Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: ★ BlackStar Blog ★  (Read 210942 times)

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #315 on: 09.10.15 - klo:22:25 »
Tänään Porkan lenkille. Joopa joo. Miten sen sitten sanoisi...? Olenko kahteen vuoteen pelannut yhtä huonoa kierrosta, varsinkaan P10´iä. Siltä väylältä +4... hui hai vaan. Putti oli tänään aivan jäässä. En keksi enään mitään muuta selitetystä kuin kiristyvä kylmyys (oltiin siis n. klo 17-18 kiepillä) eikä ollut käsineitä mukana. Putit lähes järjestään kaikki oikealta ohi ohittaen koko sen rauta_ketju_härpäkkeen_mikä_lie mihin vissiin kuuluisi osua. Kuulemma. :-\ Mut joo. Jotain positiivista, muutakin kuin virtsanäyte, täytyisi varmaan etsiä... Se voisi olla S-P2, joka vankisti kyllä paikkaansa bägissä, varsinkin nyt kun oikeasti voi kantaa kolmea putteria mukana. Sekä tuo kehumani D-P1x että X-P2 liitelivät päin persikkaa lähes joka väylällä, mutta S-P2 ei pettänyt paikassaan. Kauniisti liiteli korille, kun sitä tarvittiin kipeiten. Maa oli ihan kivasti jo kovenemaan päin, että skipeistäkin oli hiukka jo hyötyä. Yksi selkeä ihmetyksen aihe oli myös se kuinka yleensä sopivan vakaa GStar Tern ei sitten feidannut ollenkaan kovalla vedolla P12´sta vaan oli lähes piikkisuora tilanteessa jossa olisin sitä feidiä kaivannut. :o P4´lla Tern toimi niin kuin pitikin.

Kiekoista parhaat olivat erittäin heikolla kierroksella +10 (49) juurikin tuo McBeth Swirly S-P2, DX ROC3 sekä draiverit. Muuten välineistöstä... olen hiukan alustavasti sopinut hankkivani sen Grip AX15 tämän B15 tilalle. Toivottavasti se onnistuu pian, että saa rauhan kasailla taas treenisettiä talvikaudelle. 8)
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #316 on: 10.10.15 - klo:17:46 »


Jeps tuossa toisessa topikissa lupailin pientä vertailua ROC`ien välillä. Kirjoitan sen nyt tänne, jotta voin kirjoittaa juuri niin kuin kiekot itse koin eikä kaikki tarvitse olla niin teknisen tieteellisesti perusteltua.

Eli kiekot oli FlatTop DX Rancho ROC, FlatTop KC-Pro Rancho ROC sekä DX ROC3 kurpitsaedition. Mitään maata mullistavaa eroa kiekkojen välillä ei löytynyt. DX3 oli ehkä karvanverran vakaampi ja sen huomasin kun peräkkäin heitti. Kaikki liitelivät suhteellisen suoraan sinne minne halusin. Heittomitta oli tässä rento n. 65-75m. Eli täysiä en väkisin repinyt. Muovina kovin oli selkeästi KC-Pro. DX ja DX3 olivat samankaltaiset, en olisi silmät kiinni osannut sanoa kumpi on kumpi. Tällä kelillä (tuuleton, +6°C) nahkeudessa ei suuria eroa ollut. Griplockeja ei ilmennyt eli yhtään "lipsahdusta" muuhun suuntaan kuin haluttuun ei ollut n. 1/2h testissä. Rimmi oli mun käteen identtinen ja domea ei ole vaan silmämääräisesti ovat kaikki yhtä flättejä. Kaikki lensi samoja mittoja samoilla tehoilla. Voisin sanoa, DX3 ajaa kyllä FlatTop DX`ien slotin täysin.
« Last Edit: 10.10.15 - klo:18:00 by BlackStar »
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #317 on: 10.10.15 - klo:18:35 »


Jeps tuossa toisessa topikissa lupailin pientä vertailua ROC`ien välillä. Kirjoitan sen nyt tänne, jotta voin kirjoittaa juuri niin kuin kiekot itse koin eikä kaikki tarvitse olla niin teknisen tieteellisesti perusteltua.

Eli kiekot oli FlatTop DX Rancho ROC, FlatTop KC-Pro Rancho ROC sekä DX ROC3 kurpitsaedition. Mitään maata mullistavaa eroa kiekkojen välillä ei löytynyt. DX3 oli ehkä karvanverran vakaampi ja sen huomasin kun peräkkäin heitti. Kaikki liitelivät suhteellisen suoraan sinne minne halusin. Heittomitta oli tässä rento n. 65-75m. Eli täysiä en väkisin repinyt. Muovina kovin oli selkeästi KC-Pro. DX ja DX3 olivat samankaltaiset, en olisi silmät kiinni osannut sanoa kumpi on kumpi. Tällä kelillä (tuuleton, +6°C) nahkeudessa ei suuria eroa ollut. Griplockeja ei ilmennyt eli yhtään "lipsahdusta" muuhun suuntaan kuin haluttuun ei ollut n. 1/2h testissä. Rimmi oli mun käteen identtinen ja domea ei ole vaan silmämääräisesti ovat kaikki yhtä flättejä. Kaikki lensi samoja mittoja samoilla tehoilla. Voisin sanoa, DX3 ajaa kyllä FlatTop DX`ien slotin täysin.

Ton stämpin flat topit on vissii niitä, jotka on prässätty jälkikäteen fläteiksi? Mites niiden rimmi, joskus kuullut että ne ois ton prässäyksen takia vähän auennut melkein plussamuottia vastaaviksi.

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #318 on: 10.10.15 - klo:21:45 »


Jeps tuossa toisessa topikissa lupailin pientä vertailua ROC`ien välillä. Kirjoitan sen nyt tänne, jotta voin kirjoittaa juuri niin kuin kiekot itse koin eikä kaikki tarvitse olla niin teknisen tieteellisesti perusteltua.

Eli kiekot oli FlatTop DX Rancho ROC, FlatTop KC-Pro Rancho ROC sekä DX ROC3 kurpitsaedition. Mitään maata mullistavaa eroa kiekkojen välillä ei löytynyt. DX3 oli ehkä karvanverran vakaampi ja sen huomasin kun peräkkäin heitti. Kaikki liitelivät suhteellisen suoraan sinne minne halusin. Heittomitta oli tässä rento n. 65-75m. Eli täysiä en väkisin repinyt. Muovina kovin oli selkeästi KC-Pro. DX ja DX3 olivat samankaltaiset, en olisi silmät kiinni osannut sanoa kumpi on kumpi. Tällä kelillä (tuuleton, +6°C) nahkeudessa ei suuria eroa ollut. Griplockeja ei ilmennyt eli yhtään "lipsahdusta" muuhun suuntaan kuin haluttuun ei ollut n. 1/2h testissä. Rimmi oli mun käteen identtinen ja domea ei ole vaan silmämääräisesti ovat kaikki yhtä flättejä. Kaikki lensi samoja mittoja samoilla tehoilla. Voisin sanoa, DX3 ajaa kyllä FlatTop DX`ien slotin täysin.

Ton stämpin flat topit on vissii niitä, jotka on prässätty jälkikäteen fläteiksi? Mites niiden rimmi, joskus kuullut että ne ois ton prässäyksen takia vähän auennut melkein plussamuottia vastaaviksi.

Okei, tällaisesta jälkimodauksesta en ole ennen kuullutkaan. Itelläni on myös toi R-Pro ROC+ ja mun kätöseen näiden rimmeissä ON eroja. Eli minä en allekirjoita tuota väitettä. Nyt jälkeen päin ajateltuna, niin en osaisi sanoa rimmistäkään kumpi kädessäni on (DX3 vai FlatTop DX) ellen näkisi.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #319 on: 10.10.15 - klo:22:36 »


Jeps tuossa toisessa topikissa lupailin pientä vertailua ROC`ien välillä. Kirjoitan sen nyt tänne, jotta voin kirjoittaa juuri niin kuin kiekot itse koin eikä kaikki tarvitse olla niin teknisen tieteellisesti perusteltua.

Eli kiekot oli FlatTop DX Rancho ROC, FlatTop KC-Pro Rancho ROC sekä DX ROC3 kurpitsaedition. Mitään maata mullistavaa eroa kiekkojen välillä ei löytynyt. DX3 oli ehkä karvanverran vakaampi ja sen huomasin kun peräkkäin heitti. Kaikki liitelivät suhteellisen suoraan sinne minne halusin. Heittomitta oli tässä rento n. 65-75m. Eli täysiä en väkisin repinyt. Muovina kovin oli selkeästi KC-Pro. DX ja DX3 olivat samankaltaiset, en olisi silmät kiinni osannut sanoa kumpi on kumpi. Tällä kelillä (tuuleton, +6°C) nahkeudessa ei suuria eroa ollut. Griplockeja ei ilmennyt eli yhtään "lipsahdusta" muuhun suuntaan kuin haluttuun ei ollut n. 1/2h testissä. Rimmi oli mun käteen identtinen ja domea ei ole vaan silmämääräisesti ovat kaikki yhtä flättejä. Kaikki lensi samoja mittoja samoilla tehoilla. Voisin sanoa, DX3 ajaa kyllä FlatTop DX`ien slotin täysin.

Ton stämpin flat topit on vissii niitä, jotka on prässätty jälkikäteen fläteiksi? Mites niiden rimmi, joskus kuullut että ne ois ton prässäyksen takia vähän auennut melkein plussamuottia vastaaviksi.

Okei, tällaisesta jälkimodauksesta en ole ennen kuullutkaan. Itelläni on myös toi R-Pro ROC+ ja mun kätöseen näiden rimmeissä ON eroja. Eli minä en allekirjoita tuota väitettä. Nyt jälkeen päin ajateltuna, niin en osaisi sanoa rimmistäkään kumpi kädessäni on (DX3 vai FlatTop DX) ellen näkisi.

Se vissii vähä vaihtelee, että miten paljon se rimmi aukeaa. Sehän on ihan loogista, että rimmi aukeaa kun domea painetaan alas. Tämä toimenpide tehdään vanhalla stämppikoneella.

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #320 on: 10.10.15 - klo:22:39 »
Okei. Varmaan tiedätkin nää jutut mua paremmin. Näissä omissa yksilöiden rimmissä en huomaa eroja. Näisen lisäksi on vielä yksi InnovaStore.net stämpillä oleva FlatTop DX.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #321 on: 13.10.15 - klo:11:03 »
Sattumalta osuin samaiseen juttuun tänään.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #322 on: 13.10.15 - klo:12:04 »
Sattumalta osuin samaiseen juttuun tänään.

Ok, kiitos. Tarvii kans lukea tuo jossain kohtaa. :)
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #323 on: 15.10.15 - klo:17:30 »
Jaahas kierros taas kotirataa takana. Tulos oikein hyvä +3 (42). Sitä ihmettelin, että kuinka helposti sain P9`llä par`in. Draiverina GStar Valkyrie. Ei todellakaa mikään joka päiväinen juttu minulle. Varmoja par`eja. Jotenkin puttia aristelin viime kierroksen katastrofin jälkeen. Kokeilin nyt taas sitä DX ROC3`sta, mutta kierroksen jälkeen bägiin vaihtui välillä FlatTop KC Pro ROC. Taas muutaman pantillisen tölkin korjasin pois taas radalta. Olen säkkiin kerännyt radalta tölkkejä ja pulloja joiden panteilla ostan sitten itselleni palkaksi siivoamisesta kiekon.
« Last Edit: 15.10.15 - klo:17:33 by BlackStar »
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #324 on: 17.10.15 - klo:03:09 »
Yritän tässä nyt jotain tekosyitä keksiä miksi kannan tällaista arsenalia mukanani... listassa omistamani kiekot kakkosbägiä myöden.

