Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Miks just mä -kisa  (Read 168067 times)

Offline ymme

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: mika koskikallio
  • Seura: disc golf vikings
Miks just mä -kisa
« Reply #15 on: 12.02.14 - klo:16:44 »
etin kesäks hyvää lättyä jolta voi heittämisen lisäks myös syödä makkaraa. tässä on erityisen hyvän lautasen piirteitä


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Miks just mä -kisa
« Reply #16 on: 12.02.14 - klo:17:25 »
Jumankauta ku kaikki yrittää ol kovinkin hauskoja B) Ei pakko oo mut olis se kiva saaha testiin ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline Peksi

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 216
    • View Profile
  • Oikea nimi: Peksi Luoma
  • Seura: Jyli
Vs: Miks just mä -kisa
« Reply #17 on: 12.02.14 - klo:17:30 »
Jos mie saan sen kiekon, annan sen heti seuraavissa viikkokisoissa, parhaiten tsempanneelle juniorille (alle 18v).
QMEGA|P1|P2|RHY|ATLAS|FB|SOLF|PD|PD2|DSTR

Offline riihis

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 267
  • FGR BagTag 180
    • View Profile
  • Oikea nimi: J. Riiheläinen
  • Seura: Ryhti
Vs: Miks just mä -kisa
« Reply #18 on: 12.02.14 - klo:19:38 »
Rahalla saa ja hevosella pääsee:

Jos onni suo, niin laitan kiekon tänne myyntiin huutokauppana ja rahat menevät lyhentämättömänä kotikylän frisbeeseuran viikkokisojen holari-pottiin. 

Offline jajvirta

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 870
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarno Virtanen
  • Seura: Tampereen Frisbeeseura
Vs: Miks just mä -kisa
« Reply #19 on: 12.02.14 - klo:19:50 »
Myyn kiekon ja annan rahat orvoille aidsia sairastaville romanialaislapsille.

Offline Jave

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 17
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jaakko Veikko
Vs: Miks just mä -kisa
« Reply #20 on: 12.02.14 - klo:20:19 »
Mitäs jos jannu laittasit vaan arpoen kiekon.
Kovaa ajoa.

Offline Lyy99

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 343
    • View Profile
  • Oikea nimi: Luka Penttinen
  • Seura: HaFG
Vs: Miks just mä -kisa
« Reply #21 on: 12.02.14 - klo:21:19 »
Miks just mä? No, mä heittäisin sen ojaan ja tykkään kahlata sontasessa vedessä napaan asti. Jos siitä olisi vaikka holarikiekoksi, 3-4 vuotta heitelty säännöllisen epäsäännöllisesti mut holarit kiertää kyl mut.

Vakavasti ottaen ansaitsisin antidoten(antidootti eli vasta-aine, antídot, modgift, protijed, antidot, antidote, antídoto, antidoto, urchasg, priešnuodis, pretinde, tenengif, odtrutka, protisredstvo, panzehir, Chất giải độc) koska vastamyrkky eli antidootti on aine, jota käytetään myrkytyksen hoitoon ja jonka vaikutus on myrkytyksen aiheuttajaan nähden spesifinen. Täten esimerkiksi lääkehiili ei ole antidootti, koska sen vaikutus on epäspesifinen.
Vasta-aine voi olla aine, joka sitoutuu myrkkyyn ja eliminoi sen. Usein antidootti on metabolian estäjä, reseptorin kilpaileva vastavaikuttaja, virtsaerityksen kiihdyttäjä tai fysiologinen vastavaikuttaja.
Useiden antidoottien vaikutusmekanismi tunnetaan melko hyvin, mutta käytännön syistä kontrolloitujen tutkimusten tekeminen on ongelmallista äkillisten myrkytysten yhteydessä. Tästä syystä vain harvojen lääkkeiden osalta tehosta on tutkimusnäyttöä. Tiedot perustuvat pääosin eläinkokeisiin ja tapausselostuksiin.
#66832

Offline ThunderviK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 282
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommy Tärnvik
  • Seura: WCDG
Vs: Miks just mä -kisa
« Reply #22 on: 12.02.14 - klo:21:22 »
Ihan selvästi mulle toi lätty

Offline Jugetin

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 295
    • View Profile
  • Oikea nimi: Junnu Kartio
Vs: Miks just mä -kisa
« Reply #23 on: 12.02.14 - klo:22:10 »
Jos mie saan sen kiekon, annan sen heti seuraavissa viikkokisoissa, parhaiten tsempanneelle juniorille (alle 18v).

