Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Monta kiekkoa uran/ vuoden aikana?  (Read 15637 times)

Offline kiekko_FIN

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 259
    • View Profile
  • Oikea nimi: Henri Salminen
  • Seura: Puska Puttaajat
Vs: Monta kiekkoa uran/ vuoden aikana?
« Reply #15 on: 23.06.12 - klo:20:55 »
aloitin heinäkuussa 2009. nyt kiekkoja on ~90. Lopullisesti on hukkunut 5. Ostanut olen suunnilleen 80 ja erilaisista viikko- yms. kilpailuista olen voittanut suunnilleen 10 kiekkoa. +yhden arvonnassa frisbee serviceltä.

Offline migi

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 240
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko V.
Vs: Monta kiekkoa uran/ vuoden aikana?
« Reply #16 on: 28.06.12 - klo:20:53 »
Ostanu oon vajaa 30, joista vaan 8 uutena.  Myyny oon 7, yhtäkään ei oo toistaseks hukkunu  ;D

Offline öre

  • Juniori
  • **
  • Posts: 92
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ari Lehtinen
  • Seura: Rauman Frisbee
Vs: Monta kiekkoa uran/ vuoden aikana?
« Reply #17 on: 28.06.12 - klo:23:56 »
Joku o joskus sanonu et rispii o halpa harrastus. Mun o kyl aika vaikee sitä uskoo: Ostanu varmaa lähemmäs sata kiakkoo. Hukkaa menneit lakkasi laskemast neljänkymmene jälkee. Onha tää vähä semmone keräilyharrastus kans. Mut nii hianoo! :) :)

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Monta kiekkoa uran/ vuoden aikana?
« Reply #18 on: 29.06.12 - klo:00:52 »
Oisko eka vuoden aikana joku 40 kiekkoa tullut hankittua. Näistä ehkä joka neljäs hommattu käytettynä ja 4-5 kiekkoa voitettu kisoissa tai arvonnoissa? Enimmäkseen olen ostanut samoista kiekoista useampia versioita kuin ihan uusia plättytuttavuuksia. Hävittänyt olen kaksi kiekkoa, mutta olivat täysin turhia lärpäkkeitä, joita en ole kaivannut.

Offline mambo

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 470
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne Uggeldahl
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Monta kiekkoa uran/ vuoden aikana?
« Reply #19 on: 29.06.12 - klo:10:47 »
Ekan vuoden aikana olen hommannut n. 40 kiekkoa, joista ehkä puolet käytettynä ja suurin osa uusista hankinnoista on jo hyväksi havaittua muottia. ~10 kpl on jo myyty eteenpäin tai vaihdettu, vajaa kymmenen kiekkoa hukattu. Näistä muutama on palautunutkin :)

Offline Jawa75

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 140
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne Välimäki
  • Seura: Rauman Frisbee
Vs: Monta kiekkoa uran/ vuoden aikana?
« Reply #20 on: 01.07.12 - klo:19:28 »
Ei juma Öre, oot hukannu 40 limppua! Itellä 2 vuotta takana, joku 35-45 kiekkoa hankittuna, alkuvaiheen DX:t on menny lahjoituksina eteenpäin, muutaman kiekon oon ostanu muille esim. joululahjoiksi, pari kiekkoa oli menny hukkaan ennen kesäkuun alun mustaa hetkeä kun hukkasin 3 kiekkoa yhden viikon aikana.

Offline Randal983

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 14
    • View Profile
  • Oikea nimi: Otto Ikonen
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Monta kiekkoa uran/ vuoden aikana?
« Reply #21 on: 02.07.12 - klo:09:40 »
Tämänhetkinen kiekkojen lukumäärä 66 + 3 pohjan poikaa lainassa. Hukattuja (omassa ja lainakäytössä olleita) en enää osaa laskea, mutta varmasti lähempänä kahtakymmentä mennään. Pois lahjoitettuja/myytyjä alkaa olemaan myös tuo parisenkymmentä ja lahjaksi ystäville ja sukulaisille olen tähän mennessä ostanut 14 kiekkoa.

Eli siis lyhyellä matematiikalla:

66+3+~40=~130 ostettua/ilman nimeä löydettyä kiekkoa on kulkeutunut näiden käsien kautta syyskuun 2009 alusta. Plus ne lahjaksi ostetut siis. :)

Ja kuriositeettina mainittakoon että bägejä löytyy neljä, Innovan Starter ja Deluxe bagit (lähinnä toimivat kiekkovarastoina), Latituden Slim Jim (kun ei jaksa kantaa kaikkia kiekkoja mukana) sekä Pro Bag, joka on siis se aktiivikäytössä oleva.

Offline gummi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 352
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tomi
  • Seura: Disc Golf Vikings
Vs: Monta kiekkoa uran/ vuoden aikana?
« Reply #22 on: 02.07.12 - klo:10:25 »
Nykyään löytyy 33 ehjää kiekkoa + yksi D-line GM joka halkes. :) Hukkuneita kiekkoja ehkä noin kymmenen - suurin osa Siltamäen lammessa... Tämän lisäksi varmaan vajaa kymmenen kiekkoa laitettu kavereille kiertoon. Bägit on menny: Innova Starter bag -> Fade Crunch Box + E-Ray valjaat -> Prodiscus Pro Bagi - aiemmat tietysti kavereille kiertoon.
All work and no DiscGolf makes anybody a sad boy/girl...

Offline VeliLenteli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 293
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: Monta kiekkoa uran/ vuoden aikana?
« Reply #23 on: 06.07.12 - klo:13:59 »
Kuukauden aikana on hukkunut enemmän kiekkoja kuin viime vuonna. Jos joku löytää, voi palauttaa...

- Star Destroyer (Munkkiniemmi 9.väylän takaräme)
- Champion Destroyer (Maaniittu-Ihantola 12.väylä)
- Star Katana (Siltamäki 13.korin takaiset ruusupuskat)
- KCP Aviar (Hamina 18.väylän pelto)
Mä olin vähän niin kuin tsuippaduippadui.

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Monta kiekkoa uran/ vuoden aikana?
« Reply #24 on: 07.07.12 - klo:19:23 »
Tänään ostettu 3 lisää vanhoja tuttuja. Laskin kaikki kiekot ekaa kertaa kun etin yhtä kadonnutta, 40 on nyt kaapissa.

Hukkuneita neljä, tänään katos mystisesti yks, tais unohtua jonnekin. Tosi epätyypillistä mulle. Mut numero on aina kaikissa, on ihan löytäjästä kiinni tuleeko takasin. Toistaseks on löytäny kotiin, ja siks pyrin itekin etsimään löytämieni omistajat käsiini.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba