Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Frisbeevideoita Youtubesta  (Read 1061131 times)

Offline temppa.kk

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 268
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Leinonen
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #690 on: 27.01.14 - klo:22:00 »
No on joo. 8)
Uusia ratoja vain etsimään!

Offline Humpparitari

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 196
    • View Profile
  • Seura: Team Spirit
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #691 on: 28.01.14 - klo:15:08 »


Köpiksen toisen rundin toinen osa tullut julki. Onhan hienoa jälkeä taas hemmoilta.... HUUH!
Ykkönen kakkonen, hevosmies Makkonen
Kolmonen nelonen, Makkosen hevonen.

Offline temppa.kk

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 268
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Leinonen
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #692 on: 28.01.14 - klo:21:50 »
Lievästi sanottuna hienoa jälkeä!
Uusia ratoja vain etsimään!

Offline makepee

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 387
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko P
  • Seura: OFS
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #693 on: 29.01.14 - klo:15:53 »


Norjan mestaruuskisat, aika kuumottaviakin väyliä.
Team Trilogy since 2015
Hyvä heitto, parempi mieli!

Offline Humpparitari

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 196
    • View Profile
  • Seura: Team Spirit
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #694 on: 29.01.14 - klo:19:31 »


Norjan mestaruuskisat, aika kuumottaviakin väyliä.

Kiesus! Muutama todellinen rohkeustestiväylä. Tykkäsin kyllä menosta, oli vähän epävarmaa puttipeliä ja oli osittain samaa "tekemisenmeininkiä" mitä itsellänikin ;)... Mites muuten kun tuossa viimeisen väylän avauksessa tuon Harmaasuden heitto paukahtaa katsojan kintusta pelikelvolliselle alueelle.... Taisi käydä herralla vain säkä, tuostahan ei tule mitään kakkua/sakkoa kellekään?
Ykkönen kakkonen, hevosmies Makkonen
Kolmonen nelonen, Makkosen hevonen.

Offline Larzi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 362
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lauri Tuominen
  • Seura: WDGC
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #695 on: 29.01.14 - klo:20:34 »
*video*

Norjan mestaruuskisat, aika kuumottaviakin väyliä.

Kiesus! Muutama todellinen rohkeustestiväylä. Tykkäsin kyllä menosta, oli vähän epävarmaa puttipeliä ja oli osittain samaa "tekemisenmeininkiä" mitä itsellänikin ;)... Mites muuten kun tuossa viimeisen väylän avauksessa tuon Harmaasuden heitto paukahtaa katsojan kintusta pelikelvolliselle alueelle.... Taisi käydä herralla vain säkä, tuostahan ei tule mitään kakkua/sakkoa kellekään?

Juu ei rankkua kenelläkään ja jatketaan siitä mihin kiekko päätyi. Putista sitten joku olisi voinut sanoakin jotain. Huomautetaanko noista missään? Olisitteko itse vaatineet uusimaan? Jollain videoilla olen nähnyt kun joku itse tunnustaa virheensä. Tuloksiinhan tuo ei vaikuttanut, koska herralla oli 2 heiton ero takana tulevaan.
Grip EQ A14: Xt Aviar | Soft Pure | Premium Jokeri | FLX Buzzz | Glow,Ch MD3 | Ch Firebird | 2nd run FD | C-FD2 | Ch Valkyrie | C,S,P-PD | Star Destroyer

Offline JanneRäsänen

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 630
    • View Profile
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #696 on: 30.01.14 - klo:13:27 »
Muistaisin Barry Schulzin joskus putanneen polvelta sisään ja sanoneensa tein foot faultin, tukeeko joku? Tuki ja sitten hän pisti toisenkin sisään. Ihan hyvä sääntö-, kunnia- ja etikettiesikuvana olemista 2x maailman ja jenkkimestarilta.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #697 on: 30.01.14 - klo:13:35 »
Muistaisin Barry Schulzin joskus putanneen polvelta sisään ja sanoneensa tein foot faultin, tukeeko joku? Tuki ja sitten hän pisti toisenkin sisään. Ihan hyvä sääntö-, kunnia- ja etikettiesikuvana olemista 2x maailman ja jenkkimestarilta.

Kannattaa muistaa, että nykysääntöjen mukaan tuo on selkeä sääntörikkomus. Omaa asentovirhettään ei voi callata.

802.04.E "Heittäjä itse ei voi huomauttaa eikä vahvistaa heittoasentovirhettä. "
« Last Edit: 30.01.14 - klo:13:37 by Tapanote »

Offline JanneRäsänen

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 630
    • View Profile
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #698 on: 30.01.14 - klo:14:21 »
Joo se oli silloin wanhaan aikaan, kun Barry oli vielä avoimessa ja maailman kärjen tuntumassa.

Muuten Tapani tuliko sulle samanlaista ohjeistusta kuin minulle, että tasaisella äänen volyymillä puhumista kuin radiossa, jotta mobiililaitteidenkin äänen laatu riittää juonnon kuulemiseen selvästi? Mulle se ainakin teki monotonisen äänen, kun mikkini oli niin epäherkkä, että piti karjua siihen, ettei tulisi paljon suhinaa taustalle. Joten uusintaottoja tuli paljon ja kurkkua sattui. Kaupungissa on niin paljon taustamelua, että karjuminen satunnaisen taustamelun yli on muutenkin hyvä idea. Miinuksena tuli se, että ääni oli Pekka Saurin kanssa tylsästä monotonisuudesta kilpailua. Taisin hävitä, eli olla vieläkin tylsemmän kuuloinen. Siksi myöhemmin siirryin yleisön kommenttien ollessa linjassa omien mieltymysten kanssa ja kurkkua säästääkseni dynaamisempaan ja normaalimpaan puheeseen.

Jos juontaessa puhuu yhtä suuren osan ajasta kuin olemme tehneet videoilla, monotoninen ääni nukuttaa ainakin minut ja kommenteista päätellen monet muutkin. Rohkeasti vaan normaalia puhetapaa peliin, ei tämä ole mitään miljoonien bisnestä, missä pitää teeskennellä jotain poliittisesti korrektia ja karsia kaikki särmät pois. IMO.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #699 on: 30.01.14 - klo:14:28 »
*video*

Norjan mestaruuskisat, aika kuumottaviakin väyliä.

Kiesus! Muutama todellinen rohkeustestiväylä. Tykkäsin kyllä menosta, oli vähän epävarmaa puttipeliä ja oli osittain samaa "tekemisenmeininkiä" mitä itsellänikin ;)... Mites muuten kun tuossa viimeisen väylän avauksessa tuon Harmaasuden heitto paukahtaa katsojan kintusta pelikelvolliselle alueelle.... Taisi käydä herralla vain säkä, tuostahan ei tule mitään kakkua/sakkoa kellekään?

Juu ei rankkua kenelläkään ja jatketaan siitä mihin kiekko päätyi. Putista sitten joku olisi voinut sanoakin jotain. Huomautetaanko noista missään? Olisitteko itse vaatineet uusimaan? Jollain videoilla olen nähnyt kun joku itse tunnustaa virheensä. Tuloksiinhan tuo ei vaikuttanut, koska herralla oli 2 heiton ero takana tulevaan.

Olisin sanonu foot faultista.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #700 on: 30.01.14 - klo:14:37 »
Joo se oli silloin wanhaan aikaan, kun Barry oli vielä avoimessa ja maailman kärjen tuntumassa.

Muuten Tapani tuliko sulle samanlaista ohjeistusta kuin minulle, että tasaisella äänen volyymillä puhumista kuin radiossa, jotta mobiililaitteidenkin äänen laatu riittää juonnon kuulemiseen selvästi?

Ei mulle tullut mitään ohjeistusta kun itte keksin kokeilla. Ei ollut mitään kokemusta tai edes ajatusta siitä että millasta se tulee olemaan enkä tosiaan puhu tarkoituksella yhtään millään tavalla. Tommosta sattui tulemaan kun läksi kokeilemaan. Ja allekirjoitan kyllä tuon pekkasaurisyndrooman. Ehkä mä kuuntelin yöradiota aikanaan niin paljon, että tulee automaattisena ;-)

Offline JanneRäsänen

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 630
    • View Profile
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #701 on: 30.01.14 - klo:14:45 »
Reps. Ja kukaan, joka ei ole kuullut yöllä autossa Sauria, ei voi arvata, miten suuri liikenneturman riski on kyseessä. Nimimerkillä ei itse ratissa ja meinasin väkisin nukahtaa.

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #702 on: 02.02.14 - klo:12:01 »
Kattelin ensin Oklahoma Openin final 9:ä mut oli pakko lopettaa kun neljäs perättäinen väylä oli täysin avointa. Vaikka kärkikortissa olis Jeesus ja kolme muuta niin ei jaksa kattoo avoimia ja lyhyitä väyliä, samaan ilmiöön törmää jenkkivideoissa ihan liian usein.

Norskivideota sen sijaan on ihan eri fiilis kattoa vaikka pelaajat on nobodyjä. Väylät on niin mielenkiintoisia enimmäkseen et pystyy ihan erilailla kelaileen miten ite heittäis.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Rockyz

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 132
    • View Profile
  • Oikea nimi: Juhani Lehtonen
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #703 on: 02.02.14 - klo:13:43 »
Välittyy aika nätisti tästä lyhyestä pätkästä frisbeegolffin hienous.  :)

http://vimeo.com/65979401
Clutch | Jokeri | Comet | Claymore | Buzzz | Roc3 | Verdict | Teebird | Striker | Destroyer | Max | Boss

PDGA #48418

Frisbeegolf-aiheinen blogini: http://backspindg.blogspot.fi/

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Frisbeevideoita Youtubesta
« Reply #704 on: 02.02.14 - klo:16:04 »


Kohtalaisen avointa täälläkin mut isot pojat pyssyttää aika =)(%¤)/% pitkälle, ja tarkkaan.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba