Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: 5 kiekkoa kierrokselle  (Read 114994 times)

Offline lliuhto

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 125
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lauri Liuhto
  • Seura: TT
Vs: 5 kiekkoa kierrokselle
« Reply #270 on: 11.06.16 - klo:10:22 »
Torstaina tuli pelattua Talin viikkokisat työkiireiden yms. vuoksi minimisetillä. Mukana oli kolme kiekkoa, joilla pärjäsikin oikeastaan vallan hyvin. Tuohon settiin tuli lopulta kaivattua tasan kahta kiekkoa lisää.

* Putterina oli itselle jo melkoisen tuttu zero medium pure
* Toiseksi putteriksi, oikeastaan siis lähestymiskiekoksi, olisin kaivannut mukaan normibägin yhtä kantavaa voimaa eli pehmeää kannelta. Tätä tuli kerran kaivattua, ja piti heittää aivan toisenlainen heitto mihin olisi ollut luotto. Ja varmasti olisin heittänyt useamminkin jos olisi ollut mukana, mutta tämän kerran oli vaikea keksiä mitä tehdä ilman.
* Midarina mukana oli lähes uusi Buzz SS. Hieman oli alkuun luotto kateissa kun ei oikein tiennyt miten kiekko käyttäytyy. Mutta aika ennakoitavalta tämäkin tuntui, ainakin semmoisissa rennoissa heitoissa. Hirveää rykiä ei tullut tosin kokeiltuakaan.
* Driverina itselle melko uusi tuttavuus, kiertopalkinto-valkyrie star-muovilla. Valkyrie on normaalisti mun suosikkikiekko, mutta tämä yksilö oli melko vieras. Sopivasti kulunut, selvästi uudesta alivakautunut mutta ei mikään törkyflipperi minun kädelleni. Päätynee normibägiin. Haasteen toi Talin väylä 14, jossa alamäkeen piti melkoiseen vastatuuleen keksiä jotain. Rento heitto ehkä 45 asteen hyssekulmaan toimi ihan ok. Aavistuksen vähäisempi hysse olisi ollut vielä parempi, mutta tuokin kelpasi. Tuota heittoa heittäessä olisi ehkä kaivannut jotain vakaampaa bägiin, mutta en oikein tiedä mikä se normibägistäkään olisi ollut.
* Se viides kiekko olisi ollut itseasiassa alivakaampi valkyrie. Kutosväylällä oli jonkin verran myötäistä, ja olisin kaivannut hieman enemmän ylikääntävää kiekkoa. Tuohon on mun mielestä helpompi heittää ronskihkosti flippaava kiekko aavistuksen hyssessä kuin pistää valmiiksi annukkaa.

Yllättävän kivasti sujui kolmen kiekon kierros, joista kaksi ei edes kuulu normibägiin.

Offline oojii

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 129
    • View Profile
  • Oikea nimi: Osmo Reinikka
Vs: 5 kiekkoa kierrokselle
« Reply #271 on: 11.06.16 - klo:22:45 »
P-line P2
Champion Gator
Glow Champion Roc3
C-line FD (2nd run)
Star Destroyer

Offline Droogenstein

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
Vs: 5 kiekkoa kierrokselle
« Reply #272 on: 12.06.16 - klo:08:24 »
Zero Hard Pure
BT Medium Kannel
Champion Roc3
F5 400
Metal Flake C-DDX

Offline Sieni

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 39
    • View Profile
Vs: 5 kiekkoa kierrokselle
« Reply #273 on: 25.07.16 - klo:10:14 »
Kaipa sitä näillä menis:

JK Pro Aviar-x
Neutron soft Envy
Big Z Buzzz
Big Z Buzzz OS
S-FD

Tarkkuus ennen pituutta ;)

Offline TaneT

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 830
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: 5 kiekkoa kierrokselle
« Reply #274 on: 25.07.16 - klo:10:29 »
Soft Kilpi
Lucid Verdict
Opto Trident
Gold Culverin
Fuzion Trespass
Judge Kruunu Slammer | Claymore Verdict Justice | Thief Culverin Felon Ahti | Trespass Enforcer

Offline Jaskala

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 964
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne J
  • Seura: Tallaajat
Vs: 5 kiekkoa kierrokselle
« Reply #275 on: 25.07.16 - klo:10:39 »
Medium Kilpi
Lucid Truth
GL Saint Pro
Hybrid Felon
Bio Enforcer

Offline IironSika

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 124
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Seppänen
  • Seura: HH
Vs: 5 kiekkoa kierrokselle
« Reply #276 on: 25.07.16 - klo:10:41 »
Mä olen tätä vähäkiekkoisuutta nyt ihan käytännössäkin kokeillut. Ensin McBeast Challenge, jossa kiekkoina Ch Thunderbird, Ch Roc3 ja putterina Joutsen Reborn. Tulos Mukkula -2 ja taakse jäivät muun muassa herrat McMahon ja Sexton. Seuraavaksi Orimattilan viikkikset bägillä Joutsen Re, Warden, Emac Truth, Trident ja Escape. Tulos +1, joka mulle ihan jees. Alkaa usko horjua täyteen bägiin... :)

Offline salontom

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 202
  • Vähemmän kiekkoja on enemmän kiekkoja.
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi S.
Vs: 5 kiekkoa kierrokselle
« Reply #277 on: 26.07.16 - klo:19:27 »
Soft pure
Ultrium jokeri
Buzzz (mikä vaan sopii)
Teebirc champ + mold
Saint gold tai Halo gold (mulle toimii molemmat??)