Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Danin treenisepustukset (TFS)  (Read 79786 times)

Offline Danny

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 548
    • View Profile
  • Oikea nimi: Daniel
  • Seura: TFS
Vs: Danin treenisepustukset
« Reply #60 on: 19.04.14 - klo:19:35 »
Loistava päivä! Lähdin heittelemään Orivedelle Rovastinkankaalle. Heitin neljä kierrosta siellä, ja kolmannella kierroksella rata enkka! Aivan huikea kierros. Tästä on hyvä lähteä maanantain kilpailuun. Pistän pientä raporttia.

1. Väylä 2 birdie. Kraitilla pommihysse 5m vajaaksi korista. Putti sisään.

2. Väylä 3 par. TD keskelle väylää. P2 korin alle lähestyminen, ja nosto sisään.

3. Väylä 2 birdie. Buzzz 5m vajaaksi korista, ja putti sisään.

4. Väylä 3 par. Dessu 20m vajaaksi koria. Hyppyputilla kolkuttelin ketjuja. Nosto sisään ja par.

5. Väylä 3 par. Buzzilla varma keskelle väylää. Roadrunnerilla fore korin alle.

6. Väylä 2 birdie. P2 joku 6m korista vasemmalle. Putti sisään, ja birdie.

7. Väylä 3 par. TD n.15m vajaaksi. Varmistus korin alle, ja nosto sisään.

8. Väylä 2 birdie. Buzz melkein mukiin. Nosto sisään.

9. Väylä 3 par. Dessu 8m vajaaksi. Putti alarautaan, ja nosto sisään.

-4 tulos!!! Rataennätys!!!

Ilta huipentui Tapparan ryöstöön Oulussa!
« Last Edit: 19.04.14 - klo:20:17 by Danny »
Dagger - Pa1 - Nova - Challenger - Zone -  Drone - Wasp - Buzzz - Stalker - Predator - Force - Nuke

Offline Danny

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 548
    • View Profile
  • Oikea nimi: Daniel
  • Seura: TFS
Vs: Danin treenisepustukset
« Reply #61 on: 21.04.14 - klo:20:29 »
Tänää koko päivän julkulla kisailemassa. Summataan nyt tälläin lyhyesti koko kisapäivä. Ekalla kierroksella tuli kaksi todella typerää triplabogeyta. Sillä hajotin oman pelin kärkikahinoista. Toisella kierroksella paransin vähän tulostani. Toisen kierroksen alussa draivi oli todella huonoo. Huonon draivin ansiosta tuloskorttiin muutama bogey. Kun loppu alkoi häämtöttää, niin draivikin kulki. Putti oli hyvää tänään. 6 väylällä todella hieno kämmen korin alle. Kämmen kehittynyt, mutta pitäisi uskaltaa käyttää enemmän kisoissa. Tästä on hyvä lähtee, ja mukavaa seuraa oli.
Dagger - Pa1 - Nova - Challenger - Zone -  Drone - Wasp - Buzzz - Stalker - Predator - Force - Nuke

Offline Danny

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 548
    • View Profile
  • Oikea nimi: Daniel
  • Seura: TFS
Vs: Danin treenisepustukset
« Reply #62 on: 25.04.14 - klo:20:49 »
Pieni tauko on ollut, mutta tänään kävin taas perinteisen Julkujärvi-Epilä reissun. Julkulla meni aika huonosti, mutta onneks tänää eikä viimeviikolla. Draivi oli ihan ok. Tänään myös tuli ahaa elämys draivissa. Pistin enemmän spinniä draiviin. Aattelin vain että rannetta vaan enenmmän, ja se toimi.

Epilässä kaksi treeni kiessiä. Draivi lensi tavallista pidemmälle, mutta putti ei ollut niin hyvää. Krait on saannut enemmän luottoa. Hieno kiekko.
Dagger - Pa1 - Nova - Challenger - Zone -  Drone - Wasp - Buzzz - Stalker - Predator - Force - Nuke

Offline Danny

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 548
    • View Profile
  • Oikea nimi: Daniel
  • Seura: TFS
Vs: Danin treenisepustukset
« Reply #63 on: 28.04.14 - klo:07:43 »
Eilen olin harjoittelemassa draivia. Draivi lähti paremmin kuin perjantaina. Pituutta tuli lisää, kun antaa rannetta enemmän draivaus hetkellä. Putteriin ei voi juuri yhtään laittaa rannetta. Lähtee ihan miten satttuu. Putti ei kulkenut eilen. Karseaa puttia, muttaa tuo asia on korjattava huomisiin viikkiksiin. Sitten ilalla sain vielä testiin Champion Bossin. Katsotaan miten tämä lentää.
Dagger - Pa1 - Nova - Challenger - Zone -  Drone - Wasp - Buzzz - Stalker - Predator - Force - Nuke

Offline Danny

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 548
    • View Profile
  • Oikea nimi: Daniel
  • Seura: TFS
Vs: Danin treenisepustukset
« Reply #64 on: 30.04.14 - klo:07:49 »
Eilen Ranta-Koiviston ensimmäisissä viikkokisoissa. Voitto sieltä irtosi. Ensimmäiset kisat jotka voitin. Tässä on raporttia kisoista.

Ensimmäinen kierros:

1. Väylällä Buzzilla varma keskelle. Lähäri korin alle, ja putti sisään. 3 Par
2. Väylällä Krait liikaa vasemmalle. Lähestyminen P2 korin alle, ja nosto sisään. 3 Par
3. Väylällä pommihyssenä Krait. 6m liian pitkäksi, ja putti alarautaa. Just tuuli kunnolla kun olin puttaamassa. 3 Par
4. Väylällä TD liian matalana, mutta onneksi skippasi hyvin. Dronella hysse korille päin. Lähäri korin alle, ja nosto sisään. 4 Par
5. Väylällä P2 5m yli. Putti sisään ja birdie. 2 Birdie
6. Väylällä oli paljon ongelmia. Kraittiin otti tuuli liikaa, ja kiekko lähti liian matalana. PD lähestyminen, mutta ei sekää oikee onnistunut. Lähäri korin alle, ja nosto sisään. 4 Bogey
7. Väylä, jossa olen ottanut viimeisen neljän viikon aikana joka kerta birdien. Buzzilla korin alle. 2 Birdie
8. Väylällä dessu lähti liikaa vasemmalle. Johonkin 15m liikaa sivulle. Lähäri korin alle, ja nosto sisään. 3 Par
9. Väylällä PD vasemmalle kuusikkoon Dronella yritin lähestyä kuusikosta. Putti paikalle n.15m matkaa. Vihdoinkin onnistuin hyppyputissa. P2 käteen ja pelastin par. Hyppyputilla sisään. Siitä putista jäi hyvä maku suuhun. 3 Par
= -1

Toinen kierros:

1. Samat mitkä ekassa. 3 Par
2. Samat mitkä tokassa. 3 Par
3. Kraitlla pommihyssena korin alle. 2 Birdie
4. TD liikaa oikealle. Siitä kummiskin epäonnistunut lähestyminen keskelle dronella. Dronella pommi n. 13m vajaaksi. Putti ei mene sisään. Sitten paha putti virhe! Jostain 5m putti ohi! Näitä ei saa tapahtua! 6 Double bogey
5. Varmistelua. P2 liikaa oikealle. Lähäri korille. 3 Par
6. Samat ongelmat jatkui. 4 Bogey
7. Samat mitkä edellisel kierroksel, mutta paljon näyttävempi putti sisään. 2 Birdie
8. Samat, mutta dessu enemmän vasemmalle. 3 Par
9. Tyhmät virheet... Liikaa puskaan kiekko. Taas järjetön putti virhe! 4 Bogey
= +2
Koko kierros meni +1
Tuolla tuloksella irtos voitto. Paremmin voi aina mennä, mutta tästä on hyvä jatkaa!
« Last Edit: 30.04.14 - klo:17:27 by Danny »
Dagger - Pa1 - Nova - Challenger - Zone -  Drone - Wasp - Buzzz - Stalker - Predator - Force - Nuke

Offline jajvirta

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 870
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarno Virtanen
  • Seura: Tampereen Frisbeeseura
Vs: Danin treenisepustukset
« Reply #65 on: 30.04.14 - klo:08:39 »
Onneks olkoon ja jatka hyvää meininkiä! :-)

Offline alessii

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Aleksi Salonen
  • Seura: TFS
Vs: Danin treenisepustukset
« Reply #66 on: 30.04.14 - klo:12:41 »
Pelasitko junnujen sarjassa?

Offline Danny

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 548
    • View Profile
  • Oikea nimi: Daniel
  • Seura: TFS
Vs: Danin treenisepustukset
« Reply #67 on: 30.04.14 - klo:14:16 »
Onneks olkoon ja jatka hyvää meininkiä! :-)

Kiitos  :)
Pelasitko junnujen sarjassa?
Joo
Dagger - Pa1 - Nova - Challenger - Zone -  Drone - Wasp - Buzzz - Stalker - Predator - Force - Nuke

