Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Frisbeevideoita Youtubesta  (Read 1062801 times)

Offline hece

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 376
    • View Profile
  • Oikea nimi: Henrik Martikainen
  • Seura: Jyväskylän Liitokiekkoilijat
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #1560 on: 03.08.15 - klo:15:32 »
Varmaan ollut vähän vaivautunut, kun jengi taputtaa mokissakin  ;D
Hahah  :D alarautaputti nii jengi hurraa  ;D ;D
Oli todella paljon jengiä katsomassa ensimmäistä frisbeegolf-kilpailuaan, minkä huomasi noista aplodeista. Itse kisahan oli täysi, eli moni "hurrausetiketin" tietävä oli samaan aikaan heittämässä :)

Offline JanneRäsänen

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 630
    • View Profile
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #1561 on: 03.08.15 - klo:17:41 »

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #1562 on: 04.08.15 - klo:22:19 »

Offline tMas

  • Juniori
  • **
  • Posts: 78
    • View Profile
  • Seura: FG-Ryhti Ylöjärvi
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #1563 on: 05.08.15 - klo:09:03 »
Oli kyllä toi McBeth-dokkari parasta fribavideoo mitä on vastaan tullut! Hyvää kuvaa ja sulavaa tarinankerrontaa. Audiopuolikin laadukkaasti toteutettu. Hienoa että saadaan tämän tason materiaalia tarjolle suomesta, on jenkeillä sitten mistä ottaa mallia :)

Offline Jussijii

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 483
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jussi J.
  • Seura: Jyväskylän Liitokiekkoilijat Ry / Albatrossit
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #1564 on: 05.08.15 - klo:09:11 »
Oli kyllä toi McBeth-dokkari parasta fribavideoo mitä on vastaan tullut! Hyvää kuvaa ja sulavaa tarinankerrontaa. Audiopuolikin laadukkaasti toteutettu. Hienoa että saadaan tämän tason materiaalia tarjolle suomesta, on jenkeillä sitten mistä ottaa mallia :)

Mukavasti näkyi tuttuja naamoja ja itsekin näköjään videolle päässyt. Hieno pätkä (edellä mainituista seikoista huolimatta  :) ).

Offline Kempster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 193
    • View Profile
    • @ Instagram
  • Oikea nimi: Niko Kempas
  • Seura: Ŧ·
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #1565 on: 05.08.15 - klo:12:05 »
Hatunnoston arvoinen tuo McBeth-dokumentti, varmasti uppoaa myös suureen yleisöön ja niille joille kaveri ei entuudestaan ole tuttu. Muutaman kerran olen Paulin tavannut, ja tuosta videosta kyllä välittyy mestarista se sama aitous mitä luonnossakin – hienosti pysynyt jalat maassa vaikka tavoitteet on pilvissä. Hieno mies, samalla todella symppis ja jopa ujo, mutta samalla todella avoin ja myös terveellä tavalla ja rehellisesti itsevarma. Ja vaikka mainetta ja mammonaa on tullut aimo annos, niin urea ei ole vuotanut kajuuttaan (kun valitettavasti monissa muissa lajeissa vastaavan superstaran statuksella ohjaamo tulvisi virtsaa). Ja hienoa että Pauli avoimesti kertoo kuinka paljon on uhrannut, treenannut ja tehnyt töitä tullakseen parhaaksi – eikä vain olkia kohauttamalla vastaa jotain epämääräistä...

Itse dokumentista sen verran risuja (huom. nämä on henk. koht. näkemyksiä ja mielipiteitä); Meikäläisen visuaalisia nystyröitä melkein oksetti muutamat efektit ja überhidastuksilla mälläily, meni liian päälle liimatuksi kikkailuksi – ja musavideomainen unimaailma-värimäärittely oli jotenkin... noh, en osaa sanoa mutta ei toimi. Puuttu särmä. Haastatteluihin olisi kaivannut muiltakin pientä roolia, esim. pitkäaikaisilta "arkkivihollisilta" muutama sananen Paulista, eikä vain tallikavereilta...

Itse tarinankerronta oli hyvä, mielenkiintoisesti ja oikeaoppisesti episodimaisesti kaksi tarinaa rinnakkain – toisessa tarinassa European Openia kronologisesti ja toisessa haastattelua sekä pelihistorian availua jne. Mutta vaikka aiemmin vähän "haukuinkin" niin kivastihan tuosta välittyy laji katsojalle, ja varsinkin se että ei tämä nyt tuolla tasolla mitään harrastelua ole vaan aika totista huippu-urheilua!

Epic DG Filmsille vilpittömät propsit!


"Jokaisen vähänkään frisbeegolfista kiinnostuneen tulisi väijyä The Greatness dokkari!
Koska allekirjoittanut on kermaefekti-allergikko, niin siitä tulee yksi tähti rankkua."


★★★★☆

– Kempster



Edit: Pari kirjoitusvirhettä korjasin... ja musiikeista unohdin sanoa, niistä kans vähän miinusta.
« Last Edit: 05.08.15 - klo:13:18 by Kempster »

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #1566 on: 05.08.15 - klo:12:43 »
Itse dokumentista sen verran risuja (huom. nämä on henk. koht. näkemyksiä ja mielipiteitä); Meikäläisen visuaalisia nystyröitä melkein oksetti muutamat efektit ja überhidastuksilla mälläily, meni liian päälle liimatuksi kikkailuksi – ja musavideomainen unimaailma-värimäärittely oli jotenkin... noh, en osaa sanoa mutta ei toimi. Puuttu särmä. Haastatteluihin olisi kaivannut muiltakin pientä roolia, esim. pitkäaikaisilta "arkkivihollisilta" muutama sananen Paulista, eikä vain tallikavereilta...


