Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Discraft Challenger  (Read 3316 times)

Offline steadyrockabilly

  • Juniori
  • **
  • Posts: 68
    • View Profile
Discraft Challenger
« on: 03.09.13 - klo:18:51 »
Onko kellään kokemuksia Challengerin eri runeista ja muoveista? Hakusessa olisi porsliininkova ja oikeasti vakaa (neutraali-ylivakaa) yksilö. FLX ja chrystal FLX ei kiinnosta. Eli onko näitä vielä ja mistä niitä saa?

Mun tarinani on seuraavanlainen:

Hukkasin jokunen aika sitten n. 4 vuotta käytössä olleen puttiputterini ja go to heittoputterini, eli porsliininkovat pro d challengerit. Tämän jälkeen puttaaminenja lähäreiden heittely  on ollut tuskaista kun en vaan löydä hyvää korviketta. Kaikki 2 viime vuoden aikana osteut yksilöt on pehmeitä joista a) lähtee isoja pliisuja puuosumista/koriosumista ja b) on turnia jo uutena. Olen muuten kokeillut aviaareja, wisardeja, judgeja ja mercyjä korvaajaehdokkaina mutta no luck.

Onko joku testannut ihan uusimpaa runia tai esim mccabe tai nate doss challengereita?

Edit: Ja sinä joka löysit mun putterit ( joista tussit varmaan kuluneet pois) Talin treenikorin vierestä etkä viitsinyt laittaa niitä löytölaatikkoon, vielä ei ole liian myöhäistä toimia oikein eli ottaa yhteyttä tai jättää laatikkoon!!

« Last Edit: 03.09.13 - klo:18:59 by steadyrockabilly »

Offline Karkowski

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 30
    • View Profile
  • Seura: FGCK
Vs: Discraft Challenger
« Reply #1 on: 03.09.13 - klo:21:51 »
Mulla on muutama Nate Doss Challenger ja ainakin omasta mielestäni muovi on "kestävämpää" kuin perus Pro-D. (Vertauskohta on muutaman vuoden sisällä myynnissä olleisiin verrattuna.)

Offline steadyrockabilly

  • Juniori
  • **
  • Posts: 68
    • View Profile
Vs: Discraft Challenger
« Reply #2 on: 03.09.13 - klo:22:35 »
Mulla on muutama Nate Doss Challenger ja ainakin omasta mielestäni muovi on "kestävämpää" kuin perus Pro-D. (Vertauskohta on muutaman vuoden sisällä myynnissä olleisiin verrattuna.)

ok. Miten vakaus ja kiekon "selän" jäykkyys?

Offline Karkowski

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 30
    • View Profile
  • Seura: FGCK
Vs: Discraft Challenger
« Reply #3 on: 07.09.13 - klo:13:29 »
Vakaudessa en ole huomannut isoa eroa suuntaan tai toiseen. Tosin omat Dossit eivät ole täysipainoisia vaan pari grammaa kevyempiä. Kiekon kansi on huomattavasti jäykempi kuin omassa pro-d:ssa.