:40 »


Sama video kuin frisbeeliiton foorumilla. Pistäkää kommenttia, jos huvittaa.

Tänään oli kyykkytelineet ja jopa prässi varattu, niin kiukussani pumppasin vatsoja erilaisilla liikkeillä 45 minuuttia. Liikkeiden välissä ja jälkeen ankaraa jalkojen ja käsien venyttelyä.

Offline Hans Wäkevä

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 645
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Laihonen
  • Seura: 7k
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #22 on: 15.03.12 - klo:15:57 »
Napakasti näyttää fore lähtevän :)

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #23 on: 15.03.12 - klo:16:51 »
Ei se Jaaninkaan fore miltään luonnolliselta näytä, niinkuin ei taida kenenkään. Vaan komiasti lähtee, ja voimmoo on.

Oliko noi distanceforeja? Mä luulin aiemmin että meinasit matalaa hyseflippiä, joita heität rystyllä. Noi näytti aika korkeilta ja näytti myös flippaavan käytännössä heti kädestä lähdettyään. Mä en oo ton tyylisiä oikein koskaan kokeillutkaan pääasiassa siksi, että heitän forea vain Bossilla ja PD2lla

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #24 on: 15.03.12 - klo:17:14 »
Noi oli alivakailla heitettyjä hysseflippejä, koska ne menevät pisimmälle, olen huomannut. Jos runttaan Bossia, niin feidi on aika nopea lopussa, vaikka voimaa ja kulmaa saakin enemmän.

Mä olen nyt syksyllä opettelut heittämään ilman pitkää etuaskelta ja vain nykäisemään sen tosta lonkalta kroppa suorana. Siitä seuraa parempi kontrolli ja jenga sekä mahdollisuus alivakaampiin kiekkoihin ja sitä kautta lisää pituutta. Ne jyräbossit kun feidaa lopussa paljon, vaikka kuinka heittäisi kovaa. En edes kokeillut sellaista voimaheittoa eilen.

Otin myös bäkkärillä heittoja, en vain tiedä tuliko niitä nauhalle. Täytyy katsoa, mitä tuo Miko oikein kuvaili.
Jos löytyy bäkkäriä, niin laitanpa sitäkin pällisteltäväksi. Lähti kyllä hyvin sekin, oli kaiken kaikkiaan hyvä treeni. Alkaa heitto pikkuhiljaa löytyä taas.

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #25 on: 17.03.12 - klo:15:08 »


Se on hidastettu, joten äänet kuulostavat siltä kuin itse Saatana jakelisi ohjeita taustalla. Niin pitkälle en ole mennyt, että olisin tehnyt sopimusta hänen kanssaan pituutta lisätäkseni.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #26 on: 17.03.12 - klo:15:12 »
Komiasti lähtee veto. Ja smoothia samalla.

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #27 on: 17.03.12 - klo:16:32 »


Siinä kutakuinkin samaan aikaan viime vuonna. Uudemmassa videossa paljon parempi tasapaino, hallittu läpiastuminen ja vapan käden käyttö on luonnollista sekä tarkoituksenmukaista.  Sen lisäksi en tunne kipua heittäessäni, mikä on plussaa sekin. Lisäksi painoa on 10 kiloa vähemmän. Lähti bulkkaus vähän käsistä silloin.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #28 on: 17.03.12 - klo:16:37 »
Kyllähän siinä eroa on. Tosi nätin näköistä tossa uusimmassa.

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Jaanikin harjoittelee
« Reply #29 on: 18.03.12 - klo:20:50 »
Olipa kyllä nihkeä pelata Turussa. Eka kiessi oli vielä hankikanto ja kehossa virtaa, mutta tokan kiessin sohjossa rämpiminen, hemmetin liukkaat tiit ja univajeen totaalinen potkaisu veti kyllä ihan läskiksi koko homman. Ei siinä mitään, putti oli korvien välissä parempaa kuin koskaan, mukaan luettuna kaikki viikkokisat ja jopa kaverikierrokset. Sisään ei mennyt yhtään sen enempää ja missattua tuli ihan niinkuin ennenkin, mutta ei jännittynyt nimeksikään. Ihan uskomatonta. Tulisiko tästä vielä ihan kiva harrastus?