Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Leevin kisaploki (7k)  (Read 57392 times)

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #75 on: 08.10.12 - klo:11:58 »
Viime viikolla tuli pitkästä aikaa kunnolla reenattua rispiitä edellinen kerta oliki  varmaa enne vampulan roo touria. Nyt täytyy vähän silti hehkuttaa. VIHDOIN löysin sen kadoksissa olleen putin ja itseluottamuksen. Se löytyi sattumalta kun kokeilin vaihtaa puttityyliä ja vahingossa kokeilin kemoni hybridi puttia. Ongelma ennen oli että push putti ei toiminut tuuleen ja spin putissa en saanut säädettyä voimaa ja läheltä puttasin ihan liian lujaa. Nyt löyty tyyli joka toimii. 6 metristä uppos 47/50 joka on joku 17 enemmän ku kuukausi sitten :D 7 metristä meni 37/50 ja 8 metristä 28/50 :) nyt kun sais vielä vähän treenattua sitä paremmaks. Ainii ja lyhyet putteri foreheitot on kans ollu koko frisbee uran aikana ongelma, nyt kävin treenaamassa ja tulosta tuli. Laitoin ihan vähän bouncea kiekkoon niin lähti täysin puhtaasti ja heitto siis oli huomattavasti helpompi hallita.
« Last Edit: 08.10.12 - klo:12:05 by Leevi »

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #76 on: 08.10.12 - klo:12:06 »
Ihan yllätyin itsekkin kun tuli positiivista tekstiä :D kerrankin

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #77 on: 08.10.12 - klo:15:16 »
Ihan yllätyin itsekkin kun tuli positiivista tekstiä :D kerrankin

Hjuva Leevi. Tänään viikkiksiin sit!

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #78 on: 08.10.12 - klo:17:18 »
Kaarinaan en tu :D siel pelannu kertaakaan hyvi :D

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #79 on: 21.10.12 - klo:20:24 »
Onko Leetinliivi vetäytyny talviunille?

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #80 on: 22.10.12 - klo:09:24 »
En nyt ihan kokonaan oon vähän puttailu himassa :D mutta joku päivä voisin tulla kyllä lausteelle viskomaan :)

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #81 on: 25.10.12 - klo:09:56 »
Pitkästä aikaa kunnon kiessi Lausteella. Pelasin tapanin ja jynkän kanssa reenikiessin kivaa oli. Tauko teki tehtävänsä niin heittämisen tason kuin pään kanssa. Peli oli kateissa mutta pelaaminen oli taas kivaa:) puttikin suju aika jees! :D mainittavaa oli varmaan väylältä 8 tripla ob 9 :D joista 5 heitto lähti tiiltä :D

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #82 on: 25.10.12 - klo:10:03 »
Pitkästä aikaa kunnon kiessi Lausteella. Pelasin tapanin ja jynkän kanssa reenikiessin kivaa oli. Tauko teki tehtävänsä niin heittämisen tason kuin pään kanssa. Peli oli kateissa mutta pelaaminen oli taas kivaa:) puttikin suju aika jees! :D mainittavaa oli varmaan väylältä 8 tripla ob 9 :D joista 5 heitto lähti tiiltä :D

Betsikiessin taso oli kyllä aika huikee. Ilman mitän meltdowneja painettiin melkein kymmentä päälle =D.

Mun kiessin tähtihetki oli varmaan se, kun heitin 12:lla toisen heiton kalliolta alas sinne kerrostaloille. Mä otin tuplan ja te molemmat pirkun =D

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #83 on: 25.10.12 - klo:10:09 »
Pitkästä aikaa kunnon kiessi Lausteella. Pelasin tapanin ja jynkän kanssa reenikiessin kivaa oli. Tauko teki tehtävänsä niin heittämisen tason kuin pään kanssa. Peli oli kateissa mutta pelaaminen oli taas kivaa:) puttikin suju aika jees! :D mainittavaa oli varmaan väylältä 8 tripla ob 9 :D joista 5 heitto lähti tiiltä :D

Betsikiessin taso oli kyllä aika huikee. Ilman mitän meltdowneja painettiin melkein kymmentä päälle =D.

