Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Pappa puttaa...paljon  (Read 33229 times)

Offline viltsu

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Stigell
  • Seura: VDGC
Vs: Pappa puttaa...paljon
« Reply #90 on: 29.12.15 - klo:11:25 »
Tämän vuoden "treenipäiväkirja" päivityksiäni kun luen niin en kyllä niiden perusteella osaa mitään oppia ottaa. Olisi nyt edes yhden kisan voinut heitto heitolta käydä läpi niin voisi myöhemmin analysoida ja ehkä olla myöhemmin viisaampi. No kyllä sitä kuitenkin jotain aina muistaa.

Muutamassa kisassa tuli epätoivoinen "enkö mä olekkaan pelannut vasta kuin yhden viikon" kun aivan perus lyhyet lähäritkin heitetään siihen ainoaan esteenä olevaan puuhun? Toistuvasti kierroksen aikana. Niin kauan olen harrastanut jo tätä että syy taitaa löytyä vaan sieltä korvien välistä.

Elämä on tällä hetkellä niin hetkistä että en varmaan ehdi ensikaudella osallistumaan PDGA kisoihin kuin vasta kesällä niin treenaamattomuuskin saa jatkua. Kerran viikossa pelaaminen riittää mulle varsin hyvin.

Tälle kaudelle asettamani 100m fore tavoite ei tule täyttymään. Onnistuu vain ideaali kelissä ja 13+ nopeuksisella kiekolla joten en laske että se olisi mitenkään toistettavaa. Fore on muutenkin mulla niin ailahtevasti onnistuva heitto että jos vaan asetan ensikaudelle tavoitteeksi sen että olisin siinä tarpeeksi varma. Tämäkin ehkä kohtuuton vaatimus itselle :D.

Menneen kauden ehdoton kohokohta oli Nordcenterin Karvis. Keli oli hirvein missä olen ikinä pelannut, mutta silti että pääsi pelaamaan taas Golfradalla oli senkin arvoista. Miinuksena pari hukattua kiekkoa.

Uusikausi alkaa taas Meikun Milleniumilla ensi viikon loppuna saa nähdä onko edellis vuosista mitään opittu. Nauttimaan sinne kuitenkin vaan lähdetään.