Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Lempikiekko(si)  (Read 105701 times)

Offline Pohjoistuuli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 270
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karhu
  • Seura: OFS
Lempikiekko(si)
« Reply #270 on: 28.02.14 - klo:10:39 »
Oma lempikiekko on Star Valkyrie sopivasti kulutettuna. Omistan 3 kpl Valkyrietä, mutta vain yksi niistä on maaginen. Rysty heitolla aina sama linja komeasti oikealle kaartaen. Helposti hallittava ja koska en heitä forella, niin myös tärkeä kiekko. Kiekolla heitetty myös 1 kpl hole in one noin 80 metrin väylällä joka kaartuu oikealle loivasi metsässä.
DP2 | Rhyno | ROC3 | Gator | Volt | Fireball | Tesla | Octane | Nitro

Offline tuomasv

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 880
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Virtanen
  • Seura: FGSMH & TT
Vs: Lempikiekko(si)
« Reply #271 on: 28.02.14 - klo:10:47 »
Oma suosikkini on Discmanian PD. Tällä hetkellä mulla taitaa olla niitä vain kolme tallessa, ja kaikki kolme C-linjan muovia. Miellän itse PD:n tietyllä tapaa kiekkoaihioksi, sisäänajon määrää fiksaamalla siitä on tosi moneen tarpeeseen. Sopivan levyinen rimmi ja hyvä ja tuttu ote vielä boonuksena.

Ainoa miinus freak-stampistä joka on makuuni liian ruma, joten S-linja jesseheinosina ja P:tä mulla ei ole koskaan tainnut ollakaan.

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Lempikiekko(si)
« Reply #272 on: 28.02.14 - klo:11:09 »
Mä oon varmaan todella pienessä vähemmistössä mut musta se Freak stämppi on aina ollut hieno, jos vertaa vaikka Rushiin tai Jackaliin esim mistä en tykkää sitten yhtään. Mietin läpällä joskus ottaa tatuoinnin siitä palaneesta zombista, ainoostaan lajiniilot tunnistaisi sitten varsinaisen merkityksen  ;D
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline tuomasv

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 880
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Virtanen
  • Seura: FGSMH & TT
Vs: Lempikiekko(si)
« Reply #273 on: 28.02.14 - klo:11:35 »
hehe, mun mielestä taas Jackal ja Rush ovat eläinstämpillä kaikista hienoimmat kiekot ikinä :D

Offline Seppase

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 468
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Seppä
  • Seura: Tomoottajat, TFS
Vs: Lempikiekko(si)
« Reply #274 on: 28.02.14 - klo:12:14 »
Mä oon varmaan todella pienessä vähemmistössä mut musta se Freak stämppi on aina ollut hieno, jos vertaa vaikka Rushiin tai Jackaliin esim mistä en tykkää sitten yhtään. Mietin läpällä joskus ottaa tatuoinnin siitä palaneesta zombista, ainoostaan lajiniilot tunnistaisi sitten varsinaisen merkityksen  ;D

Haha. :D Superi idis. :D
P2 Envy JOKERi Roc3 Gator LASERi Firebird TITANi PD Destroyer PD2

mutteriwiritys

  • Guest
Vs: Lempikiekko(si)
« Reply #275 on: 28.02.14 - klo:12:29 »
Shakaalin stämppi on mun mielestä aika hieno mutta deedeekakkosen stämppi taas on ihan karsee. :D

Offline iloreplica

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 250
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarkko N.
  • Seura: Willimiehen Disc Golf
Vs: Lempikiekko(si)
« Reply #276 on: 28.02.14 - klo:12:47 »
Shakaalin stämppi on mun mielestä aika hieno mutta deedeekakkosen stämppi taas on ihan karsee. :D

Ne viikset... :D

Freak ja Jackal toimii henkilökohtaisesti ihan hyvin. Aika paljon se on väreistä kiinni (miun Jackal on aika tumma punanen ja stämppi on sininen... :/ ). Maniacista ja Fiendistä aika neutraalit tunteet, eivät inhota mutteivat säväytäkään. Siinäpä ne miun Discmanian kuvastämpilliset sitte olivatki.

Offline Jugetin

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 295
    • View Profile
  • Oikea nimi: Junnu Kartio
Vs: Lempikiekko(si)
« Reply #277 on: 10.03.14 - klo:10:40 »
Kyllähän kokonaisuutta tarkastellen Buzzz on ykkönen. Tuskin kovin paljon parempaa ja monipuolisempaa midaria kukaan pystyy tekemään.

Pakko tähän lisätä vielä S-line FD. Huikea liito ja sopii käteen. Aina jos hiemankin tiheämpi väylä kyseessä niin FD käteen.

Offline Onska99

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 29
    • View Profile
  • Oikea nimi: Onni Ojala
Vs: Lempikiekko(si)
« Reply #278 on: 10.03.14 - klo:15:35 »
Minun lempikiekkoni on latituden striker. Tällä tulee avauksista heitettyä 80%...
Onni matkassa

Recileption

  • Guest
Vs: Lempikiekko(si)
« Reply #279 on: 23.03.14 - klo:17:46 »
Star wraith ja mako3! Näillä selviää 90 %heitoista

Offline Matsqq

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 114
    • View Profile
  • Oikea nimi: Matias Patama
  • Seura: Mandon Kiertäjät
Vs: Lempikiekko(si)
« Reply #280 on: 12.05.14 - klo:15:27 »
Alias vakuuttaa tällä hetkellä lempikiekkona, vaikka onkin vain hetken ollut bägissä. Tesla on myös kultaa

Offline Suitsa

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antti Lassila
Vs: Lempikiekko(si)
« Reply #281 on: 12.05.14 - klo:23:13 »
Innova Star Beast (163g). Itselle täydellinen kiekko kapeille metsäväylille sekä oikealle kaartuviin heittoihin. Toimii myös massiivisiin antsaheittoihin (esim. Maskun 18. väylä).
Myös pitkät hysseheitot onnistuvat lähes joka kerta  ;D

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Lempikiekko(si)
« Reply #282 on: 13.05.14 - klo:00:24 »
Lempikiekko ihan väylällä on Innovan vanha Stingray. Jotenkin sopiva mun tasolleni melkein väylälle kuin väylälle... Jackal oli alkutaipaleella luottolätty, nyt Leopard on sen tosin syrjäyttänyt. Archangel sopii myös hyvin.

Jos puhutaan stämpeistä... FD2 Masters2014 stämpillä on ihan ykkönen ja päätynyt seinälle ennen ensimmäistäkään heittoa.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Tsss

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 284
    • View Profile
  • Oikea nimi: Timo
  • Seura: WDGC
Vs: Lempikiekko(si)
« Reply #283 on: 13.05.14 - klo:23:24 »
Kyllä se on nyt muodostunut että latiduden flätti striker,saa myös pikkuhiljaa vaihtaa midarit pois toimii midarina mutta suorempi ja myös pillimetsiin ja pidempiin lähestymisiin.
Team Trilogy