Mun kiessin tähtihetki oli varmaan se, kun heitin 12:lla toisen heiton kalliolta alas sinne kerrostaloille. Mä otin tuplan ja te molemmat pirkun =D
no olihan siinä nyt kaikilla pienet meltdownit ku mäki pelasin 2 väylää 7 päälle :D Jyri Pelas semi tasasta mut sää vedit kyl mettäs meltdowni :D ja mun pörö oli huikee putti :)

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #84 on: 25.10.12 - klo:10:26 »
no olihan siinä nyt kaikilla pienet meltdownit ku mäki pelasin 2 väylää 7 päälle :D Jyri Pelas semi tasasta mut sää vedit kyl mettäs meltdowni :D ja mun pörö oli huikee putti :)

Eeei, kato meltdown on se, että sulaa pää, hermostuu ja DNF. Tosa oli vaan hauskaa, nolla haittas vaikka "vähä" meni pari heittoo heikommin. Ja siis olihan mullakin tosiaan väylät 12-14 +5 parilla pikku epäonnistumisella.

Niin, ja mulla kävi vaan huono tuuri sillä 14llä. Siis se oli huonoo tuuria että siellä oli niin märkää, etten viittiny tulla lähemmäs koria.

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #85 on: 25.10.12 - klo:10:43 »
Kaaaai sen voi noinki ajatella :D

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #86 on: 26.10.12 - klo:08:22 »
Heti ku alko pelaaminen taas kiinnostelee ni alko tulla lunta... Tarkotus ois kai sit ruveta käymään niillä 7k hallivuoroilla

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #87 on: 04.12.12 - klo:10:34 »
Noniin vois vähän tähän välii päivitellä. 3 kertaa viikossa oon nyt käyny salilla kohta 2kk. Jalkoja oon tehnyt oikeestaan tosi vähän ja oon painottanu nyt keskivartaloa aika paljon. Lempi liikkeetkin on alkanu jo muodostuu ja omasta mielestä parhaat ovat ylätalja ja alatalja. Mukavaa on huomata että kehitystä tapahtuu aika nopeesti joka johtuu varmaan siitä etten ennen oo salilla paljon käynyt. Ohjeita oon koittanu kattoa netistä että mikä on oikein ja mikä on väärin ja uskoisin että ihan hyvin tähän mennessä oon onnistunukkin. Jos salibandy ei veis niin paljoo aikaa niin todennäkösesti kävisin salilla vielä useammin kun ton 3 krt/vko.
Käsi liikkeissä oon pyrkiny tekemään 3 sarjaa ja toistoja sarjoissa, 1 sarja 12-15 toistoa, 2 sarja 10 toistoa (ja painon lisäiys), 3 sarja 8 toistoa (yleensä samoilla painoilla ku 2 sarja, mut jos tuntuu menevän kevyesti ni sit tietenki nostan painoja.) voisin vähän tähän vaikka listata millasilla painoilla teen. Maksimeja en oikeen voi laittaa kun niitä ei oo tullu kokeiltua.

Ylätalja: 10*50kg
Alatalja: 10* 60kg
Pena: 10* 50kg (jalat ilmassa joka on huomattavasti selkäystävällisempi)
Dipit: 10* (ei lisäpainoa)
Leuat: 6 (surkee määrä :D)
Selät (semmosessa normi selkäpenkissä) : 30* 5kg
Olkalihakset sivullenostoilla: 15* 5kg
Vatsat (siinä laitteessa misä voi vetää painoja ylhäältä tai alhaalta, moni tekee ojentajat tässä.) : 20* 70kg
Sivuttaiset vatsat(viemällä paino puolelta toiselle jalat ilmassa) 60* 15kg

Joku vois mulle tulla opettaa mavee, rivee yms liikkeet ni vois niitäkin alkaa tehä.

7k hallivuorollakin oon nyt käyny jonku verran ja sitä olis tarkotus jatkaa. Puttityyli on taas vaihtunu ja se nyt olis tarkotus pitää. Oon 1 kerran vetänyt 10/100 ja tulos oli muistaakseni 38 joka on ihan surkea:D siitä on helppo parantaa.
« Last Edit: 04.12.12 - klo:12:17 by Leevi »

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #88 on: 04.12.12 - klo:14:00 »
Mä voin opettaa rinnalvedon jos saan sun nimmarin

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Leevin kisaploki (7k)
« Reply #89 on: 04.12.12 - klo:14:40 »
Sitte ku oot Jynkän ohjauksen jälkeen käyny fysioterapeutilla, mä voin tulla opastaan kunnolla.