Frisbeegolf-keskustelu > Radoilla tapahtuu

Kuopion seudun radat

<< < (2/11) > >>

Jesse:
Hei, tässä pitäisi kartta näkyä.


Lähetetty minun LG-P880 laitteesta Tapatalkilla

Jesse:
[*img] http://www.juankoski.fi/instancedata/prime_product_julkaisu/juankoski/embeds/frisbee_ratakartta.pdf [/img*]

Lähetetty minun LG-P880 laitteesta Tapatalkilla

Pera 68:
Ymmärrän kyllä, jos ensikertalainen voi olla ihmeissään parin siirtymän takia Juankosken radalla. Toisaalta en ymmärrä sitä,jos kolmen avonaisen väylän jälkeen heitetään pyyhe kehään,ja jätetään rata heittämättä,jolta löytyy upeita väyliä. Ruuhkaa siellä ei ole muulloin kuin kisoissa korkeintaan,taajamahan on pieni.
  No,asiasta toiseen. Kuopiossa lisääntyy kilpailijoitten määrä hyvää vauhtia, noin 40 - 50 viikkokisoissa. Huuhanmetsän uusi pitkä rata on otettu jo käyttöön. Talkoita siellä vielä piisaa ,ja väyläopasteita ootellaan parasta aikaa. Avajaisia viskotaan elokuun loppupuolella kisojen merkeissä.....

Jussijii:
Juankoski koeponnistettu, ihan kivaa oli.
Tuossa linkin ratakartan Par2 väylät taisi itse väylien tii-opasteissa olla viksummin Par3:ia.

Vähän nuo väyliä pitkin takaisin päin kävelyt ahdisti tällaiseen tottumatonta. Ei tuollaiset varsinaisesti pelifiilistä paranna, eikä mielestäni järkevään ratasuunnitteluun kuulu.
Ihan mukavia väyliä Juankoskella kuitenkin on, monenlaista heittoa saapi koittaa heittelehtiä. Himpun liian pieneen tilaan on kuitenkin mielestäni 18 väylää tungettu.
Tämä rata ei toimisi isossa kaupungissa.

Pera 68:
       No niin......Nyt on saatu asiat sille mallille, että aletaan valmistautua HUUHANMETSÄ DGP AVAJAISIIN. Avajaistapahtumaa vietetään Jussi Meresmaan johdolla perjantaina 22.8.  Avajaiskisaa heitellään seuraavana päivänä lauantaina 23.8, myös Maestro itse on kisassa mukana. Tarkemmat tiedot löytyypi Liiton sivuilta / muut fribakisat. Tervetuloa ottamaan mittaa Savon YKKÖSRADASTA !!

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version