Frisbeegolf-keskustelu > Välinekeskustelu

Discraft

<< < (2/116) > >>

Ari:
Puttereista itsellä on tarkoituz tutustua soft Challengeriin kevään aikana.

Midareista ei tarvitse valita. Buzzzz toimii ja on maailman paras kiekko. Eri muovit tuntuvat varsin erilaisilta ja niitä kannattaa kokeilla.

Draiveri onkin pahempi paikka. Itsellä on Surge SS FLX-muovilla kovassa käytössä.
Surge on ylivakaampi, mutta maailmalla kovin suosittu kiekko.

Omasta heitosta ja mieltymyksistä nämä paljon riippuu. Itse en osaa heittää hallitusti flippaavia kiekkoja, joten mieluummin otan vähän vakaamman.

HAH:
Hyviä kokemuksia Buzzzista ja Nukesta. Buzzz yhä käytössä.

Lloyba:
Putteri: Challenger (soft tai pro-D) vastaa aika hyvin discmanian p2:a tai innovan kc aviaria, mutta ilman isoa beadia. Rules kiekko (jostain syystä se dossikin tällä heittää ;) )
Midarit: buzzista on varmaan kaikki sanottu, monet diggaa myös cometista alivakaana "finesse"-midarina
Draiverit: Ite heittelin Avengereita yhdessä vaiheessa ja vertaisin sitä aika hyvin teebirdiin ja Discmanian Power Draiveriin. Suora ja vakaa kiekko, jolla hyvä liito. Force on hyvä jos on kädessä jo hieman potkua, mutta tietääkseni forceja on paljon erilaisia. Itsellä yksi Z Force oli luokkaa Firebird, toinen taas vakaudeltaan enemmän hyvän bossin kaltainen. Surgesta olen kuullut paljon kehuja myös, samoin Predatorista. Predator tosin on DC:n oma "jyräkiekko", mutta omaa myös aika kivan liidon jos kädessä riittää puhtia.

Eli: Challenger + buzz ja sitten joko Stalker/Avenger/Surge, jos haluaa extrana jyrän niin preda, jos nopeuskiekon niin force tai nuke.

HAH:
Ainii. Voitin viikkiksissä NukeSS:n kesällä. Lensi pitkälle hirveellä hysseflipillä, mutta ei tähän saanut millään kontrollia. Hyödytön pala muovia. En suosittele.

DX Dessu:
Mun Bägissä Discraftia edustaa Elite Z Buzz,Nuke SS,Nuke Os.
Nukekin oli joskus mutta vaihdoin sen dessuun ja tähän päätökseen olen tyytyväinen.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version