Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Putterit puttaamiseen  (Read 220638 times)

Offline keep_it_real

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 148
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
Vs: Putterit puttaamiseen
« Reply #120 on: 20.06.13 - klo:17:37 »
Discmania P-line P1 tai sitte joku Vibramin löllömuoviversio :D

Offline Beej

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 122
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Pennanen
  • Seura: 7k
Vs: Putterit puttaamiseen
« Reply #121 on: 20.06.13 - klo:17:48 »
Quote
Kuitenkin tässä pää asiana olis se että putteri ois mahollisimma pehmeä!

Jos oikeesti haluut pehmeetä niin vibramilta soft laadusta joku ridge tai ehkä sole (ton vikan omistan ja on kyllä tosi vahva fade lopussa).  Olen myös valmis luopuun tosta jos haluut vähän käytetyn kohtuu hintaan  ;).

Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: Putterit puttaamiseen
« Reply #122 on: 20.06.13 - klo:17:49 »
Eli haukusessa olis mahollisimman pehmeä putteri neutraalilla lento radalla. Tämä tulis ihan vaan puttaukseen eli ei lähäreitä, draiveja. Eli pitäis olla vielä aböyt 20 metrissä melko suora. Kuitenkin tässä pää asiana olis se että putteri ois mahollisimma pehmeä!

Westside BT soft Tuonelan Joutsen. Vibram Summit x-link soft on sitten tosi pehmeä lerppu. Summit on Vibramin alivakain putteri ja tosi suora tonne 20 metriin.
VDGC ry

Offline Eemeli137

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 303
    • View Profile
Vs: Putterit puttaamiseen
« Reply #123 on: 20.06.13 - klo:18:52 »
Noi vibramit ois varmaan ihan jees mutta kun ei tehdä kuin kerran vuodessa niin joutuis etsiskelemään oikein kunnolla toista jos saattuis häviimään. Onkos kellään kokemuksia Milleniumin Omega ss:tä?
Force/Nuke/F2/Leopard/Sentinel/Buzzzzzzz/M4/A1/Pure/Magnet

Offline Beej

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 122
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Pennanen
  • Seura: 7k
Vs: Putterit puttaamiseen
« Reply #124 on: 20.06.13 - klo:19:10 »
Saatavuus on Suomessa hyvin heikkoa mutta täällä niitä on käytännössä aina hyllyssä https://www.marshallstreetdiscgolf.com (juur nyt ei mulla toimi sivut)

Oon tilaillu kaks kiekkoa kerralla niin ei oo postikulut niin kovat / kiekko, noin 34€ yhteensä ollut eikä ole jäänyt tulliin vielä (kolmisen kertaa ottanut kahden kiekon setin) kun kirjaavat kuoreen tuotteiden arvon ilman postimaksuja.  Lisäksi kuvat joka uniikki kiekosta (medium & firm)  <3

Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: Putterit puttaamiseen
« Reply #125 on: 20.06.13 - klo:19:12 »
Noi vibramit ois varmaan ihan jees mutta kun ei tehdä kuin kerran vuodessa niin joutuis etsiskelemään oikein kunnolla toista jos saattuis häviimään. Onkos kellään kokemuksia Milleniumin Omega ss:tä?

Hyvä kiekko, mutta itse luovuin kun eri runeissa niin suuria eroja muovin suhtaan. Vanhemmat pehmeät ja pitävät oli mun mieleen. Nää nykyiset ei niinkään joten vaihdoin Joutsenen kautta zero soft Pureen.
VDGC ry

Offline anssivaan

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 289
    • View Profile
Vs: Putterit puttaamiseen
« Reply #126 on: 20.06.13 - klo:19:14 »
r-pro polecat.
suora, liitoisa ja pehmee.

tosin ite kyl heitän enemmän polecatteja kuin puttaan niillä.

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: Putterit puttaamiseen
« Reply #127 on: 20.06.13 - klo:20:45 »
Noi vibramit ois varmaan ihan jees mutta kun ei tehdä kuin kerran vuodessa niin joutuis etsiskelemään oikein kunnolla toista jos saattuis häviimään. Onkos kellään kokemuksia Milleniumin Omega ss:tä?

Riippuu vähän minkä runin Omega, mutta aikalailla ne semmossia tortilloja ovat :) Mulla olis yks semmonen vanhempi Omega, kuntokin on kyllä aika huono, varmaan joku 6/10. 7€ posteineen ;)
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline Illotus

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 12
    • View Profile
  • Oikea nimi: Olli Lehtola
Vs: Putterit puttaamiseen
« Reply #128 on: 20.06.13 - klo:20:56 »
Puttaako kukaan Zonella tai Sinuksella? Vähän olis mietinnässä Wizardista siirtymä jompaan kumpaan, kun ostin ne heittoputtereiksi.

Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: Putterit puttaamiseen
« Reply #129 on: 20.06.13 - klo:21:35 »
Puttaako kukaan Zonella tai Sinuksella? Vähän olis mietinnässä Wizardista siirtymä jompaan kumpaan, kun ostin ne heittoputtereiksi.

Zonea käytän heittoputterina. Vaihdoin Jokerista tähän ja olen tykännyt matalan rimmin ansiosta paljon. Toimii myös foressa hyvin sekä tietenkin tuulessa puttaamiseen.
VDGC ry

Offline Anthuan

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 356
    • View Profile
  • Oikea nimi: Anton Pöyry
  • Seura: Frisbeegolf Club Hyrylä ry
Vs: Putterit puttaamiseen
« Reply #130 on: 20.06.13 - klo:21:45 »
Tänään tuli testiin McPro Aviar.
Alkuun tuntui samanlaiselta saippuapalalta kuin KC Pro, mutta rundin mittaan alkoi löytyä hieman luottoa ja pysymään jopa kädessä. Hieman totuttelua tahmaisesta Omega SS:stä tähän siirtyessä mutta lupaavalta vaikuttaa.
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

Offline Vezku

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
  • Oikea nimi: Vesa Kohtaniemi
  • Seura: FGSKLL
Vs: Putterit puttaamiseen
« Reply #131 on: 27.11.13 - klo:23:04 »
Tänään tuli testiin McPro Aviar.
Alkuun tuntui samanlaiselta saippuapalalta kuin KC Pro, mutta rundin mittaan alkoi löytyä hieman luottoa ja pysymään jopa kädessä. Hieman totuttelua tahmaisesta Omega SS:stä tähän siirtyessä mutta lupaavalta vaikuttaa.
Pakko kysyy tosta McPro Aviarista onks siinä samanlainen beadi ku KCP Aviarissakin?

Offline Anthuan

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 356
    • View Profile
  • Oikea nimi: Anton Pöyry
  • Seura: Frisbeegolf Club Hyrylä ry
Vs: Putterit puttaamiseen
« Reply #132 on: 28.11.13 - klo:00:08 »
Tänään tuli testiin McPro Aviar.
Pakko kysyy tosta McPro Aviarista onks siinä samanlainen beadi ku KCP Aviarissakin?

Muuten sama kiekko ku KCP, mutta ilman beadia.
Tämä mun McPro jäi ylimääräiseks, osta pois!
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

Offline wakabunga

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 399
    • View Profile
  • Oikea nimi: Juho Väisänen
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: Putterit puttaamiseen
« Reply #133 on: 28.11.13 - klo:00:42 »
Ei ole D-Line P2:sta parempaa putteria tullu vastaan :)

Offline iloreplica

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 250
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarkko N.
  • Seura: Willimiehen Disc Golf
Vs: Putterit puttaamiseen
« Reply #134 on: 28.11.13 - klo:11:33 »
Noh niinno. Miulla ei tosiaan löydy kuin yks putteri, D-line P1, jota tulee käytettyä sekä heittoihin että putteihin. Olen ollu tähän mennesä meiningillä, että heitän ja puttaan ton vaikka täysin tuusannuuskaks ja sit ku alkaa olemaan luottoa niin kattellaan mitä hankitaan. Hiton hyvinhän tuo lentää ja riemu on ollu katossa kun pitkä putti menee täysin suoraan ketjuihin. Tekniikasta en tiedä - oon kai sitte spinputtaaja...?

Mukava putteri kun menee suoraan, tosin jotenki "syvän" tuntunen käteen ja griplock muodostuu välillä ongelmaksi. Tulevaisuudessa haetaan ehkä jotain matalammalla rimmillä (kais se sanotaan noin?). Miä pyrin mustasukkasesti siihen, että heitto- ja puttiputterit on tietenkin erilliset, mutta muotiltaan samat. Kai se on joku itseluottamusjuttu, tiedä häntä...