Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Frisbeemarkkinat omaksi kategoriakseen  (Read 58293 times)

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Frisbeemarkkinat omaksi kategoriakseen
« Reply #15 on: 08.05.14 - klo:10:09 »
Hyviä ideoita heitelty. Itse en edelleenkään ole aktiivinen kauppafoorumilla, joten olisiko mahdollisesti jollakulla muulla haluja moderoida tätä osiota? Voitaisiin tosiaan luoda vähän ohjeistusta stickyksi ja vaikka jakaa osioihin.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Frisbeemarkkinat omaksi kategoriakseen
« Reply #16 on: 08.05.14 - klo:10:27 »
Mä voisin ehkä lähtee jakaan hommia sinne.

Offline krimmu

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kristian Kosonen
  • Seura: LDG / 7k
Vs: Frisbeemarkkinat omaksi kategoriakseen
« Reply #17 on: 14.05.14 - klo:09:57 »
Napati kirjoitti hyvin, olen täysin samaa mieltä. Useilla foorumeilla myytävästä tuotteesta on pakko ilmoittaa hintapyyntö, mun mielestä se pitäisi olla sääntö täälläkin. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin "Myydään harvinainen kc roc vuodelta 1995, Klimon nimmarilla. Hinta: TARJOA!!". No en varmana tarjoa, pidä tunkkis :D

Offline hypodermic

  • Juniori
  • **
  • Posts: 62
    • View Profile
Vs: Frisbeemarkkinat omaksi kategoriakseen
« Reply #18 on: 15.05.14 - klo:14:34 »
Napati kirjoitti hyvin, olen täysin samaa mieltä. Useilla foorumeilla myytävästä tuotteesta on pakko ilmoittaa hintapyyntö, mun mielestä se pitäisi olla sääntö täälläkin. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin "Myydään harvinainen kc roc vuodelta 1995, Klimon nimmarilla. Hinta: TARJOA!!". No en varmana tarjoa, pidä tunkkis :D

Komppaan myös tätä.

Yksi idea olisi lisätä myyntiketjun aiheeseen perään paikkakunta esim. "*Tampere*", ainakin jos kamppeet on jollain isommalla paikkakunnalla myynnissä. Olis helppo bongata samalta paikkakunnalta myynnissä olevat kiekot ym, itse ainakin tykkään noutaa tavaraa vaikkei postittelussakaan ongelmaa ole. Toki hakuakin voi käyttää tähän mutta silti, ainakin parilla muulla foorumilla itse laitan aina paikkakunnan ketjun aiheeseen.  :P

Ketjuja alkaa myös olla sen verran paljon, että olisko jossain vaiheessa paikallaan jaotella tuota hieman esim. ostetaan, myydään ja vaihdetaan osioihin tai sitten kaupattavan tavaran mukaan.

Offline EdwardTK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 494
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Kenttä
  • Seura: OFS
Vs: Frisbeemarkkinat omaksi kategoriakseen
« Reply #19 on: 22.05.14 - klo:00:17 »
Oon todennut itse että helpompi melkeen sopia postitus kun saada kahden ihmisen aikataulut natsaamaan yhteen  ;D

Offline Danny

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 548
    • View Profile
  • Oikea nimi: Daniel
  • Seura: TFS
Vs: Frisbeemarkkinat omaksi kategoriakseen
« Reply #20 on: 22.05.14 - klo:08:29 »
Tai toinen vaihtoehto olisi sellainen, että oltaisiin jaettu kategoriat Pirkanmaa, Lappi, Uusimaa jne... Olisi helppo katsoa missä päin kiekot sijaitsee, mutta ärsyttävää olisi se, että joutuisi klikkailee uusia kategorioita, jotta voisit tarkastella muun alueen ilmoituksia.
Dagger - Pa1 - Nova - Challenger - Zone -  Drone - Wasp - Buzzz - Stalker - Predator - Force - Nuke

Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: Frisbeemarkkinat omaksi kategoriakseen
« Reply #21 on: 28.07.14 - klo:09:48 »
Tai toinen vaihtoehto olisi sellainen, että oltaisiin jaettu kategoriat Pirkanmaa, Lappi, Uusimaa jne... Olisi helppo katsoa missä päin kiekot sijaitsee, mutta ärsyttävää olisi se, että joutuisi klikkailee uusia kategorioita, jotta voisit tarkastella muun alueen ilmoituksia.

