Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Frisbeevideoita Youtubesta  (Read 1061156 times)

Offline Matias

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 14
    • View Profile
  • Oikea nimi: Matias Ekman
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #105 on: 16.04.12 - klo:19:22 »
Mikä siinä oli pettymys? Oliko kaikki pointit videolla kaikille itsestäänselvyyksiä vai mikä meni vikaan?

Mun mielestä tollaseks ilmaisopetusvideoks se oli varsin hyvä ja uudet kuvakulmat tekivät siitä poikkeavan kymmenistä muista
vastaavista videoista.

Olihan se lyhyt ja tiivis paketti, mutta ainakin itsestäni olisi ollut pitkästyttävää katsella jotain tunnin videota asiasta kaikkine pirun yksityiskohtineen. Mua kun ei niin paljoa kiinnosta muiden putit satoine yksityiskohtineen kun kaikki kuitenkin omaavat oman tyylin ja tekniikan, tai ainakin ne pienet yksityiskohdat eroavat jokaisella.

Offline tumi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 885
  • McPathetic
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
  • Seura: KFG Karkkila / NFS Nummela
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #106 on: 16.04.12 - klo:22:24 »
No voiko tuon perusteella "reinvent your game" ja oliko siinä "we'll tell you WHY?" Siinä ei IMHO ollut mitään uutta, eikä mullistavaa ja jos jotain selitettiin niin hyvin pinnallisesti. Ehkä se jollokin riittää, mutta hypen perusteella elättelin toiveita paremmasta.

Ehkä puttaus vaan on niin simppeliä ettei siitä saa parempaa aikaan.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #107 on: 16.04.12 - klo:22:26 »
Mun mielestä taas puttauksesta on 12019510 vilimiä youtubessa, jossa on enemmän tai vähemmän paskanjauhantaa ja suoritusta. Mutta mä ainaki odottelin Averyn ja Jussin jupinoita yleensäkki kyseisistä asioista.

Mutta tää oli vaan mielipide, ei herneitä.
« Last Edit: 16.04.12 - klo:22:35 by GARFFi »

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #108 on: 16.04.12 - klo:22:29 »
Ehkä puttaus vaan on niin simppeliä..
Tää.

Offline Matias

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 14
    • View Profile
  • Oikea nimi: Matias Ekman
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #109 on: 16.04.12 - klo:22:58 »
Sitten vielä kun otetaan huomioon videon kohderyhmä,joka tuskin on lajia jo pidempään harrastaneet vaan ne, jotka vasta perehtyvät lajin saloihin. Itsekkin olen katellut noita mitä ihmeellisimpiä videoita ja silti sain tästä jotain pientä irti. Mun mielestä nyt vaan on tyhmää täällä dissata videota vaan sen takia jos itse sattuu tietämään puttaamisesta kaiken.

Offline reimain

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 148
    • View Profile
  • Oikea nimi: Reima Innala
  • Seura: OriDC
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #110 on: 17.04.12 - klo:00:00 »
Mun mielestä tää oli oikein hyvä video ja siinä kerrottiin juuri se mitä puttaaminen on. Se kun ei ole mitään tähtitiedettä vaikka monesti siltä tuntuukin.

Offline tumi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 885
  • McPathetic
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomo Tanskanen
  • Seura: KFG Karkkila / NFS Nummela
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #111 on: 17.04.12 - klo:08:45 »
Mun mielestä nyt vaan on tyhmää täällä dissata videota vaan sen takia jos itse sattuu tietämään puttaamisesta kaiken.
Se että pettyy johonkin ei ole dissaamista, enkä missään ole sanonut tietäväni kaikkea. FB:ssä Deep in the game sivuillakin myöntävät että puttausvideo on kaikkein ohuin, mutta hienosti selittävät myös kohderyhmänsä jne. Video on hieno, sitä ei käy kieltäminen, ja osuu kohderyhmäänsä varsin mallikkaasti.

