Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Kisablogi by Jynkkä  (Read 42059 times)

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #15 on: 26.05.12 - klo:21:16 »
Kaikki mokeltaminen unohtu ku tein eagle. Hymy nousi korviin

Eaglet herkistää aina. Vampulassa ne on kyllä helpompi heittää siinä vikalla väylällä.

Offline Hextall

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
  • Oikea nimi: Kalle Savonen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #16 on: 26.05.12 - klo:22:08 »
Juu ekalla kiessillä näin tein :)

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #17 on: 28.05.12 - klo:23:19 »
Tänään oli Kaarinan viikkokisat ja voi tsiisus millä lailla voi mokeltaa. Ekalla kiessillä pelasin ihan ok bogi 3 väylältä mutta yksi eagle tuli:). Ekan kiessin tulos -5. Toiselle kierrokselle jaetussa kärjessä(kalle laakso-5). Ekat 7 väylää peruspelia pari pirkkua ja muutama pirkku missi. Tasoissa Kallen kanssa ja 7 väylällä mä ja Kalle avattiin hyvin mulla vähän pidempi. Kalle laitto lähärin korin alle ja varma pirkku tulossa. Mun lähäri menee kauheessa grip lockissa mandon väärältä puolelta ja joudun kävelemään taaksepäin dropille, tein 5 . 8 väylälle tein pirkon avasin 3 metriin. 10 väylällä toistuu sama kuin 7 väylällä. Molemmilla hyvät avaukset mulla vähän pidempi. Kalle lähestyy korin alle ja mulla taas joku ihme grip lock ja lähäri puihin 20m korista sieltä hyppyputti 7m ja puttimissi. Kalle voitti mut lopulta kahdella heitolla. Meikäläisen hyvistä draiveista ei oo mitään hyötyä kun en saa 40m lähäriä edes 10 metrin sisälle. Kallella on huomattavasti lyhyempi draivi kuin mulla mutta alle 60m Kalle käyttää poikkeuksetta 2 heittoa kun mulla menee kolme tai enemmän. Pitäisi varmaan mennä Kallen lähäri kouluun. Niin vakuuttavaa on Kallen lähäripeli. No nyt tietää ainakin mitä alan treenaamaan ankarasti heti ensiviikolla kun kesäloma alkaa.

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #18 on: 28.05.12 - klo:23:28 »
tuun treenaa sun kaa samaa niii jitusti :D

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #19 on: 28.05.12 - klo:23:46 »
Hyvä kun pystyy määrittelemään tarkasti mikä mättää. Tietääpi sit mitä pitää hinkata. Lähäripeli on tautisen tärkeetä, koska se vaikuttaa puttiinkin melkoisesti.

Edit. Nii joo ja mä kans ilmoittaudun Kalkaroksen lähärikouluun! Koskas pidetään :D
« Last Edit: 29.05.12 - klo:00:23 by HAH »

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #20 on: 04.06.12 - klo:00:21 »
joo :D

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #21 on: 11.06.12 - klo:00:28 »
Viikonloppu Jämillä. Perjantaina parigolf juhotalon kanssa josta tuli jaettu voitto -11. Aamulla eka kiessi alkuun heti pakollinen kisajännitys bogi :) kierroksella oli pirkut melko tiukassa ja kävi huonoa tuuria välillä joista tuli lukemaa. Eka kiessi +6 mikä oli huono kiessi. Toka kiessi hyvässä poolissa draivi peli oli hyvää mutta putti ei toiminut. Tein peräti 15 paria kiessillä ja 2 pirkkua ja 1 bogi. Tulos -1 kohtalainen. Viimeinen kierros alkoi hyvin 4 pirkulla mutta tein saareen bogin. 10 pirkku ja sen jälkeen 11 TUPLABOGI ei voi ymmärtää. Loppu kiessille tein 3 pirkkua ja yhen bogin. Kiessi -4 ja kauden ensimmäinen 1000 reitattu kierros :) pelasin ihan ok kisan eka kierros meni vähän huonosti mutta olihan se ensimmäinen kierros sillä radalla. Loppua kohden lämpeni. Kisan jälkeen mentiin 5tr jossa pelasin -2. Seuraavalla viikolla 5tr FP-Tour siitä odotukset korkealla.Viikonlopun kohokohta oli paluumatkalla kun pysähdyttiin härkäpakariin jossa Matti(29v) pelasi pelikoneita ja kassaneiti kysyi että onko pojilla ikää pelata. Matti pärähti myyjälle että mä täytän kohta 30:) myyjä käski silti näyttää henkkarit. Saatiin Matin kanssa hyvät naurut:) Jynkkä panee nyt maate ollu raskas viikonloppu:)