Offline Danny

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 548
    • View Profile
  • Oikea nimi: Daniel
  • Seura: TFS
Vs: Danin treenisepustukset
« Reply #68 on: 30.04.14 - klo:22:33 »
Harvinaista että pääsin tänää päivä kiessille. Draivia lähinnä harjoittelin. En ymmärrä yhtä asiaa. Kisoissa draivi lentää aina pidemmälle.  Tänää yritin muutaman heiton kiskoo oikein kunnolla, mutta ei menny draivi niin pitkälle mitä kaikissa kisoissa jossa olen ollut. No onneksi onnistumiset tulee kisoissa. Jotain sentäs tullu tehtyä oikein. Nyt pitää alkaa harjoittelemaan enemmän tuota Paul Ulibarri hyppyputti tyyliä. Tuli intoa harjoitella sitä, koska eilen upposi vihdoinkin sellainen. Pari kertaa osunut vain ketjuihin, ennen tuota osumaa. Tuo tyyli sopii itselleni parhaiten. Saa lähetyttyä tarkasti korin alle. Putti ei kulkenut tänää juuri yhtää. Lähes kaikki putit osui ylärautaan.
Dagger - Pa1 - Nova - Challenger - Zone -  Drone - Wasp - Buzzz - Stalker - Predator - Force - Nuke

Offline JanneRäsänen

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 630
    • View Profile
Vs: Danin treenisepustukset
« Reply #69 on: 01.05.14 - klo:07:07 »
Onnittelut voitosta.

Offline Danny

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 548
    • View Profile
  • Oikea nimi: Daniel
  • Seura: TFS
Vs: Danin treenisepustukset
« Reply #70 on: 01.05.14 - klo:15:54 »
Yritin tänää tehdä Vihiojalla oman ennätykseni, mutta eipä tullut. Kaikki virheet tulivat esiin väylällä numero 3. Neljä kertaa avasin tuon väylän eikä yhtäkään hyvää avausta. No, aina ei voi voittaa. Oli päivässä hyvääkin. Jälleen tämä sama henkilö jonka kanssa vaihdoin maaliskuussa kiekkoja, tuli taas puhuu mulle kaverinsa kanssa. Siinä sitten taas tuli vaidettua kiekkoja  ::) Hänen kaverinsa halusi minun Champion Bossin. En ollut pahemmin Bossilla heittänyt, mutta hän sai lentämään Bossin. No minulle kävi, ja sain vaihdossa Prodiscuksen Laseri premiumin. Toinen vaihto tuli häneltä, jolle vaihdoin Makon. No hän halusi jälleen hänen vanhansa MD2 joka minulla oli. Hän tarjosi minulle Roc3. Vaihto tuli. Nyt on kettumaisin tilanne mitä voi olla. Kuuluisa Buzzz vs Roc taistelu. Molemmat hienoja kiekkoja, mutta eihän Buzzz ja Roc voi olla samassa bägissä!  :) Vaikea valinta.
Dagger - Pa1 - Nova - Challenger - Zone -  Drone - Wasp - Buzzz - Stalker - Predator - Force - Nuke

Offline alessii

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 181
    • View Profile
  • Oikea nimi: Aleksi Salonen
  • Seura: TFS
Vs: Danin treenisepustukset
« Reply #71 on: 01.05.14 - klo:16:40 »
Yritin tänää tehdä Vihiojalla oman ennätykseni, mutta eipä tullut. Kaikki virheet tulivat esiin väylällä numero 3. Neljä kertaa avasin tuon väylän eikä yhtäkään hyvää avausta. No, aina ei voi voittaa. Oli päivässä hyvääkin. Jälleen tämä sama henkilö jonka kanssa vaihdoin maaliskuussa kiekkoja, tuli taas puhuu mulle kaverinsa kanssa. Siinä sitten taas tuli vaidettua kiekkoja  ::) Hänen kaverinsa halusi minun Champion Bossin. En ollut pahemmin Bossilla heittänyt, mutta hän sai lentämään Bossin. No minulle kävi, ja sain vaihdossa Prodiscuksen Laseri premiumin. Toinen vaihto tuli häneltä, jolle vaihdoin Makon. No hän halusi jälleen hänen vanhansa MD2 joka minulla oli. Hän tarjosi minulle Roc3. Vaihto tuli. Nyt on kettumaisin tilanne mitä voi olla. Kuuluisa Buzzz vs Roc taistelu. Molemmat hienoja kiekkoja, mutta eihän Buzzz ja Roc voi olla samassa bägissä!  :) Vaikea valinta.
Mikä kolmosväylässä on hankaluus ja mihin heitot päätyy?

