Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Kiekkojen merkitseminen  (Read 35581 times)

Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: Kiekkojen merkitseminen
« Reply #45 on: 28.08.14 - klo:11:12 »
Eikun sydäntarraa tilaukseen ;D

Offline Timesby

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 187
    • View Profile
Vs: Kiekkojen merkitseminen
« Reply #46 on: 28.08.14 - klo:11:25 »
Lähteekö vaan? Itse olen ostokiekkoihin kokeillut käsidesiä, neoamiseptia ja kynsilakanpoistoainetta. Ja silmämeikinpoistoainetta. Mikään ei poista läheskään kaikkea, tussit näyttää olevan imeytyneen muovin sisään.
Täytyy varmaan tussata vanhat yli rumasti ja laittaa omat tiedot kiekkoihin?

Pehmeämmistä muoveista ei lähde, koska on tosiaan imeytynyt muovin huokosiin. Premiummuoveista saa tussin paremmin pois, mutta esim pari vuotta championmuovissa ollutta tussia en saanut kuin haalenemaan asetonilla. Tämän olen kokemuksella huomannut,  kun olen kiekkojen värjäystä harrastanut. Ihan omia yht.tietoja olen yrittänyt saada pois, enkä löytökiekkojen. Eli mitä pidempään tussi on kerennyt vaikuttamaan,  sitä vaikeammin sitä saa pois.

Offline vadap

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
  • Oikea nimi: niko kangas
Vs: Kiekkojen merkitseminen
« Reply #47 on: 28.08.14 - klo:11:30 »
Oon täs miettiny et pitää varmaan ruveta vetään kiekkoihin jollain paksulla maalitussilla niin isolla nimi kun vaan mahtuu. Joutuu sit kiekon löytäjä ainaki näkeen vähän enemmän vaivaa jos aikoo kiekon pitää ilman että ottaa yhteyttä. Tänä vuonna kiekkojen palautus prosentti ollu 0/7. Varsinkin vihiojalla tietää että jos kiekko hukkuu niin sitä ei takasin saa ellei käy todella säkä.

Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: Kiekkojen merkitseminen
« Reply #48 on: 28.08.14 - klo:11:37 »
Kaverin kiekko pöllittin vaikka puhelin-numero täytti puolet kiekon pohjasta. Kaveri kysyi hepuilta olivatko nähneen: eivät tunnustaneet. Myöhemmin kiekko löytyi kysisiltä hepuilta. Oli liuotinta käytetty. Sain kuitenkin kiekon takaisin kun hiukan jututin. ;D

Offline napati

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 348
    • View Profile
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Kiekkojen merkitseminen
« Reply #49 on: 28.08.14 - klo:11:39 »
Oon täs miettiny et pitää varmaan ruveta vetään kiekkoihin jollain paksulla maalitussilla niin isolla nimi kun vaan mahtuu. Joutuu sit kiekon löytäjä ainaki näkeen vähän enemmän vaivaa jos aikoo kiekon pitää ilman että ottaa yhteyttä. Tänä vuonna kiekkojen palautus prosentti ollu 0/7. Varsinkin vihiojalla tietää että jos kiekko hukkuu niin sitä ei takasin saa ellei käy todella säkä.

Mä kun en kiekkoja ole myynyt varmaan yhtäkään, vanhoja antanut kavereille lähinnä, vedän huopatussilla kissankokosilla nimen ja numeron. Ja esim nyt kun ostin sellasen normaalia paljon alivakaamman bossin, kirjotin siihen suutuksissani "uuuu soootanan alivakuu". Koska jos tuota kiekkoo heittää normaalina 175g ch-bossina, tulee rolleria että rutisee :)

Offline Aittatar

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 422
    • View Profile
    • Aloittelevan fribanaaraan blogi.
  • Oikea nimi: Essi Tyson
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Kiekkojen merkitseminen
« Reply #50 on: 28.08.14 - klo:14:27 »
Ihan ehdottomasti emännän nimeä ja numeroa, jos saa siihen luvan. Kyllä on pojat mun sydämille nauraneet, mutta kun kertoo kuinka monta kiekkoa on takaisin saanut, on nerokkuus paljastunut.

Nimettyjen kiekkojen  palautumis% ~90. Yksi on kai jäänyt tulematta ja se nykyisin jo poistetulle radalle hukkunut.

-Essi