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #112 on: 17.04.12 - klo:10:14 »
Juutuuppiin tullu jonkin verran viteoita Glassblown Ouppenista. Tässä ilmeisesti fiilistelyä reeneistä:


Offline öre

  • Juniori
  • **
  • Posts: 92
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ari Lehtinen
  • Seura: Rauman Frisbee
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #113 on: 17.04.12 - klo:11:25 »
Eipä oo Leiviskän heitto kummosessakaa kuasis! Ihan ku meikämanne lähestyis ja puttailis.  :) Toi Averynin ja Jussin video on mun miälest kans hyvä. Siit ku vaa sais siirrettyy jotain toho omaan puttaamisee.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #114 on: 17.04.12 - klo:11:39 »
Eipä oo Leiviskän heitto kummosessakaa kuasis! Ihan ku meikämanne lähestyis ja puttailis.  :) Toi Averynin ja Jussin video on mun miälest kans hyvä. Siit ku vaa sais siirrettyy jotain toho omaan puttaamisee.

Tuolla oli ihan sairas tuuli ainakin sen viimeisen kierroksen aikana. Se oli aika surullisen näköistä katsottavaa kun kärpoolissakin tuli viittä outtia yhden väylän aikana. Toisaalta ihailtavaa seurata kuinka siellä ei laatikko levinnyt keneltäkään, vaikka selvästikaan 20-30m/s puuskissa ei kiekkoa hallittu.

Offline Pekka H.

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 211
  • Olen syytön, sillä sipuli!
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #115 on: 17.04.12 - klo:11:47 »
Eipä oo Leiviskän heitto kummosessakaa kuasis! Ihan ku meikämanne lähestyis ja puttailis.  :) Toi Averynin ja Jussin video on mun miälest kans hyvä. Siit ku vaa sais siirrettyy jotain toho omaan puttaamisee.

Tuolla oli ihan sairas tuuli ainakin sen viimeisen kierroksen aikana. Se oli aika surullisen näköistä katsottavaa kun kärpoolissakin tuli viittä outtia yhden väylän aikana. Toisaalta ihailtavaa seurata kuinka siellä ei laatikko levinnyt keneltäkään, vaikka selvästikaan 20-30m/s puuskissa ei kiekkoa hallittu.

No toihan oli sit aika sama kun Hollannissa Dutch-Openissa....Ainut vaan et siellä tais olla vielä kovempi tuuli.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #116 on: 17.04.12 - klo:11:53 »
No toihan oli sit aika sama kun Hollannissa Dutch-Openissa....Ainut vaan et siellä tais olla vielä kovempi tuuli.

Kansasissa oli tornadovaroituskin päällä välillä ja Greenwell oli selostuksessa sitä mieltä, että ei ole koskaan kokenut sellaista tuulta. Että epäilen siellä olleen aika historialliset tuulet =D.

Tosin siinä oli kommentoimassa välillä joku kaveri, joka sanoi, että "Menee mun top10 tuulisimmista kisapäivistä", niin Dave ihmetteli kovaan ääneen, että "Vain top10?". Kaveri vastasi, että "joo, mä olen Oklahomasta". Siellähän on tornadoja ja muista sekomyrskyjä harva se päivä.

Offline Hans Wäkevä

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 645
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Laihonen
  • Seura: 7k
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #117 on: 17.04.12 - klo:12:18 »
Vanhan koulun Deltronia musiikkina GlassBlown videolla, jälkimmäinen biisi 8)

Offline napati

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 348
    • View Profile
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #118 on: 17.04.12 - klo:12:42 »
http://www.innovadiscs.com/home/492-david-wiggins-jr-sets-new-distance-record-with-blizzard-champion-boss.html

Ei ny tuubista varsinaisesti, mutta tosta mm pituusheitosta pätkää ja lätinää.
Kai toi tähän samaan lajiin kuuluu (heitetään gramman kiekkoo sootananmoiseen myötäsee) juuri ja juuri :D

Misin pitäs mennä tonne heittää rokilla 400m.

Offline jam-o

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 255
  • Ready to get Fierce!
    • View Profile
    • Tomoottajat
  • Oikea nimi: Jarmo Aulu
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #119 on: 17.04.12 - klo:14:24 »
http://www.innovadiscs.com/home/492-david-wiggins-jr-sets-new-distance-record-with-blizzard-champion-boss.html

Ei ny tuubista varsinaisesti, mutta tosta mm pituusheitosta pätkää ja lätinää.
Kai toi tähän samaan lajiin kuuluu (heitetään gramman kiekkoo sootananmoiseen myötäsee) juuri ja juuri :D

Misin pitäs mennä tonne heittää rokilla 400m.
No juu.. Aikamoinen piiska. Ja aikamoinen tuuli. En tiä sitte.