Offline Maza

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 26
    • View Profile
  • Oikea nimi: Matti Pitkänen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #22 on: 11.06.12 - klo:11:08 »
  ;D
Kone sylki samalla hetkellä 40e ulos!

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #23 on: 11.06.12 - klo:11:48 »
Millai loput skinit meni?

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #24 on: 11.06.12 - klo:12:50 »
Kalle vei 10 matti 6 juho 3 mä 3

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #25 on: 17.06.12 - klo:21:55 »
Frisbeepoint touria kankaanpäässä!!

Tällä kertaa kisailtiin tutussa viidentienristeyksen radassa kankaanpäässä. Parigolffista tuli taas jaettu voitto juhon kanssa -13 tuloksella mikä ei tyydyttänyt kumpaakaan, oltaisiin voitu pelata paljon paremmin.
Henkilökohtaiseen kisaan starttasin hyvässä ryhmässä jossa oli hyvät kirittäjät. Laihonen napsi birdietä joka toisella väylällä ja jamo sitten muista. Itse pelasin melko nihkeää peliä mutta tein birdiet kolmelle viimeiselle väylälle (17,18,19) tulos 58 eli -4. Toinen kierros alkoi nihkeästi kun tein 3 väylälle bogin ja missasin pirkku putteja etu ysillä mutta taas tosi vahva lopetus kun pelasin viimeiset 4 väylää kolme alle lopputulos 58  -4. Viimeinen kierros 8 heittoa kärkeen Juho "tonnikakssataa" Vähätalo kärjessä. Kiessi alkoi nihkeästi puttasin alle 10 ohi väylillä 1,2,5,8 mutta silti etu ysi -4. 10 väylälle bogi mutta birdie väylälle 12. 13 väylällä missasin taas alle 10m ja sen jälkeen 14 ja 15 birdie. 16 väylällä tosi huonoa tuuria ja tein bogin. 17 ja 18 väylille birdiet ja 19 väylällä heitin ob 4. Tein 19 bogin mikä oli varmaan yksi helpoimmista väylistä. Lopputulos oli -6 enkä ollut lainkaan tyytyväinen kierrokseen. Suoraan sanottuna kierroksen jälkeen ketutti aika kovaa. Lopputuloksissa olin viides. Amatööritourilla käsittämättömän kova taso Laihonen paras kiessi -9 Vähätalo -10 Kivioja -8 Pulakka -8. Näillä tuloksilla olisi pro pelaajatkin jääneet jalkoihin. Onnittelut juholle voitosta ja laihoselle todella hyvästä kisasta. Itsekin pelasin hyvin mutta se ei riittänyt :). Parin viikon päästä tukholmaan :):)

Offline Hans Wäkevä

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 645
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Laihonen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #26 on: 20.06.12 - klo:22:36 »
Kiitti Jynkkä. Hyvä kisa oli sullakin!

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #27 on: 17.07.12 - klo:00:40 »
Miten ihmeessä sä heitit Eaglen Kaarinan kymppiväylältä? Menikö lähäri häkkiin vai avasitko putille?

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #28 on: 17.07.12 - klo:00:41 »
Jos kori näkyy ni aina yritetää sisään!

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #29 on: 17.07.12 - klo:00:51 »
Jos kori näkyy ni aina yritetää sisään!

Se on mandon takia aika älyttömän vaikea väylä avata putille... mut jos lähäri menee sisään, ni sillaihan aika moni vaikeakin väylä antaa iikelin.