Ylläpito tiedottaa > Ylläpito tiedottaa

Asioita mitkä ruvenneet ärsyttämään

<< < (2/9) > >>

Tapanote:
Foorumi on keskustelua varten. Joskus aiheet eivät kiinnosta, jolloin niitä ei kannata lukea. Joskus ketjut ovat niin huonoja, ettei kukaan niihin vastaan, jolloin ne putoavat järkevien joukosta hyvin nopeasti.

Moderaattoreita ei valitettavasti ole tällä hetkellä kuin pari, joten kaikkea ei ehditä lukea ja seurata. Jos moderaattoreista alkaa tulla perusteltua negatiivista palautetta, moderaattorien tulee katsoa peiliin. Ja jos homma ei toimi, napataan moden oikeudet pois.

EdwardTK:

--- Quote from: Tapanote on 16.09.14 - klo:20:31 ---Foorumi on keskustelua varten. Joskus aiheet eivät kiinnosta, jolloin niitä ei kannata lukea. Joskus ketjut ovat niin huonoja, ettei kukaan niihin vastaan, jolloin ne putoavat järkevien joukosta hyvin nopeasti.

--- End quote ---

Niin, enhän minä tässä viitannut keskustelun kiinnostavuuteen. Olen itse aktiivinen foorumien käyttäjä, olen ollut jo pitkään. Hyvin hallittu foorumi on huomattavasti mukavampi selata kuin sekametelisoppa.

RistoS:
Minua on alkanut ärsyttämään oikeastaan avausviestiin nähden vähän päinvastainen asia, eli porukka ei käytä tervettä järkeä, vaan hirttäytyy sääntöpykäliin liian tiukasti ja urputtaa jokaisesta oksan risahduksesta. Tällainen voi rajoittaa keskustelua sekä heikentää ilmapiiriä, ja poistuin hiljattain eräästä friba-aiheisesta Facebook-ryhmästä samasta syystä.

Kuten Tapani sanoi, tämä on keskustelupaikka. Samaan hengenvetoon totean, että fiksuja moderaattoreita/valvojia tarvitaan lisää.

Tapanote:

--- Quote from: RistoS on 16.09.14 - klo:20:54 ---Kuten Tapani sanoi, tämä on keskustelupaikka. Samaan hengenvetoon totean, että fiksuja moderaattoreita/valvojia tarvitaan lisää.

--- End quote ---

Aina on tilaa hyville modeille. Valitettavasti ilmaisfoorumilla ainut palkka on vittuilu. Sitä on kyllä luvassa sopivasti masokistisille =D =D.

Joten ei muuta kuin privaa tulemaan niin leivotaan uusia maalitauluja.

BlackStar:

--- Quote from: Tapanote on 16.09.14 - klo:20:56 ---
--- Quote from: RistoS on 16.09.14 - klo:20:54 ---Kuten Tapani sanoi, tämä on keskustelupaikka. Samaan hengenvetoon totean, että fiksuja moderaattoreita/valvojia tarvitaan lisää.

--- End quote ---

Aina on tilaa hyville modeille. Valitettavasti ilmaisfoorumilla ainut palkka on vittuilu. Sitä on kyllä luvassa sopivasti masokistisille =D =D.

Joten ei muuta kuin privaa tulemaan niin leivotaan uusia maalitauluja.

--- End quote ---

YV:tä laitettu! ;)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version