Frisbeemarkkinat > Frisbeemarkkinat

Sääntöjä alueelle

<< < (26/26)

BlackStar:
Tulkitsisin asian myös näin. Itsekin olen pitänyt identtisiä vaihtoilmoja sekä täällä että muualla. Tärkeintä siinä on se, että ilmot pysyy ajantasalla.

BlackStar:
Tiedoksi yhteisesti kaikille. Ykkössivulta on poistunut ilmoituksia. Yksinkertainen syy on se, että ilmoituksia sallitaan vain yksi per käyttäjä eikä edellinen ole ollut kuin kakkos- tai kolmossivulla. Se että otsikon muuttaa muotoon "kaikki myyty" ei tee ilmoituksesta näkymätöntä. Jos on jo myynyt kaikki, siihen samaan ilmoon voi lisätä uudet myytävät yhtälailla.

Uppaukset ovat VIIKON välein, ei kuuden päivän. Uppausviestit lähtevät bittiavaruuteen. Jos huomatus ykkösviestistä vain poistetaan ja uppailut jatkuu liian nopeasti, voi koko ilmoitus kadota. Samoin piittaamattomuus huomatukset paikkakunnasta otsikossa...

Edellä mainituista EMME lähetä enää erikseen privaviestiä, kenenkään meistä aika ei sellaiseen riitä. Sääntöjä hei ei ole montaa... Tehdään tästä itse paras paikka tehdä kiekkobisnestä.

BlackStar:
🔝

BlackStar:
Aika paljon taas joutunu siivoamaan... YKSI ILMOITUS PER KÄYTTÄJÄ! 👮🏻

BlackStar:

--- Quote from: BlackStar on 11.10.16 - klo:08:44 ---Tiedoksi yhteisesti kaikille. Ykkössivulta on poistunut ilmoituksia. Yksinkertainen syy on se, että ilmoituksia sallitaan vain yksi per käyttäjä eikä edellinen ole ollut kuin kakkos- tai kolmossivulla. Se että otsikon muuttaa muotoon "kaikki myyty" ei tee ilmoituksesta näkymätöntä. Jos on jo myynyt kaikki, siihen samaan ilmoon voi lisätä uudet myytävät yhtälailla.

Uppaukset ovat VIIKON välein, ei kuuden päivän. Uppausviestit lähtevät bittiavaruuteen. Jos huomatus ykkösviestistä vain poistetaan ja uppailut jatkuu liian nopeasti, voi koko ilmoitus kadota. Samoin piittaamattomuus huomatukset paikkakunnasta otsikossa...

Edellä mainituista EMME lähetä enää erikseen privaviestiä, kenenkään meistä aika ei sellaiseen riitä. Sääntöjä hei ei ole montaa... Tehdään tästä itse paras paikka tehdä kiekkobisnestä.

--- End quote ---

Tässä selkeä syy useisiin poistoihin.

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version