Mä en pystynyt kattomaan loppuun asti. Kymmenen minuutin kohdalla alkoi suorastaan vituttamaan toi sama pimputus taustalla, pimputukseen sopiva värimaailma ja se tosiasia, että haastatteluja lukuunottamatta ihan kaikki oli hidastettua. Mikään ei raivostuta mua urheilun katsomisessa niin paljon, kuin tyhjänpäiväiset hidastukset. Kyllähän toi sinänsä ihan nätin näköstä ja laadukasta kuvaa oli, mutta makuasiat on makuasioita. Pitää tänään töissä laittaa kuulokkeet päähän ja kuunnella toi dokkari läpi, todella mielenkiintoista asiaa ja hyvin rytmitettyä, mutta toi kuvan toteutustapa häiritsee ihan liikaa.

Eipä oo koskaan mennyt näin tunteisiin tämmöinen, hävettää melkein.

Offline tMas

  • Juniori
  • **
  • Posts: 78
    • View Profile
  • Seura: FG-Ryhti Ylöjärvi
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #1567 on: 05.08.15 - klo:13:25 »
Itse dokumentista sen verran risuja (huom. nämä on henk. koht. näkemyksiä ja mielipiteitä); Meikäläisen visuaalisia nystyröitä melkein oksetti muutamat efektit ja überhidastuksilla mälläily, meni liian päälle liimatuksi kikkailuksi – ja musavideomainen unimaailma-värimäärittely oli jotenkin... noh, en osaa sanoa mutta ei toimi. Puuttu särmä. Haastatteluihin olisi kaivannut muiltakin pientä roolia, esim. pitkäaikaisilta "arkkivihollisilta" muutama sananen Paulista, eikä vain tallikavereilta...


Mä en pystynyt kattomaan loppuun asti. Kymmenen minuutin kohdalla alkoi suorastaan vituttamaan toi sama pimputus taustalla, pimputukseen sopiva värimaailma ja se tosiasia, että haastatteluja lukuunottamatta ihan kaikki oli hidastettua. Mikään ei raivostuta mua urheilun katsomisessa niin paljon, kuin tyhjänpäiväiset hidastukset. Kyllähän toi sinänsä ihan nätin näköstä ja laadukasta kuvaa oli, mutta makuasiat on makuasioita. Pitää tänään töissä laittaa kuulokkeet päähän ja kuunnella toi dokkari läpi, todella mielenkiintoista asiaa ja hyvin rytmitettyä, mutta toi kuvan toteutustapa häiritsee ihan liikaa.

Eipä oo koskaan mennyt näin tunteisiin tämmöinen, hävettää melkein.

Toi hidastettu kuva varmasti jakaa katsojat, osa tykkää osa ei. Itse katson paljon mm. alamäkipyöräilyä, lumilautailua jne. jossa lähes kaikki on tänä päivänä hidastettua ja itseeni hidastettu kuva uppoaa samoin kuin elokuvamainen värjäys. Tämä tuotos alkaa jo lähennellä ison maailman (ja isompien lajien) meininkiä, jota olen fribafilmeihin jo ehtinyt kaivatakin. Eiköhän Red Bull kohta löydä tämänkin lajin ja Red Bull Media House alkaa suoltamaan ison rahan pätkiä:)

Se mikä itseäni jäi ehkä vaivaamaan oli se että video oli kuvattu suomessa. Haluaisin nähdä vastaavan dokkarin joka olisi toteutettu jenkeissä McBethin treenimaastoissa, kotona jne. Olisi tuonut ehkä vielä enemmän syvällisyyttä haastatteluun. Mutta eiköhän tämän tyyppiset filmit ole tullut jäädäkseen fribamaailmaan. Seuraavaa huipputuotosta odotellessa...:)

Offline Humpparitari

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 196
    • View Profile
  • Seura: Team Spirit
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #1568 on: 05.08.15 - klo:13:30 »
« Last Edit: 05.08.15 - klo:13:32 by Humpparitari »
Ykkönen kakkonen, hevosmies Makkonen
Kolmonen nelonen, Makkosen hevonen.

Offline DamtheMan

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 136
    • View Profile
  • Oikea nimi: Rauli Kettunen
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #1569 on: 05.08.15 - klo:15:37 »
CCDG:n pojat käärineet hihat ylös ja 2015 Pro Worlds kamaa tulee jo ulos:




Offline Iskariot

  • Juniori
  • **
  • Posts: 75
  • .
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #1570 on: 05.08.15 - klo:16:15 »
Kylläpä saa McBeth näyttämään amatööreiltä nuo muut poolin kaverit :D
Link P1 Splinter | MD3 MD5 | FD | PD | DDx DD3 PD2

Offline Vonsaku

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 44
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jouni
  • Seura: Pofg
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #1571 on: 07.08.15 - klo:11:26 »
2015 Pro Worlds kärkikortin kakkoskierros.




Offline Logech

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 34
    • View Profile
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #1572 on: 07.08.15 - klo:12:36 »
Kärkikortin 3 rundi
 

Offline Joni

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joni Paasikallio
  • Seura: FGCK/SDGC
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #1573 on: 07.08.15 - klo:14:14 »
Vahan huonolaatuista Aussifribaa. Queensland Championshipsista tulossa parempilaatuista videota lahiaikoina.



Offline Logech

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 34
    • View Profile
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #1574 on: 08.08.15 - klo:10:48 »
Kärkikortin 4 rundi.