Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Kisablogi by Jynkkä  (Read 42709 times)

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #75 on: 03.02.13 - klo:14:54 »







NONNIIN!! Kaks ekaa oli lausteen ykkösellä taka outissa 360 draivi oli 20m lyhyempi ku muut en vaan sillä lisää pituutta nii siihen ainakin jotain pro tipsejä :D
Hahhah kattelin näitä pitkästä aikaa ja ei puhuta iha puhtaimmasta kantapää kierrosta :D:D

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #76 on: 09.03.13 - klo:14:08 »
2013 kisakalenteri tuli!! Jynkkä is back.

Meikäläisen kisat kaudella 2013

27.4 Kankaanpää erilliskisa

9-12.5 Copenhagen open major

18.5 Vampula erilliskisa

25-26.5 Parigolf Sm-kisat Helsinki

8-9.6 Kankaanpää pro tour

28-30.6 Estonia open euro tour

12-14.7 Turku preliminary euro tour

18-21.7 European open major

2-3.8 Turku pro tour

9-11.8 Finnish open euro tour

15-18.8 Sm-kisat Tammisaari

24-25.8 Peurunka pro tour

7-8.9 Pori pro tour

14.9 Tammisaari erilliskisa

21.9 Nummela erilliskisa


15 kisaa ja tavoitteena kaikissa yli 1000 rating ka ja parigolf SM kulta Juhon kanssa. Jos ja kun tuo 1000 rating ka toteutuu niin sijoitukset ovat korkealla euro tourilla pro tourilla ja erilliskisoissa. 2013 on mun vuosi!! I am ready!!!

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #77 on: 09.03.13 - klo:21:42 »
CAMOO jynkkä näytä niille!!

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #78 on: 10.03.13 - klo:04:33 »
jynkkä

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #79 on: 21.03.13 - klo:13:38 »
Höy!!

Bägin sisältö ens kaudella muuten sama paitsi haluan vaihtaa s-pd2 pois koska niitä ei saa enää mistään. Olen miettinyt Champion Xcaliberia tai Z Forcea vai onko muita  ylivakaita ja nopeita draivereit. Help me!!

Offline Seppase

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 468
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tuomas Seppä
  • Seura: Tomoottajat, TFS
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #80 on: 21.03.13 - klo:14:31 »
Champ Calibertti on ihan törkee jyrä, ainakin kevyesti omia S-Peedee2sia ylivakaampi. Tiä sit mihin haluisit sitä käyttää, mutta vakautta pitäs löytyä. Omani on ainakin luokkaa 12x FireB mutta vaan nopeudella 12.
P2 Envy JOKERi Roc3 Gator LASERi Firebird TITANi PD Destroyer PD2

Offline hece

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 376
    • View Profile
  • Oikea nimi: Henrik Martikainen
  • Seura: Jyväskylän Liitokiekkoilijat
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #81 on: 21.03.13 - klo:15:05 »
Höy!!

Bägin sisältö ens kaudella muuten sama paitsi haluan vaihtaa s-pd2 pois koska niitä ei saa enää mistään. Olen miettinyt Champion Xcaliberia tai Z Forcea vai onko muita  ylivakaita ja nopeita draivereit. Help me!!
Mihkäs S-linet on kaupoista kadonneet? Mut muun muassa David kovasti kehunut Westsiden Giantia / Vipusta erinomaiseksi nopeaksi, pitkäksi mutta luotettavan ylivakaaksi draiveriksi.

Offline Atamooni

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 102
    • View Profile
  • Oikea nimi: Heikki Talvinen
  • Seura: DGC Fat Discs
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #82 on: 21.03.13 - klo:15:21 »
Höy!!

Bägin sisältö ens kaudella muuten sama paitsi haluan vaihtaa s-pd2 pois koska niitä ei saa enää mistään. Olen miettinyt Champion Xcaliberia tai Z Forcea vai onko muita  ylivakaita ja nopeita draivereit. Help me!!

Ite ainakin aattelin ens kesäks vaihtaa s pd2 slaidiin. En sit tiä mite käyttäytyy sulla mut mulla ainakin toi on suht samanlainen ku pd2.

