Frisbeemarkkinat > Frisbeemarkkinat

Sääntöjä alueelle

<< < (3/26) > >>

Jouni:
Katos tämmöinen. On tuolla otsikolla maksimipituus ainakin ennen ollut, eli paikkakunta vie tilaa. Uppailun voi hyvin kieltää tai rajoittaa mutta minusta myydyt kiekot ja viestit  nimenomaan olisi hyvä poistaa jolloin kiekkojen löytäminen ja viesten selailu helpottuu.

jtrogen:


--- Quote from: Tapanote on 19.05.14 - klo:13:25 ---
--- Quote from: jtrogen on 19.05.14 - klo:13:23 ---Miksi tätä ylipäätään tarvii pilata jollain ohjeilla kun tämä on hyvin toiminut tähänkin asti?

--- End quote ---

Haha. Hyvä trolli =D

Eiköhän se ole aika selvää että jos valituksia alkaa kasaantua, ei homma ihan täysin toimi.

--- End quote ---

Joo sori. Ehkä 15-20 kauppaa tehnyt itse myyden ja muilta ostaen. Ei valittamista foorumin suhteen. Näihän se menee että kaikkia vaan et voi miellyttää ja vaikka tekisit minkälaiset ohjeet ne ei kaikille kelpaa. Mulle kelpasi nykyinen ja kelpaa varmaan uusikin.
Et olkoo toi mun viesti sit vaikka kesäinen trolli. ;)

Tapanote:

--- Quote from: SamuliKL on 19.05.14 - klo:13:51 ---
Hinnasta on haittaa, jos myyjä ei sitä osaa määritellä oikeaksi.

--- End quote ---

Voihan sitä pyytää varuiksi aina tonnin, jos ei tiedä mitä porukka on valmis maksamaan. En ymmärrä edelleenkään tätä logiikkaa. Väitän että kauppa tapahtuu VARMASTI todennäköisemmin jos on jokin hintapyyntö kuin ei mitään. Valtaosa ei jaksa arpoa mitään tarjousta jos ei ole mitään lähtöhintaa.

napati:
Mä en edes ymmärrä sellasta "myymistä" jossa ei ole hintaa. Se on huutokauppaa, jos ei ole hintaa jolla tavara vaihtaa omistajaa. Ja sille on toiset foorumit olemassa. Sitäkään en ymmärrä, miks toteutuneiden kauppojen hinnat ei voisi olla esillä. Joku myy halvalla, toinen kalliilla ja kolmas ottaa siitä keskiarvon. (varsinki bägit ja korit yms. on helpompi hinnoitella kun tietää tason, tai saa sen ainakin halutessaan selville) Jos ei osaa hinnotella tuotetta, ei sitä kannata laittaa foorumille "myyntiin" viemään tilaa etusivulta sellaisilta ilmoituksilta, joilla oikeasti jotain koitetaan kaupata.

Jos jollain on ileventaim hörökorva tsämppiön-kliimo-tiippari omistuskirjotuksella ja klimon nenäräkää sisärimmis, kannattaa se kiekko huutokaupata huutonetis tai e-bays.

Turha uppailu on turhaa ja ihan hyvä että sitä ei saa tehdä.

Hyviä sääntöjä kaikki. Koska myynti-ilmoja alkaa tuleen niin paljon, että muuten tosta foorumista ei ota kukaan selvää ilman yhtenäistä etikettiä ja sääntöjä.

salontom:
Ikinään en ole ostanut tuotetta jossa ei ole ollut hintaa enkä osta.
Paikkakunnan ilmoittaminen on jouduttanut ostopäätöstä joissakin tapauksissa (siis hyvä)
Tänäänkin olen lukenut kymmenen samaa ilmoa kuin eilen.
Päätelkää siitä onko minun mielestä hyviä ehdotetut säännöt:)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version