Offline Danny

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 548
    • View Profile
  • Oikea nimi: Daniel
  • Seura: TFS
Vs: Danin treenisepustukset
« Reply #72 on: 01.05.14 - klo:19:49 »
Yritin tänää tehdä Vihiojalla oman ennätykseni, mutta eipä tullut. Kaikki virheet tulivat esiin väylällä numero 3. Neljä kertaa avasin tuon väylän eikä yhtäkään hyvää avausta. No, aina ei voi voittaa. Oli päivässä hyvääkin. Jälleen tämä sama henkilö jonka kanssa vaihdoin maaliskuussa kiekkoja, tuli taas puhuu mulle kaverinsa kanssa. Siinä sitten taas tuli vaidettua kiekkoja  ::) Hänen kaverinsa halusi minun Champion Bossin. En ollut pahemmin Bossilla heittänyt, mutta hän sai lentämään Bossin. No minulle kävi, ja sain vaihdossa Prodiscuksen Laseri premiumin. Toinen vaihto tuli häneltä, jolle vaihdoin Makon. No hän halusi jälleen hänen vanhansa MD2 joka minulla oli. Hän tarjosi minulle Roc3. Vaihto tuli. Nyt on kettumaisin tilanne mitä voi olla. Kuuluisa Buzzz vs Roc taistelu. Molemmat hienoja kiekkoja, mutta eihän Buzzz ja Roc voi olla samassa bägissä!  :) Vaikea valinta.
Mikä kolmosväylässä on hankaluus ja mihin heitot päätyy?

Yleensä menny lähelle koria, mutta tänää jäi ensimmäisiin puihin  :)
Dagger - Pa1 - Nova - Challenger - Zone -  Drone - Wasp - Buzzz - Stalker - Predator - Force - Nuke

Offline Danny

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 548
    • View Profile
  • Oikea nimi: Daniel
  • Seura: TFS
Vs: Danin treenisepustukset
« Reply #73 on: 02.05.14 - klo:18:36 »
Tänää neljä kiessiä valkeakoskella. Kolme harjoittelu kierrosta ja yksi kunnon kierros. Olen saannut vaikeimman väylän itselleni. Valkeakosken 5. Näyttää helpolta, mutta sitä se ei ole. Avaudun hieman kierroksesta.

1. Väylä on helppo. P2 korin alle. 2
2. Hakatulla valkyriellä hullu annukka, joka kippaa yli ja rollasi johonkin 13m. Hyppyputilla korin ylärautaan. Hirveä putti virhe!!! 4
3. Kraitilla upsi keskelle väylää. Dessulla lähäri korin alle, ja nosto sisään. 3
4. Laserilla vähän epäonnistunut heitto. Tippui lähelle ob, mutta jäi onneksi paremmalle puolelle. Buzzilla lähäri korin alle. 3
5. Väylä on vaikein! Ei se vaan voi olla niin vaikea. 84m lähes suora väylä. Vaikeuden tekee kapea väylä, jossa on hulluna koivuja. Dronella jäätävän varma varmistus kämmenellä keskelle väylää. En uskoisi että sanoisin näin "Kerrankin olen tyytyväinen 30m avaukseen". Siitä heitosta sai olla ylpeä  :) Buzzilla lähestyminen korin alle. Nosto siään ja par. 3
6. Hieno väylä. Dessulla heitto keskelle väylää. Dronella kämmen lähestyminen, joka meni liikaa oikealle. Onneksi hieno putti pelasti. 3
7. Kraitilla hyvä avaus keskelle. Lähestymis virhe, jossa kiekko jäi käteen. Joku 8-10m putti ketjuihin, mutta ei uponnut. 4
8. Buzzilla korin alle. 2
9. Buzzz liian pitkäksi. En antanut tarpeeksi hysse kulmaa. Vaikea lähestyminen oli edessä. Dronella kämmen lähestyminen korin alle. 3

Tulos:0

Jotain tullut sentäs tehtyä oikein talviharjoittelussa, että lähes kaikki lähestymiset päätyy korin alle. Lähestymiset, jotka olivat ongelma yhdessä vaiheessa, on kääntynyt vahvuudekseni. Hyppyputit paranee entisestään. Nyt suurimmaksi osaksi kaikki menee läheltä koria. Pitää lisää katsoa Ulibarrin puttausta. Viikonloppuna ehkä jossain joku kiessi, ja siitä on hyvä jatkaa maanantain viikkokisoja Vihiojalla. Tiistaina sitten Ranta-Koiviston viikkikset.
Dagger - Pa1 - Nova - Challenger - Zone -  Drone - Wasp - Buzzz - Stalker - Predator - Force - Nuke

Offline Danny

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 548
    • View Profile
  • Oikea nimi: Daniel
  • Seura: TFS
Vs: Danin treenisepustukset
« Reply #74 on: 04.05.14 - klo:18:16 »
Upsia tuli viskeltyä tovin. Alkaa upsi luonnistumaan jo paremmin. Tajusin vasta tänään, että heitän aina upsia liian korkealle. Asia muuttui. Heitin upsin vähän matalempana. Metrejä tuli joku 10-15m lisää. Nykyään upsi lähtee noin 55m. Ei nyt mitään pitkiä siivuja lähde, mutta pääasia on se, että kiekko lentää puskasta pois.
Dagger - Pa1 - Nova - Challenger - Zone -  Drone - Wasp - Buzzz - Stalker - Predator - Force - Nuke