Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Ylivieska/Kokkola  (Read 6959 times)

Offline Ville Laine

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 37
    • View Profile
  • Seura: LoFro
Ylivieska/Kokkola
« on: 29.05.13 - klo:15:00 »
Työreissulla kulmilla, ovatko kiertämisen arvoisia ja osaako yksin kiertää/löytyykö radalta mahdollisesti heittoseuraa? Kalajoella varsinaisesti olen, mutta käsittääkseni paikalliset radat eivät kauheasti tarjoile elämyksiä?
« Last Edit: 29.05.13 - klo:15:12 by Ville Laine »

Offline Jatama

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 797
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jani Määttänen
  • Seura: Ylivieskan Frisbeekarhut
Vs: Ylivieska/Kokkola
« Reply #1 on: 29.05.13 - klo:17:24 »
Ylivieskan radalta ainakin löytyy heittoseuraa, uskallan luvata. Puttikorilla 10 min lämmittelyt, niin aivan varmasti porukkaa lähtemässä heittämään =). Kokkolan Köykäri kannattaa myös käydä heittämässä. Siellä ehkä vähemmän porukkaa, mutta facebookista löytynee seuraa.

Molemmat kyllä kiertää yksinkin melko vaivatta, kun ratakartan tulostelee.

Ylivieska: http://frisbeegolfradat.fi/files/ratakartat/liikuntapuisto_ratakartta.jpg

Edit: niin ja jos, viikonlopun yli oot, niin tervetuloa: http://www.frisbeekarhut.com/kisakone/index.php?page=event&id=5&

Offline Jatkohäkki

  • Juniori
  • **
  • Posts: 67
    • View Profile
  • Oikea nimi: -
  • Seura: -
Vs: Ylivieska/Kokkola
« Reply #2 on: 17.08.14 - klo:17:21 »
Minkälainen frisbeekulttuuri Kokkolassa on? Mitenkä pääsee talvella heittämään? Onko jotain sisäpaikkaa kun näyttäisi tuo Köykärinmäki olevan suljettu talvisin.
Puu pelasti.

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Ylivieska/Kokkola
« Reply #3 on: 17.08.14 - klo:18:02 »
Kokkolassa on hyvä ja nousujohteinen fribakulttuuri, lauantaisin viikkokisat Köykärillä ja keskiviikkoisin Meripuiston 9-väyläisellä. Talvella on ainakin kerran viikkoon hallivuoro ja vissiin ultimateakin aika säännöllisesti siellä pelataan. Köykäriltä häipyy talvisin muutama kori, mutta muuten on pelattavissa kunhan varoo hiihtäjiä;).

Täältä lisää Kokkolan fribahommista:

https://www.facebook.com/groups/frisbeegolfkokkola/

http://www.frisbeegolfkokkola.fi/

Offline Jatkohäkki

  • Juniori
  • **
  • Posts: 67
    • View Profile
  • Oikea nimi: -
  • Seura: -
Vs: Ylivieska/Kokkola
« Reply #4 on: 17.08.14 - klo:19:23 »
Kiitos vastauksesta Kempster!

Kuulostaa loistavalta tämä hallivuoro talvisin. Mitenkä sinne pääsee pelaamaan? Muutan siis tässä elokuun aikana vielä Tampereelta Kokkolaan opiskeluiden takia ja tärkein asia eli fribamahdollisuudet pitää ihan ensiksi karkottaa. :)
Puu pelasti.

Offline Jatkohäkki

  • Juniori
  • **
  • Posts: 67
    • View Profile
  • Oikea nimi: -
  • Seura: -
Vs: Ylivieska/Kokkola
« Reply #5 on: 06.09.14 - klo:00:11 »
Äskeiseen viestiini odotan edelleen vastausta.

Olen juuri muuttanut Tampereelta Kokkolaan ja kiinnostaisi nyt mennä fribaamaan. Löytyiskö täältä heittoseuraa meikäläiselle? Sunnuntaina menen takaisin Kokkolaan ja siitä päivästä lähtien lähden ilomielin radalle kuin radalle. Saa laittaa yksityisviestiä, jos heittoseura kiinnostaa.

Niin ja minulla on aikaa heittää vaikka joka ikinen päivä, että ei jää aktiivisuudestanikaan kiinni tämä. :)
Puu pelasti.

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Ylivieska/Kokkola
« Reply #6 on: 06.09.14 - klo:19:38 »
Äskeiseen viestiini odotan edelleen vastausta.

Olen juuri muuttanut Tampereelta Kokkolaan ja kiinnostaisi nyt mennä fribaamaan. Löytyiskö täältä heittoseuraa meikäläiselle? Sunnuntaina menen takaisin Kokkolaan ja siitä päivästä lähtien lähden ilomielin radalle kuin radalle. Saa laittaa yksityisviestiä, jos heittoseura kiinnostaa.

