Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: KOHTI IKÄMIESLUOKKIA JA NIIDEN YLI  (Read 420271 times)

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #105 on: 16.12.14 - klo:13:29 »
epäviralliset putin SM-kisat liikuntasalissa.

Kiinnostaisi kuulla tarkemmin minkälainen formaatti, vaikkei viralliset ollutkaan. Pituusheittoskabojen lisäksi olis muuten hienoo jos joku järkkäis viralliset puttikisatkin!
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #106 on: 16.12.14 - klo:14:25 »
Näin varhaisdementikkona en kyllä muista yhtään vaikka taisin kisan ideoida.
Sisällä putattiin erimatkoilta, ja jotenkin hämärästi muistaisin että oli myös ylöspäin putti...kori olisi ollut salin näyttämöllä?
Ja yksi putti piste taisi olla myös ulkona.
Ja tuloksiakaan en muista!
No ei tainut olla mitään apua, mutta voihan noita kehitellä millaisiksi haluaa.

Pitäisikö järkätä?

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #107 on: 16.12.14 - klo:15:07 »
Kuitunen voitti, Tamminen kakkonen, Fyhr kolmas ja minä neljäs.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #108 on: 16.12.14 - klo:15:13 »
On sulla hyvä muisti...vai löysitkö tulokset jostain?
En edes muistanut että Ilkka oli mukana!
Tuloksista päätellen säkin olet ollut aikamoinen puttikone.

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #109 on: 16.12.14 - klo:16:37 »
Mulla on erinomainen muisti ja osittain varmasti siksi, koska olin mitalipeleissä mukana, niin muistaa vähän paremmin.

On myös totta, että en ole aina ollut näin huono puttaamaan. Jossain vaiheessa paineet tuli niskaan niin vahvoina, että koko homma hajosi ja nyt sitten rämmitään rapapooleissa ja missaillaan neljämetrisiä. Sellasta se on.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #110 on: 17.12.14 - klo:11:11 »
Rapapooleissakin on kiva pelata (nimimerkillä KOKEMUSTA ON!), ja sieltä ei ole muuta suuntaa kun ylöspäin! Mutta ei kannata ottaa paineita moisesta.

Minä olen ottanut pienen askeleen eteenpäin parantaakseni peliä. Koska aion parantaa olkapääni ja selkäni ennenkun alan seuraavan kerran tosissaan draivaamaan, niin olen heittokiimaa lievittänyt puttaamalla päivittäin.
Olen myös treenaillut määrätietoisesti haaraputtia, koska miltein joka kierroksella joutuu kerran pari siihen tilanteeseen että haaraputti on ainoa ratkaisu. Tähän asti olen siihen tilanteeseen joutuessani ajautunut NO HOPE! menttaliteetin murjomaksi, ja senhän tietää että mikä on lopputulos.
Mutta nyt haaraputti sujuu ihan kohtuullisesti, ja en usko että siitä enää muodostuu mitään peikkoa kisa tilanteessakaan. Päinvastoin sitä oikein odottaa että joutuisi haaraputti luonteiseen ratkaisuun.

Offline öre

  • Juniori
  • **
  • Posts: 92
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ari Lehtinen
  • Seura: Rauman Frisbee
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #111 on: 17.12.14 - klo:11:18 »
Täytyy kyl Väykkä sanoo, et nää sun kirjotukses tääl foorumil on tähän (syksyn/talven)synkkyyteen aivan loistavaa miäelen virkistyst!  On siis aivan mahtavii lukee nää vanhat kisamuistelot ja tää sun mahdoton itsekritiikkis. Oltiin muistaaksen samas heittuees sm-12 kisois Nokial. Mut sää voit lohduttaa itteäs sil, et ku ollaa samois kisois, nii se viimine paikka ei oo sul enää varattu. Se o varattu ain täl Raumam bojal.:)

Offline Aittatar

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 422
    • View Profile
    • Aloittelevan fribanaaraan blogi.
  • Oikea nimi: Essi Tyson
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #112 on: 17.12.14 - klo:11:20 »
Mulla on myös MISSION HAARAPUTTI 2015. Hengessä siis mukana!

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #113 on: 17.12.14 - klo:11:26 »
Tattista vaan!
Ja oikein Rauman kiälel, mahtavaa!
Jos ollaan oltu samas poolis SM- kisoissa niin se tarkoittaa sitä, että ollaan oikein SM tason urheilijoita....ei hullumpaa!
Tää nykymeininki on vaan sellaista että esim. meikäläisen rättinkeillä ei enää pääse tollasiin kisoihin vaikka mieli tekisikin. Ellei sitten se haave että joskus vielä olisi Avoimen luokan ja muiden luokkien SM- kisat erikseen (niinkuin muissakin urheilulajeissa) silloin voisi ikäluokkiinkin mahtua paljon enemmän kisailijoita...ainakin muutaman vuoden!

Eikun hyviä heittoja sinne Raumal...vai nyplätäänkö siel vaan pitsiä?