I bägi : Grip EQ B15


II bägi : Innova Deluxe


Putteriosasto
1 D-line P1x : Ykkösputteri, rimmi kuin unelma. (x4)
1 X-line P2 : Kakkosputteri, hyvä rimmi eikä X tahmeus ole haitaksi.
1 Swirly S-line 3x Paul McBeth P2 : Bägin vakaa putteri. Varmistanut paikkansa ykkösbägissä.

Midareita
1 Gstar HukLab ROC3 : Kulkee ykkösessä. Piikkisuora. Aavistuksen alivakaampi kuin Champion.
2 FlatTop DX Rancho ROC : Suora flätti väyläROCI. (x2)
1 FlatTop KC Pro Rancho ROC : Suora flätti väyläROCI. Takaisin ykkösbägiin Halloweenin tilalle.
2 DX ROC3 : Lisää suoruutta. Halloween 2015 -pannu. Putosi 1 -> 2.
1 Champion HukLab ROC3 : Ihan jo uutena suora. Ei voi olla ilman.
1 Metal Flake Champion ROC : Pudotti toisen Huki ROCI Champin kokonaan pois. Vakain ROC.
2 R-Pro ROC+ : Kakkosbägissä varalla. Suora ROC hyvällä rimmillä.

Väylädraiverit
2 C-line FD2 : Pannu, kun tarvii kiertää esteitä jyrkästi. Jyrkkään turniin ja feidiin voi luottaa. Monta blind-birdietä tällä tullut. Nyt kakkosbägissä.
1 AJ 2013 Swirly Star Teebird : fore-kiekoksi hankittu mutta tuo bäkkäriinkin vakautta.
1 Steve Brinster Champion Teebird : Tuo vakaata liitoa, yllättävän suora mun käteen. Vaatii tutustumista vielä.
1 Metal Flake Champion Teebird : Lisää vakaata tulivoimaa.
1 GStar Teebird3 : Se pidempi Tiippari. Selkeä ykkösbägin pannu.
1 G-line HukLab FD : Suoran ykkönen. Oikea liitokiekko.
1 Simon Lizotte S-FD3 : Yllättävän suora mun tehoilla. Mainettaan huomattavasti suorempi, ei verrannollinen tulilintuun. IMO.

Pituusdraiverit
1 BlackGStar 2x Paul McBeth Krait : Ensi heittojen perusteella ykkösbägipannu. Tuo kaivattua vakautta. Jäänyt hiukan tarpeettomaksikin.
1 GStar Mamba : Alivakaa, tuulettomien ja tilavien väylien ykkösdriveri!
1 GStar Valkyrie : Syrjäyttänyt Mamban ykköspaikalta, tuulee tai ei, toimii.
1 GStar Tern : Vakautta bägiin, kolmosdriveri, tuulella ykkönen!
1 Star Huk Lab Tern : Selkeä ykkösbägin pannu. Se vakaampi Tern. Tuulella liitää.
1 Air Force Star Destroyer : Otettu ykkösbägiin kokeiluun. Vakautta ja liitoa riittää. Paikassaan tarpeellinen. Mahtuu kulkemaan mukana, jos tarvitaan Terniä vakaampaa. Vaihdettu alunperin stämpin takia mutta otettu ihan heittoon.
2 BlackStar Mamba : Kakkosbägissä varalla.
2 Star Valkyrie : 2. bägissä, sotaratsu, käytetty ykkösenä ykkösbägissä hankalissa paikoissa ja oudoilla radoilla, joissa hukkumismahdollisuus suuri, kevyt (vain 150g)


ROC´eja on kertynyt todella paljon ja päällekkäisyyksiä niissä on varmaan ja mieleni tekee vielä sitä Star Ontariota. Sitäkin pitää vielä testata. Myös väylädraiveriosastolla helposti pieniä muutoksia.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #325 on: 17.10.15 - klo:18:07 »
Jos alivakaan midarin slottiin tuota Ontariota mietit, niin suosittelen DX:ää. Star-muovissa ei varmaan eroa vakaudeltaan niin paljon noista mitä sulla on jo. Meikän 7/10 Ontario on ihana. En ees tiiä onko se KC:tä vai DX:ää, tuntuu enemmän KC:ltä.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #326 on: 17.10.15 - klo:19:23 »
Epäilisin että DX:ää. Kaikki Ontariot mitä mulla on ollu ni on ollu KC:n tuntusia DX-muovisia kovia lötiä.

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #327 on: 17.10.15 - klo:20:17 »
Jotenkin olen ymmärtänyt että se DX muovinen on aika harvinainen. Star`ia olis saatavilla helpommin. Mutta molemmat toki kiinnostaa. ;D
« Last Edit: 17.10.15 - klo:23:27 by BlackStar »
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #328 on: 20.10.15 - klo:00:03 »
Tänään kierroksella. Erittäin järkevää peliä, ihan itsekin yllätyin kuinka pää piti enkä lähtenyt mitään älyttömyyksiä yrittämään. Tämä asenteen muutos näkyi myös tuloksessa : +1 (40) ja mikä huojentavinta putti oli palaamassa hiukan luotettavampaan suuntaan. P3`lla kaunis pitkä putti metsikön keskeltä mukiin ja birdie korttiin. P9`llä pitkähkö putti toi par`in korttiin. Niin kuin olen aiemmin olen todennut par sillä väylällä ei todellakaan ole mulle mikään itsestään selvyys, ei ainakaan vielä. Tänään se onnistui jopa niin, että sekä avaus että kakkosheitto epäonnistuivat hieman. Olen siitä erittäin tyytyväinen. Selkeää kehitystä on nyt loppukaudesta tapahtunut. Oikeastaan voin hyvin sanoa, että kehitys on harpannut todella ison askeleen nimenomaan Hattumiehen ja Averyn klinikan jälkeen. Sain Averyltä juuri minun tekniikkaani sopivat lisäopit ja tulosta alkoi tulla. Olen myös nyt viime kierroksilla huomannut olevani hiukan vaikeuksissa P10`llä. Minulle suht vakio-par on ollut useammin bogey. Lisäksi olen huomannut, että yhä useammin on joku ROC`ista pettänyt sillä väylällä. En tiedä onko se se joen pelko vai mikä on, mutta yhä useammin se kolmas heitto jonka tarkoitus on varmistaa lähes nosto-par jää auttamattoman lyhyeksi. P11 pitkähkö putti pelasti myös par`in. P12 yllätyin taas. Kakkosheitolla, jolla lähdin ylittämään joen uomaa, päätin luottaa GStar Kraitiin. Yleensä tilanteessa jossa olen ylityskohdasta hiukan vasurissa, heitän vakaalla draiverilla (esim. Star Ternillä). Nyt otinkin Kraitin. Ja se toimi. Kaunis feidi, juuri niin kuin halusin, kruunasi heiton ja varmisti helpon par`in. Tosi tyytyväinen koko kierrokseen olen kaikkien viime aikaisten vaikeuksien jälkeen.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: ★ BlackStar Blog ★
« Reply #329 on: 20.10.15 - klo:00:23 »
Jotenkin olen ymmärtänyt että se DX muovinen on aika harvinainen. Star`ia olis saatavilla helpommin. Mutta molemmat toki kiinnostaa. ;D

Kyllä Ontario Roceja on ollut enemmän liikkeellä nimenomaan DX-muovilla, ja juuri sillä kovalla KC:n tyyppisellä... Staria ei oo ollut hirveesti tarjolla, paitsi nyt taitaa olla InnovaStore Specialina.


Yritän tässä nyt jotain tekosyitä keksiä miksi kannan tällaista arsenalia mukanani... listassa omistamani kiekot kakkosbägiä myöden.

Tämä mua vähän hämää, ei siihen tarvi tekosyitä keksiä – jos tuo arsenaali futaa niin anna mennä ;)