Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Tane Treenaa  (Read 5420 times)

Offline Tahma

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
  • Oikea nimi: Taneli Arra
Tane Treenaa
« on: 13.10.13 - klo:18:56 »
Moro :). Tänään sain yllättäen idean että voisin alkaa pitämään omaa treeniblogia, kun foorumia lueskelin. Saa nähdä mitä tästä tulee, ajatuksena on, että tästä saataisiin vielä jotin hyötyäkin irti, kun pystyy seuraamaan omaa kehitystä vanhoja viestejä lueskellen :).

Olen 14 vuotias, kotoisin Sahalahdelta ja frisbeegolffia noin puolisen vuotta harrastellut poika :). Frisbeegolffista minulle kertoi ''Parsa'', kaverini joka luultavasti pistää tänne lähiaikoina omankin treeniblogin pystyyn. Siitä se sitten lähti ja aloimme yhdessä harrastamaan tätä lajia :). Olen vielä melko aloittelia tasolla, mutta kehitystä on kuitenkin tullut aika hyvin:)


Tästä se lähtee :)!

Offline Temppa

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 160
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Korhonen
  • Seura: OFS
Vs: Tane Treenaa
« Reply #1 on: 13.10.13 - klo:19:20 »
13.8.2013

Tänään tuli vietettyä ihan mukava päivä friban merkeissä. Ensiksi päätin mennä aamusta putille. Laitoin ensin noin 100 lämmittelyputtia läheltä satunnaisista paikoista viidellä putterilla, ihan hyvin meni. Lämmittelyn jälkeen pistin 5 metristä 100 puttia, ja katsoin montako menee sisään, lopputuloksena 82/100. Koitin hetken päästä samaa uudestaan ja laitoin 90/100 sisään, tämä on minun uusi ennätys :). Saadaan tästä taas 300 puttia lisää ''miljoona puttia'' ketjuun.


Myöhemmin päivällä menin pistämään meidän takapihalle lähestymisiä. Siellä on hyvä heitellä fribaa laajalla nurmialueella, ehkä noin 50-60 metriä pitkä, Pihalla on myös pari omenapuuta, mikä on ihan hyvä niin paikka ei ole täysin avoin. Tuolla tuli sitten viskeltyä omenapuiden takaa erilaisia heittoja, hyssejä, antsoja, forea ja suoria heittoja paikasta riippuen. hysset ja suorat heitot on ihan hyvässä kunnossa, antsatkin kohtalaisessa mutta eivät niin hyvässä. Foressa olen vielä melko aloittelia tasolla.


Iltapäivällä menimme parsan kanssa lahdenkulman koulun urheilukentälle pistämään draivia. Käytän tästä paikasta termiä ''lahis''. Lahikselle ajaa noin pari kilometriä meiltä pyörällä joten sinne pääsee helposti. Kenttä on hiekkakenttä, toisessa päässä on jääkiekkokaukalo, kenttä on noin 100 metriä pitkä, joten tilaa on ihan sopivasti.  Draivi lähti ihan hyvin, draivereilla sen 70-80m ja puttereilla 50-60 metriä. Me ollaan myös siirretty jalkapallomaali sinne kentän toiseen päähän, siihen on hyvä treenata tarkkuutta :). noin 100 draivia siinä tuli pistettyä.

Tänään tuli myös tehtyä painolla eilaisia liikkeitä voiman lisäämiseksi, tulen ehkä laittamaan tänne myös muita kuntoilujuttuja mitä olen tehnyt, mutta en varmaan ihan kaikkia lenkkeilyjä yms tänne pistä.

Tämmöstä tänään :)

13.10 eikä 13.8. niin ei mene päiväkirjan päivät sekasin ;)