Disc Golf Finland ry > Disc Golf Finland ry

DGF Bag Tag Challenge - säännöt

<< < (2/6) > >>

Hukka55:

--- Quote from: Juhanuha on 23.01.14 - klo:12:21 ---Haaste otetaan vastaan ja pelataan heti tai sitten tagin vaihto siltä istumalta (=luovutus) ?

Treenikiesseillähän ei ole pakko pelata joten se ei ole luovutus. Viikkokisat ym on eri juttu.

--- End quote ---

Näinpä onkin. Viikkokisat lienee hyvä laskea mukaan kisoihin, eli haasteen hyväksyminen pakollista, tulee enemmän tsäänssejä ottaa tageja :)

yake:
tag piiloon jos ei haastetta halua.
mutta järkevintä että kiessiltä tullessa ei tarvi hyväksyä. jollain voi olla muutakin elämää (en siis tiedä,mutta mahdollista se on:)

tai että hyväksyy haasteen, mutta itse  peli pelattava "kohtuullisessa ajassa" molemmille sopivana ajankohtana. viikko tms

järkevintä kai pitää tagi mukana (siis bagissä kiinni) mutta jemmata jos ei haastetta halua. irtonaisena se joko hukkuu tai ei ole mukana halutessaan. ja ainahan se voi vahingossa pudota bagin taskusta näkyville koko päivän pelanneena, niin kohtuutonta menettää tagi siinä vaiheessa

MarkoJ:
Siis eikös se ole järkevintä että haasteen voi tehdä VAIN silloin kun molemmat osapuolet pystyvät "HETI" suorittamaan haastekierroksen. Eli ei voi sanoa keskiviikkona kahvilla, että haastan sut ja sit odotellaan koska osutaan samaan paikkaan, että haaste kierros voidaan suorittaa.

Tagin piilottaminen/kotiin jättäminen on mun mielestä väärin, koska koko idea on se että sinut voidaan haastaa. Ja jos jo säännöissä mainitaan että harjoitus kierroksella haastetta ei ole pakko hyväksyä, niin ei sitä tagia sit tarvii piilotellakkaan. Kilpailuun jos osallistuu niin silloin tagi on esillä ja kaikki tag chalengessa mukana olijat on haastettavissa.

Maikkari:

--- Quote from: Juhanuha on 23.01.14 - klo:09:46 ---Mä järkeilisin asian niin että kaikki haasteet tulis hyväksyä eli koko sääntöä ei tarvis lainkaan.

Jos joku parempi haastaa sinut, miksei haastetta kannattaisi hyväksyä koska tagi ei huonommaksi ainakaan mene (no tietty pelitilastot huononee, jos niitä nyt haluaa suojella...)

--- End quote ---
Nimenomaan, siksi sen täytyisi olla "-Yli 10 sijoitusta HUONOMMAN pelaajan haastetta ei ole pakko hyväksyä."
Mitä nopsaa lueskelin sitä alkup. viestiketjua, niin tuolla vältytään siltä että kaikki haastaisivat jatkuvasti #1. Tai näin asian ymmärsin.
Esim. oma numerosi on 14 ja #63 haastaa sinut --> ei ole pakko hyväksyä.
Lisäksi, olisihan tuo aika hullu ratingin pudotus.. Ei sinänsä itselleni mitään väliä kun sikäli mikäli tuollaisen hommaan niin olen aina viimeisillä numeroilla  ::)

Tähän taisi olla myös se poikkeussääntö ettei koske tapauksia joissa samalla paikkakunnalla on vain pari tägiä.. Joka sekin mielestäni käy järkeen.

MarkoJ:

--- Quote from: Maikkari on 23.01.14 - klo:20:28 ---
Nimenomaan, siksi sen täytyisi olla "-Yli 10 sijoitusta HUONOMMAN pelaajan haastetta ei ole pakko hyväksyä."
Mitä nopsaa lueskelin sitä alkup. viestiketjua, niin tuolla vältytään siltä että kaikki haastaisivat jatkuvasti #1. Tai näin asian ymmärsin.
Esim. oma numerosi on 14 ja #63 haastaa sinut --> ei ole pakko hyväksyä.
Lisäksi, olisihan tuo aika hullu ratingin pudotus.. Ei sinänsä itselleni mitään väliä kun sikäli mikäli tuollaisen hommaan niin olen aina viimeisillä numeroilla  ::)

Tähän taisi olla myös se poikkeussääntö ettei koske tapauksia joissa samalla paikkakunnalla on vain pari tägiä.. Joka sekin mielestäni käy järkeen.

--- End quote ---

Jos sulla on numero 14 ja joku kellä on 63 voittaa sut niin vaihto on ansaittu. Sit on sun vuoro sillä 63 numerolla haastaa taas korkeampia numeroita. Aika nopeesti ne siellä "omalla alueella" jossa kukakin pelaa niin löytää järjestyksensä. Mitä enemmän sitä rajoitetaan niin sitä vähemmän tulee haasteita, sitä vähemmän tagit vaihtuu.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version