Jos minä saan kiekon lupaan lahjoittaa sen Peksille joka taas voi toteuttaa oman visionsa ja lahjoittaa sen jollekkin juniorille. Näin kolme ihmistä saa hyvän mielen kyseisen kiekon ansiosta :)

Offline Escuido

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Esa Luosujärvi
  • Seura: Rolffarit, OFS
Vs: Miks just mä -kisa
« Reply #24 on: 12.02.14 - klo:22:43 »
Jos saisin tuon lätyn bägiini niin ei yksinäisen rocin tarvitsisi olla ainoana midarina. Lisäksi saisin naureskella partaani kun viikkokisoissa eivät märkäkorvat juniorit veisikään tällaista vanhaa partaa niinkuin yleensä.
Jos taas olisin alle 18v juniori Peurungalta niin antaisin kiekon takuuvarmasti Jugetinille jotta hän voisi toteuttaa lupauksensa ja saisin kiekon takaisin Peksiltä seuraavissa viikkokisoissa :)

Offline Parska

  • Juniori
  • **
  • Posts: 68
    • View Profile
  • Oikea nimi: Arttu
  • Seura: Puska Puttaajat
Vs: Miks just mä -kisa
« Reply #25 on: 12.02.14 - klo:23:08 »
Haluaisin kyseisen kiekon siksi, että se minulta puuttuu  ;D Noeivaa, se toisi bägiini mukavan lisän midariosastolle, siellä ei tällä hetkellä niin vahvalta näytä.
Toivoa on niin kauan kuin on kierrosta jäljellä.

Offline Jonessive

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 650
    • View Profile
Vs: Miks just mä -kisa
« Reply #26 on: 13.02.14 - klo:09:42 »
Antakaas ku selvitän miks toi kiekko kuuluu mulle... Alotin viime kesän alussa ja sit lähti muovikuume käyntii ja kiekkoja ostettii tasasee tahtii mitä ny työttömän tuilla saa aikaseks ikinä koskaa. No prkl ku tein virheen ja otin ton emännän monet kerrat radalle mukaan kattelumielessä ja ulkoileen vaan. Tottakai se ihastu tähä lajiin ja alotti sen heti sit ku sai väännettyy meidä esikoise maailmaan syyskuu lopussa. Nyt on koko talvi viskottu ja SE VARASTAA MUN KIEKOT!

Alus oli kaikki omia, nyt on tilanne jo pahasti alakantissa... Naisel suurin osa kiekoista, varsinki alivakaat. Mä heitän niit muutamaa vakioo ja selviin melkei. Kunnes hukkasin go-to-kiekkoni. Midareita mun bägis on tasan yks, ja siihenkään ei oo mitään tuntumaa... :(

Siks tarvisin ton kiekon. Oikeesti. Gief.
« Last Edit: 13.02.14 - klo:09:46 by Jonessive »
Team Discraft / #71739

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Miks just mä -kisa
« Reply #27 on: 13.02.14 - klo:10:54 »
Great minds think alike... kaikki ilmeisimmät vitsit tulikin tuossa jo: KUKA MUU MUKA, annan sen Peksille, vastalääke jne.

Vastakysymys, miks aina mä?
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Matihoo

  • Juniori
  • **
  • Posts: 58
    • View Profile
  • Oikea nimi: Matihoo
Vs: Miks just mä -kisa
« Reply #28 on: 13.02.14 - klo:11:31 »
Antakaa meikäläiselle, niin kirjotan kiekon pohjaan "löytäjä saa pitää", viskaan sen johonkin alamäkiväylään ja lähden himaan  :)

mutteriwiritys

  • Guest
Vs: Miks just mä -kisa
« Reply #29 on: 13.02.14 - klo:11:49 »
Itse asiassa en tarvi tuota yhtään mihinkään, mutta voin kokeilla kuinka hyvin toimii ruokalautasena. Kellonkinhan tuosta vois tehä..