Niin ja minulla on aikaa heittää vaikka joka ikinen päivä, että ei jää aktiivisuudestanikaan kiinni tämä. :)

Liity Facebookissa Frisbeegolf Kokkolaan, olin ite Kokkolassa nelisen kuukautta kesätöissä ja tuolta sai helposti heittoseuraa, vieläpä mukavaa sellaista.

Koita olla hajoamatta Köykärinmäkeen :D

Offline Jatkohäkki

  • Juniori
  • **
  • Posts: 67
    • View Profile
  • Oikea nimi: -
  • Seura: -
Vs: Ylivieska/Kokkola
« Reply #7 on: 08.09.14 - klo:23:23 »
Äskeiseen viestiini odotan edelleen vastausta.

Olen juuri muuttanut Tampereelta Kokkolaan ja kiinnostaisi nyt mennä fribaamaan. Löytyiskö täältä heittoseuraa meikäläiselle? Sunnuntaina menen takaisin Kokkolaan ja siitä päivästä lähtien lähden ilomielin radalle kuin radalle. Saa laittaa yksityisviestiä, jos heittoseura kiinnostaa.

Niin ja minulla on aikaa heittää vaikka joka ikinen päivä, että ei jää aktiivisuudestanikaan kiinni tämä. :)

Liity Facebookissa Frisbeegolf Kokkolaan, olin ite Kokkolassa nelisen kuukautta kesätöissä ja tuolta sai helposti heittoseuraa, vieläpä mukavaa sellaista.

Koita olla hajoamatta Köykärinmäkeen :D

Kiitos tiedosta. Liityin juuri äsken. Ja ei, en hajoa. Äsken ensimmäinen kiessi sielä ja -2 tulos. Parantamisen varaa jäi :)
Puu pelasti.

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Ylivieska/Kokkola
« Reply #8 on: 10.09.14 - klo:13:55 »
Äskeiseen viestiini odotan edelleen vastausta.

Olen juuri muuttanut Tampereelta Kokkolaan ja kiinnostaisi nyt mennä fribaamaan. Löytyiskö täältä heittoseuraa meikäläiselle? Sunnuntaina menen takaisin Kokkolaan ja siitä päivästä lähtien lähden ilomielin radalle kuin radalle. Saa laittaa yksityisviestiä, jos heittoseura kiinnostaa.

Niin ja minulla on aikaa heittää vaikka joka ikinen päivä, että ei jää aktiivisuudestanikaan kiinni tämä. :)

Liity Facebookissa Frisbeegolf Kokkolaan, olin ite Kokkolassa nelisen kuukautta kesätöissä ja tuolta sai helposti heittoseuraa, vieläpä mukavaa sellaista.

Koita olla hajoamatta Köykärinmäkeen :D

Kiitos tiedosta. Liityin juuri äsken. Ja ei, en hajoa. Äsken ensimmäinen kiessi sielä ja -2 tulos. Parantamisen varaa jäi :)

Mullakin meni ekat 10 kierrosta oikein mukavasti siellä, vaan loppukesästä alkoi alamäki josta ei enää ylös päästy :D Aika julmia ne parit pudotukset siellä, parempi ottaa retee kuin kiivetä alas ja taistella sieltä.

Offline henq

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 36
    • View Profile
Vs: Ylivieska/Kokkola
« Reply #9 on: 20.03.15 - klo:08:11 »
Ylivieska jo tikissä?

Offline vecu

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
  • Oikea nimi: Vesa Mäkelä
  • Seura: YFK
Vs: Ylivieska/Kokkola
« Reply #10 on: 24.03.15 - klo:13:44 »
Ylivieska jo tikissä?
Tiit on ollut sulana pari viikkoa, ja väylillä on jonkun verran lunta ja jäätä.
Väyliä 1,8,9,10 ei pysty heittämään ja seiskan voi heittää lyhennettynä.

Offline dying

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 33
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joni Tuomiranta
  • Seura: OFS
Vs: Ylivieska/Kokkola
« Reply #11 on: 07.04.15 - klo:15:31 »
Mikä on tilanne Ylivieskan radalla tällä hetkellä?
Joko alkaa oleen koko rata pelattavissa?

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Ylivieska/Kokkola
« Reply #12 on: 07.04.15 - klo:17:55 »
Mikä on tilanne Ylivieskan radalla tällä hetkellä?
Joko alkaa oleen koko rata pelattavissa?

Ohi ajelin ja näytti ihan hyvältä. Pelto aika märkä ja kurainen, mutta luulis muuten olevan jo ihan ok. Ainakin Nivalassa oli rata jo peltoa lukuunottamatta kohtuullisessa kunnossa.