Frisbeegolf-keskustelu > Muu keskustelu

Muut harrastukset

(1/20) > >>

Vesa:
Mitäs muita harrastuksia foorumilaisilla mahtaa olla frisbeegolfin lisäksi?

Itse on tullut harrastettua trikkausta enempivähempi aktiivisesti kuutisen vuotta...
Tuossa parinvuoden takainen viteo:



Viimenen vuosi on tosin mennyt aikalailla toipumisisissa.. Keväällä murjoin trampoliinilla selkäni siihen kuntoon että pystyi trikkaamaan vasta syksyllä seuraavan kerran, eikä mennyt kauaa kun seuraavaksi mursin kantapääni. Nyt oon taas 4kk jälkeen pikkuhiljaa koittanut käydä treenaamassa... Mutta eiköhän se tästä vielä  :)

HAH:
Siistiä settiä Vesa. Frisbee käteen ja päästät irti tuossa kierrepotkukieputuksen keskellä.

Champion Beast:
Valokuvausta tulee harrasteltua. Tuolla pikkusen lisää.
Kitaraa myös tullee rämpyteltyä


 by Ydinsotaveteraani

Tapanote:
Talvella pelailen lautapelejä kohtalaisen aktiivisesti muiden Tomoottajien kanssa. Pari vuotta sitten olin mukana SM-kisoissakin Tampereen joukkueessa, mutta enimmäkseen pelaillaan tietenkin huvikseen kavereiden kanssa.
Lautapeliblogi
Pelikokoelma Boardgamegeekissä

GARFFi:
Jaa-a. Kaikkiruokainen urheilun suhteen kyllä olen. Jääkiekkoa on nyt talvella tullu hierottua. Lenkkeilyä, salilla sillointällöin käymistä. Kaikki aika menee töissä ja viraabeleis, ni ei oo oikeen kerenny, mutta sitä varten sitte kesällä ei tehäkkään päätyön lisäks muutaku fribahommia.  :)

+ moottorivehkeiden laittaminen. Tuli just haettua Hondan separi 919rr.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version