Frisbeegolf-keskustelu > Frisbeegolf

Oletko yksinäinen susi, vai heittävätkö kaikki kaverisikin?

<< < (2/4) > >>

Champion Beast:
Viime kesäkuussa kaverit sai houkuteltua testaamaan..siitä asti armottomassa koukussa. Normiin heittoporukkaan kuuluu yhteensä 5 miestä ja 1 nainen, tästä porukasta minä ja yksi toinen kahjo ollaan heitetty talvellakin. Muut "oottelee lumien lähtöä ja kivempiä kelejä"  :o

bromin:
Ensin mulla ei ollut pelikavereita, mutta pikku hiljaa oon saanut joitakin kavereita innostumaan lajista. vähän yli puolet harjoituksista harjoittelen yksin. Olen harjoitellut kavereiden kanssa joka päivä noin tunti.
Yksin harjoittelen joka toinen päivä 2-3h.

Eduardo:
Yleensä kun lähen heittämään muuten kuin viikkiksissä on seurana 2 tai 3 kaveria, ja jos ei kavereita lähde mukaan niin kirjurinluodossa on aika helppo lyöttäytyä tuntemattomienkin kanssa heittämään. Sillai sitä seuratoimintaankin eksyttiin :D

squermie:
 Ilmeisesti heittelen kolmella tavalla. Yksinään tykkään hiiviskellä hiljaisuudessa ja treenata tekniikoita huolellisesti. "Pro" heittäjien kanssa heitellessä tai treenatessa on mukavaa, ilmapiiri on keskittynyt ja kuuntelen aina suurella mielenkiinnolla mitä kavereiden suusta kuulee. Tiettyjen vanhempien kavereiden kanssa heitteleminen on kivaa sekin kun voi vaihtaa kuulumisia mutta välillä tulee hirveitä riitoja...

 Joskus v.03,04 tavattiin kaveripiirissä potkia futista, footbägiä tai heitellä fribaa puistossa. Kerran sitten menin urheilukauppaan hakemaan kunnon frisbeetä, tietämättä mitään frisbeegolfista otin sieltä kalliimmasta päästä Innovan Gazellen. Puistossa sitten ihmeteltiin ku meinaa sormet katketa kun kopittelee...Oi miksi Jumala? Miksi et antanut minun jo tuolloin ymmärtää Frisbeegolfin perimmäisiä saloja! : D Vasta 2010 kesällä kaverit lähtivät jatkuvasti fribaamaan, ja pakko oli päästä mukaan. Siitä tämä hulluus on sitten lähtenyt leviämään.
Täytyykin vielä mainita että olen nyt jo lyhyessä ajassa löytänyt uusia hienoja kavereita lajin parista, eiku kentälle vaikka yksin.

Lassi:
Kaverin mukana eksyin 2010 loppukesästä ekaa kertaa radalle. Muutama kerta käytiin sitten kaverin kanssa hänen kiekoillaan heittämässä, mutta kohta oli niin kovat poltteet radalle, että kävin ostamassa paikallisesta urheiluliikkeestä raakasti ylihintaiset valkyrien, sharkin ja aviarin, kun kaveri ei kerinnyt mukaan. Ihmeen hyvät valinnat aloittelijalle siihen nähden etten kiekoista oikein mitään tiennyt.  :)
Nopeasti kuitenkin löytyi radalta uutta seuraa ennestään enemmän ja vähemmän tutuista porukoista. Ylipäätään fribatouhuissa kisoissa ja muutenkin kotikulmien ulkopuolella fribaillessa olen törmännyt lähinnä erittäin sosiaaliseen porukkaan ja voisikin sanoa ennemminkin että fribapiireistä on tullut enemmän uusia kavereita kuin vanhoista kavereista fribailijoita...

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version