Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Jyrtsan jyrisevat jymyuutiset!  (Read 7773 times)

Offline Jyrtsa

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 34
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Haanpää
Vs: Jyrtsan jyrisevat jymyuutiset!
« Reply #15 on: 19.05.14 - klo:21:20 »
Tänään taas noin tunti puttitreeniä. Aika pahasti oli kadoksissa, kun viimeksi kävin torstaina. Ei ees muista millä tavalla heitin sillo ku putti kulki melko hyvin siitä viidestä metristä. Se meinaa oli joku ihmeen välimuoto pushin ja spinnin väliltä. Noooh, harjoitus tekee mestarin.. Tällä viikolla  harjoittelee puttaamista niin paljo kun vaa kerkee, viimine kunnolline kouluviikko ni saattaa jäädä melko vähäseks. Ens keskiviikkona sit koulu loppuu ja sit pääsee takas Saloon. Salossa sit tuleeki vietettyy suurimman osan päivistä radalla kunhan säät sallii niin kauaa et löytyy töitä joko Salosta tai Turusta.


Lähetetty minun GT-I9105P laitteesta Tapatalkilla


Offline Jyrtsa

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 34
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Haanpää
Vs: Jyrtsan jyrisevat jymyuutiset!
« Reply #16 on: 23.05.14 - klo:20:50 »
Siiistiiii!!!!! Sulkavalle on tänää avattu 18 väylänen rata :D Huomenna kiertämään se vähintään kahdesti ja sunnuntaina lisää. Kävin tänää ettiskelees keskiviikko kadonnutta putterii mut ei näkyny.. Samalla heitin 2x100 5metrist. Eka setti 83/100 ja toka 82/100. Kyl sitä pikku hiljaa alkaa oppimaan. Kuhan oon saanu 10 kertaa putkee vähintää 80/100 sisää ni sit siirryn 7metriin. Viel 6 seuraavaa settii pitäis saaha :)

Lähetetty minun GT-I9105P laitteesta Tapatalkilla


Offline Jyrtsa

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 34
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Haanpää
Vs: Jyrtsan jyrisevat jymyuutiset!
« Reply #17 on: 25.05.14 - klo:23:53 »
Sulkavan rata tuli käytyä kahesti läpi. Kolmannen kiessin lopetin 6väylän kohdalla kun kiekko katos ja sit alko sataa vettä ku sitä etsiskelin. Tietenki sade sitten lakkas jo ennen ku pääsin ees kotiin.

Sulkavan rata ihan kohtuu hyvät. Ratakartta uupuu vielä joten ekalla kerralla joutu hiukan etsiskelemään koreja. Väylien pituudet oli siinä 40 ja sadan metrin välissä, eli ei oikeen kovimmille pelaajille haastetta tarjoa. Oma suosikkini oli 15 väylä, jossa heitetään melko reippaseen alamäkeen. Väylän pituus siinä satasen tuntumissa (ratakartta ja opasteet tosiaan puuttuvat vielä enkä viitsinyt lähteä mittailemaan).

Kaks päivää pitäis viel ahertaa, sitten keskiviikkona juhlat, joiden päätteksii nokka kohti kotikulmia. Jos kaatamalla ei vettä tule niin heti silloin radalle testaamaan oonko opinnut mitää ja saisin pb:n rikki (+12)

Lähetetty minun GT-I9105P laitteesta Tapatalkilla


Offline Jyrtsa

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 34
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Haanpää
Vs: Jyrtsan jyrisevat jymyuutiset!
« Reply #18 on: 02.06.14 - klo:09:07 »
Doddiiih. Viime päivityksestä onkin kulunut jo lähes viikko. Vihdoin kotikulmilla taas ja päässy kiertämää rataa 7 kertaa, torstai ja perjantai oli sen verra sateista, ettei viittiny lähtee. Uus pb on nyt +7, kyllä pikkase tullu parannust siihen aiempaan. Putti kyl edellee liian heikko osa-alue mun pelissä. Sitä pitäis alkaa taas harjottelee oikeen kunnolla niin vois saada sinne +5. Nyt vois pikkusen kirjotella siitä mitenkä tuo Salon rata menee mulla.

1. väylä. Jos bogey tulee ni suuri pettymys, pikku hiljaa vois alkaa saamaan pirkkujakin. Eilen ku avauksii harjottelin tähä ni muutama paras jäi 5 metrin päähä korista. Easy scorecardin mukaa ka tässä 3,29.

2. väylä. Tä on toinen niistä omasta mielestä hankalimmista väylistä Salon radal. 100 metriä ylämäkeen on vaan liian hankalaa tämmöselle alottelijalle. Kerran oon saanu parin sillo viime kuun alus. Suurimman osan ajasta tulee bugi ja joskus sitte tupla. Ka 4,43

3. väylä. Kohtuu helppo. Bugi jälleen suuri pettymys. Avaus putteri bäkkäril nii kaua et oppii foren, sitte kun sen opin ni se on pal hyödyllisempi avaus tähän. Ka 3,43

4. väylä. Muuten helppo, mut sen verran pituutta et ihan joka kerta ei parilla selviä, joskus joutuu tyytymää bugiin. Bäkkärii vaa paremmaks ni kyllä se siitä. Ka 4,43

5. väylä. Ainoa väylä radalla josta en oo koskaa saanu paria. Tä vaa on itelle jotenkin niin hankala, kun kori on siellä puiden seassa. Kuhan saa avauksii paremmaks ni kyl se sit alkaa sujuu. Ka 4,71

6. väylä. Eilen viimisen kiessin avaus jäi 6 metrin päähä korista. Sit tietty putti kusee ja jäi uran ensmäine pirkku saamatta. Helppo väylä. Ky lse pirkku sielt koht tulee. Ka 3,29.

7. väylä. Alku haastava kun edessä sen verran paljon puita. Suora avaus vaa ni par sata varma. Ka 3,71.

8. väylä. Tä on jotenki nykyää oma suosikki väylä, vaiks alkuu vihasin tätä ku se kori o nyppylän pääl. Viimiset 4 kiessii ~70 metrin kakkos heitto menny aina metrin parin korista ohi. Kyl se joskus sinne kilahtaa. Jos putti on kunnos ni par tästä. Jos ei niin vaikkapa tripla bugi kuten eilen vikalla kiessil.. Ka 4,00

9. väylä. Taas ylämäkee 100 metrii. Sama ku kakkos väylä melkeenpä. Ka 4,14.

10. väylä. Mitäs tästä sit sanois.. Jos suoraan lähtee heitto niin saa parin lähes varmasti. Jos ei, niin vähintään bugi. Ka 4,43.

11. väylä. Avaukseen vaan lisää pituutta ni kyl täki alkaa menemään parilla. Ka 4,14.

Eli ei muutaku lisää putti ja avaus treeniä ni kyllä se siitä. Puttitreeni vähä hitaampaa kyl vaihteeks ku 2 putteria hävinny, yhes murtuma keskellä sillee et ku pikkase taittaa kiekkoa ni läpi näkee ja yhestä puuttuu rimmistä pieni palanen. En kyl tiiä vaikuttaisko noi hirveesti putti treenissä mutta laitoin nyt kumminki eilen tulemaan 2 C-line P3:sta ja samaan syssyy uus bägi.