Tää olis huippu! Kannatetaan!

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Frisbeemarkkinat omaksi kategoriakseen
« Reply #22 on: 31.07.14 - klo:18:59 »
Tai toinen vaihtoehto olisi sellainen, että oltaisiin jaettu kategoriat Pirkanmaa, Lappi, Uusimaa jne... Olisi helppo katsoa missä päin kiekot sijaitsee, mutta ärsyttävää olisi se, että joutuisi klikkailee uusia kategorioita, jotta voisit tarkastella muun alueen ilmoituksia.

Tää olis huippu! Kannatetaan!

Ois aika helvetin ärsyttävää. Itellä kuitenki 99% kaupoista tapahtuu postitse, jolloin kiekon sijainnilla ei ole mitään väliä.

Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: Frisbeemarkkinat omaksi kategoriakseen
« Reply #23 on: 01.08.14 - klo:09:22 »
No voisko tämmönen johtaa siihen että 99% kaupoista EI tapahtuisi postitse?! ::)

Offline Lyy99

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 343
    • View Profile
  • Oikea nimi: Luka Penttinen
  • Seura: HaFG
Vs: Frisbeemarkkinat omaksi kategoriakseen
« Reply #24 on: 01.08.14 - klo:10:02 »
No voisko tämmönen johtaa siihen että 99% kaupoista EI tapahtuisi postitse?! ::)

Jaa meinaat että porukka kävisi kauppaa vaan lähialueen ihmisten kanssa? Ei paljon tavara liikkuisi... Postituksessa kun ei mitään vaivaa ole niin onhan tämä huono idea ainakin omasta mielestäni
#66832

Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: Frisbeemarkkinat omaksi kategoriakseen
« Reply #25 on: 01.08.14 - klo:10:20 »
Eihän se pakota postitusta lopettamaan. Saattaisi säästyä postikuluja jossain tapauksessa. Ja postit 2e kiekko on aika paljon suhteessa kiekon arvoon ;)

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Frisbeemarkkinat omaksi kategoriakseen
« Reply #26 on: 01.08.14 - klo:12:08 »
Meikäläinen ei oo yhtäkään kauppaa tehnyt f2f ja oon postittanut varmasti 50-100 kiekkoa. Mun mielestä huono idea, joutuisi selaamaan jokaisen kunnan erikseen.
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline Jouni

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 883
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jouni
  • Seura: JyLi
Vs: Frisbeemarkkinat omaksi kategoriakseen
« Reply #27 on: 01.08.14 - klo:12:39 »
Nykyinen systeemi on ihan hyvä, viestiin voi sitten kirjoittaa jos kasvotusten myynti onnistuu ja missä.

Lähetetty minun GT-I9300 laitteesta Tapatalkilla


Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Frisbeemarkkinat omaksi kategoriakseen
« Reply #28 on: 01.08.14 - klo:14:53 »
Eiköhän paras oo tehdä joka kiekkomerkistä oma sivu, jonne alasivut draiverit, väylädraiverit, midarit, putterit.

Offline Jouni

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 883
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jouni
  • Seura: JyLi
Vs: Frisbeemarkkinat omaksi kategoriakseen
« Reply #29 on: 01.08.14 - klo:15:02 »
Ja jokaiselle kiekolle oma myynti-ilmoitus, ihan vähän lisää viestejä.

Oikeasti mikä nykyisessä systeemissä on vikana?