Frisbeegolf-keskustelu > Frisbeegolf

Puttikisoja

<< < (3/3)

SamuliKL:

--- Quote from: HAH on 27.03.12 - klo:20:34 ---Puttiruletti (jonka Seppo Paju vissiin on kehittäny?)

Ota kaksi putteria ja vedä viivat metrin välein korista pois päin.

Aloitat koria lähimmältä viivalta ja heität aina kaksi putteria kerralla:

1. Jos heität molemmat ohi, palaat metrin lähemmäs koria kuin mistä heitit edellisellä kierroksella.
2. Jos heität toisen sisään ja toisen ohi, pysyt samassa paikassa seuraavalla kierroksella.
3. Jos heität molemmat mukiin, voit mennä metrin kauemmas korista seuraavalla kierroksella.

--- End quote ---

Mä olen ite pelannut tätä samaa, mutta suosin yleensä kolmea tai jopa neljää kiekkoa. Kaikki sisään - siirry kauemmas; yksi ohi - pysy paikalla; useampi ohi - siirry enemmän tai vähemmän lähemmäs...

Näillä säännöillä tulee useammin heitettyä sisään, koska heittää lähemmältä. Se on ihan hyvää treeniä pääkopalle.

HAH:

--- Quote from: SamuliKL on 28.03.12 - klo:23:32 ---
Mä olen ite pelannut tätä samaa, mutta suosin yleensä kolmea tai jopa neljää kiekkoa. Kaikki sisään - siirry kauemmas; yksi ohi - pysy paikalla; useampi ohi - siirry enemmän tai vähemmän lähemmäs...

Näillä säännöillä tulee useammin heitettyä sisään, koska heittää lähemmältä. Se on ihan hyvää treeniä pääkopalle.

--- End quote ---

Hauska ku kirjoitit tän, koska just mietin tänään pihalla, miten tää toimis useemmalla kiekolla (ei mene ravaamiseksi korille ja takaisin). Täytyy koittaa.

VVH:

--- Quote from: HAH on 29.03.12 - klo:00:07 ---
--- Quote from: SamuliKL on 28.03.12 - klo:23:32 ---
Mä olen ite pelannut tätä samaa, mutta suosin yleensä kolmea tai jopa neljää kiekkoa. Kaikki sisään - siirry kauemmas; yksi ohi - pysy paikalla; useampi ohi - siirry enemmän tai vähemmän lähemmäs...

Näillä säännöillä tulee useammin heitettyä sisään, koska heittää lähemmältä. Se on ihan hyvää treeniä pääkopalle.

--- End quote ---

Hauska ku kirjoitit tän, koska just mietin tänään pihalla, miten tää toimis useemmalla kiekolla (ei mene ravaamiseksi korille ja takaisin). Täytyy koittaa.

--- End quote ---
Voisin kuvitella että fiksuin olisi jotain tähän tyyliin:
yksi ulos -> sama
kaikki sisään -> kauemmas
yli puolet ulos -> lähemmäs

Viimeisin voisi toki olla myös kaksi ulos, vaikka puttereita olisikin isompi läjä. Parempi varmaan puttitreenissä saada suurin osa sisään. Ainakin kolmella kiekolla tuo kuvio toimi mulle ihan hyvin silloin kun putti toimi edes vähän alusta.

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version