Offline The_One

  • Juniori
  • **
  • Posts: 93
    • View Profile
  • Oikea nimi: Hege
  • Seura: DGCT
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #83 on: 21.03.13 - klo:17:17 »
Höy!!
Olen miettinyt Champion Xcaliberia tai Z Forcea vai onko muita  ylivakaita ja nopeita draivereit. Help me!!

Otin viime vuonna(vai oisko ollu jo toissa vuonna) ch Apen testiin ja ainakin tämä kyseinen yksilö on yksi ylivakaimmista kiekoista jota olen koskaan heittänyt(mukaan lukien nää supervakaat firet).

Saat joskus/jossain sitä testata ja ostaakkin jos haluat. Ite en nimittäin sillä tee mitään.

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #84 on: 21.03.13 - klo:17:39 »
Höy!!

Bägin sisältö ens kaudella muuten sama paitsi haluan vaihtaa s-pd2 pois koska niitä ei saa enää mistään. Olen miettinyt Champion Xcaliberia tai Z Forcea vai onko muita  ylivakaita ja nopeita draivereit. Help me!!
Mihkäs S-linet on kaupoista kadonneet? Mut muun muassa David kovasti kehunut Westsiden Giantia / Vipusta erinomaiseksi nopeaksi, pitkäksi mutta luotettavan ylivakaaksi draiveriksi.
Eikai niitä enää tehä ku Seppo lähti tiimistä. Alennuksessa ne on että saisivat myytyä viimisetki pois ja se uus runi on ihan kuraa :D Xcal, Force ja Ape testiin. Vähän epäilen että Force on liian alivakaa ja Ape liian vakaa mun mieleen mut kattellaan kun saan lötiä hifistellä

Offline hece

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 376
    • View Profile
  • Oikea nimi: Henrik Martikainen
  • Seura: Jyväskylän Liitokiekkoilijat
Re: Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #85 on: 22.03.13 - klo:00:29 »
Bägin sisältö ens kaudella muuten sama paitsi haluan vaihtaa s-pd2 pois koska niitä ei saa enää mistään.
Mihkäs S-linet on kaupoista kadonneet?
Eikai niitä enää tehä ku Seppo lähti tiimistä. Alennuksessa ne on että saisivat myytyä viimisetki pois ja se uus runi on ihan kuraa :D
Totta, spqui ei enää tehdä, mutta mutta s-pd2 se chaos-stämpilläkin on mun silmissä. Mut kuinka ne eroo vanhoista?

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #86 on: 22.03.13 - klo:07:15 »
Uudet on liukkaita ja flättejä

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #87 on: 26.08.13 - klo:23:59 »
Yritin aloittaa tän kirjottamisen taas mut sit muistin minkä takia sen lopetinkin. Kirjoitin jo hyvät stoorit kisoista ja sitten kaikki poistu koska kirjoittamises meni yli tunti ja kirjautuminen vanheni. No olin Peurungas kolmas enempää en jaksa uudestaan kirjoittaa

Offline Larzi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 362
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lauri Tuominen
  • Seura: WDGC
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #88 on: 27.08.13 - klo:08:00 »
Yritin aloittaa tän kirjottamisen taas mut sit muistin minkä takia sen lopetinkin. Kirjoitin jo hyvät stoorit kisoista ja sitten kaikki poistu koska kirjoittamises meni yli tunti ja kirjautuminen vanheni. No olin Peurungas kolmas enempää en jaksa uudestaan kirjoittaa

Kannattaa kerran kirjautua tahallaan väärin, että pääsee laittamaan ruksin kohtaan "pysy aina kirjautuneen".
Grip EQ A14: Xt Aviar | Soft Pure | Premium Jokeri | FLX Buzzz | Glow,Ch MD3 | Ch Firebird | 2nd run FD | C-FD2 | Ch Valkyrie | C,S,P-PD | Star Destroyer

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Kisablogi by Jynkkä
« Reply #89 on: 27.08.13 - klo:08:49 »
Voi paska. Ite teen aina välillä pitkää pätkää kirjottaessa ctrl+a ja ctrl+c niin teksti menee leikepöydälle josta sen saa ctrl+v normaalisti pastettua takasin jos joku menee vatuiksi.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba