Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: M: Innova Discatcher Traveler frisbeegolf-kori (TRE)  (Read 2595 times)

Offline redsix

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
Myydään hyväkuntoinen keltainen Innova Discatcher Traveler frisbeegolf-kori. Käytetty jonkin verran puttitreeneihin. Säilytetty aina käytön jälkeen kantopussissaan ja alkuperäisessa pakkauksessa. Pientä käytön jälkeä löytyy esim. kankaista ja jaloista ohi menneistä puteista johtuen. Kankaat ja saumat ovat hyvässä kunnossa ja itse kangasmateriaali vaikuttaa hyvinkin kestävältä.

Tästä hyvä kori vuosiksi eteenpäin esim. puttitreeneihin. Kori on helppo kasata ja purkaa sekä kuljettaa. Pakettiin sisältyy itse kori, alkuperäispakkaus, kantopussi, ankkurikepit jalkojen kiinnitykseen, jos tarve vaatii, lippu korin päälle sekä pieni kantopussi ankkureille ja lipulle.

Alla pieni esittelyvideo, joka ei ole minun tekemä, mutta kyseessä vastaavanlainen kori.


Kuvat tästä korista löytyy alla olevasta linkistä:
https://www.dropbox.com/sh/mfcw3wgatu5yvkg/AADTEeSQjvKnOgpNF_zf4KVJa?dl=0

Hintapyyntö 100 e.

Nouto Tampereelta. Postituskin saattaa onnistua, jolloin ostaja maksaa postituskulut, joista ei itselläni ainakaan tässä vaiheessa ole mitään tietoa.

Yleisiä lisätietoja voi kysellä tässä viestiketjussa, jolloin tiedot ovat kaikkien saatavilla.