Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Fribailua tukeva kunto- ja lihastreeni  (Read 4785 times)

Offline Henruso

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 299
    • View Profile
  • Oikea nimi: Henri Makkonen
  • Seura: Talin Tallaajat
Fribailua tukeva kunto- ja lihastreeni
« on: 30.04.14 - klo:16:33 »
Eli olisi erittäin mielenkiintoista kuulla minkälaista eri puntti- yms. treeniä fribailijat vetävät fribailun tueksi. Ei jaksaisi niinkään ruveta selaamaan erikseen jokaisen treeniblogeja, vaan olisi ennemminkin mielenkiintoista kuulla kootusti erilaisia näkemyksiä fribailua tukevasta reenistä. :)

Lukemieni kirjoitusten perusteella osa fribailijoista vetää paljon yleistä sali-/kuntotreeniä ja osalla taas puolestaan on treeniin upotettuna myös jonkinlaisia fribailua tukevia rutiineja. Kaikkien näkemykset asiaan liittyen sekä erilaiset treenivinkit kiinnostavat minua aina.

Itse olen toistaiseksi treenannut lähinnä vain puhtaasti body-tyylisesti, enkä ole jaksanut sen enempää miettiä frisbeetä tukevia liikkeitä, kuten jotakin taljavetoja. Voisin kuitenkin seuraavaan treenisykliin syksyllä ruveta liittämään myös joitain puhtaasti fribailua tukevia elementtejä, mikäli vain onnistuisin löytämään ne "parhaat helmet" itselleni... :)

Offline Henruso

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 299
    • View Profile
  • Oikea nimi: Henri Makkonen
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Fribailua tukeva kunto- ja lihastreeni
« Reply #1 on: 30.04.14 - klo:16:37 »
Jaahas, löysin sittenkin aihetta käsittelevän vanhan ketjun: http://www.frisbeegolf-forum.fi/index.php/topic,944.0.html

Toisin sanoen tämän luomani uuden ketjun saa tappaa ja kupata kuuden jalan syvyyteen...