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #114 on: 17.12.14 - klo:11:28 »
Hyvä Essi, tsemppiä treeniin, kyllä se siitä lähtee! Tai niin kun lyhykäisesti Kummelit sen sanoisi KYLLÄ LÄHTEE!

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #115 on: 17.12.14 - klo:11:41 »
Palaan vielä tohon itsekritiikkiin. Sehän on vaan faktaa mitä kirjoitan, ainakin omista heitoista. Itseluottamustahan kyllä löytyy, sillä kisaan lähtiessäni kehoitan aina vaimoa ja lapsia jo valmiiksi miettimään mitä herkkuja ostettaisiin leivän päälle, kun pappa roudaa säkillisen palkinto rahoja tullessaan.
No nykyään heiltä on alkanut usko horjua siihen samalla tavalla kuin joulupukin olemassa oloon!

Offline öre

  • Juniori
  • **
  • Posts: 92
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ari Lehtinen
  • Seura: Rauman Frisbee
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #116 on: 17.12.14 - klo:15:58 »
Joo gyl tää meininki tääl Raumal tuntu välil semselt pitsi nyplämiselt. Ainaki mnuu kohral. Toi ku snää Väykkä puhelis tost kenkänaohoje solmmisest, et niingon tarvittis pyyttä vaimo niit sitoma, ni mnuul o gans välil semne eine verra samankaltane olo, mut vaa eri syyst. Taik gyl mnuul vähä sama vikka o ku snuul; eine verra toi vat nahka piukotta. Mut pahemp o toi kont, taik tarkemmi sanottun lonk. Nivel o sanonu sopimukses irt. Et em mä oikke pukiltakka osannu muut toevo, ku purana. Ja eine verra viäl lissä purana.

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #117 on: 17.12.14 - klo:17:25 »
En tierä kehtaanko myöntää, että jouruin lukemaan viestisi kolome kerttaa ennenkuin ymmärsin koko jutun.
Mut kyl mä kehtaan, eli luin kolome kerttaa viestisi, ennen kun sen sisällön kykenin kokonaan sisäistämään. Olen lukenut vain pitkän Belgian, niin siltäkin pohjalta on tietysti paha vaatia liikoja!

Kiitos kuitenkin huikeasta viestistä, se oli kuin piste iiin päälle  muutenkin tähän astiseen hyvään päivään. Toivottavasti se siivittää meikäläisen hyvään tulokseen illan keilakisassa.

Sun kannattaisi alkaa pitää blogia tolla oudolla kiälel kirjoitettuna, niin saisit varmasti Nobelin humoori pystin!

Offline gunners

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 438
    • View Profile
  • Oikea nimi: jari väyrynen
  • Seura: KKpBats
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #118 on: 17.12.14 - klo:18:01 »
Mä arvasin että joku luettuaan edellisen viestini alkoi miettimään että kui sillä väykällä on nyt ollu muka niin hyvä päivä?

Treenasin aika paljon puttia..normi ja haara staililla. Ja itseluottamus kasvaa koko ajan. Iltapäivällä vielä ennen hämärän laskeutumista, otettiin kaverin kanssa rajamäen kiinteällä koko perheen neppis radalla 2 *10 väylän kisa.

Olkapää kesti hyvin, mutta lapaluut hitsautuivat heti parin heiton jälkeen yhteen. Kisamme oli tiukka neljän väylän jälkeen olin jo 3 jäljessä, mutta sitten alkoi lyyti kirjoittamaan, elikkä lintu laulamaan taikka siis väykkä heittämään.
Avaukset taktiikalla sinne sun tänne, mutta lähärit ja putit kuin unelmaa, mutta maailma on totta! Ja voitto kotiin neljällä heitolla!
Se oli ensimmäinen suurvoitto pitkiin aikoihin, ja kun eilen illalla Kenostakin tuli 8 ekuu, niin voin vaan todeta että hyvin menee.

Itsekritiikkiin törmäsin tässä alkuillasta, kun vanhempi tyttäreni soitti kuulumisistaan, ja kysyi että mitä meinaan illalla touhuta? Minä siihen että papalla on keilakisat! Hän siihen että onnea kisaan, ja pappa siihen että enhän mää onnella heitä vaan taidolla! jolloin viereisellä sohvalla loikoillut vaimo pyrskähti nauruun ja varsin äänekkäästi jollei peräti ivallisesti päästi suustaan vielä PYH! äänen.

Taidan illalla kokeilla haaraheittoa, josko pääsisi nauttimaan haarakaadosta!
Ehkä vähän tuhma...en tiedä!

Offline saleee

  • Juniori
  • **
  • Posts: 74
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sauli
  • Seura: Nummelan frisbeeseura
Vs: MISSION SYYSMYRSKY 2016
« Reply #119 on: 17.12.14 - klo:21:21 »
Jos toimin teedeenä Syysmyrskyssä 2016, niin 1 villi kortti sarjaan MPG on sitten jo jaettu :-)