Disc Golf Finland ry > Disc Golf Finland ry

Uudet tagit tulleet!

<< < (8/8)

Juhanuha:
Onko jollakin laittaa kuvaa tagista joka on rikki?

Tagien kun pitäisi olla muovia jotka on laminoitu muovilla, eli vaikka laminointi lähtee niin ei ihan hevillä pitäisi hajota.

Tälläistä materiaalia kyseessä
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Teslin_(material)

   

BlackStar:
Tässä minun ratkaisuni tagien suhteen. Tehty avainkaulanauhan avainpäästä. Jos ja kun tagi tarvii ottaa irti, ei tarvitse pelata avainlenkkien kanssa. Avainkaulanauhan pää on bägissä kiinni tällaisella avainlenkillä. Samanlaisen olen tehnyt Grip EQ -tagille.

Enrico:

--- Quote from: BlackStar on 12.10.15 - klo:21:13 ---Tässä minun ratkaisuni tagien suhteen. Tehty avainkaulanauhan avainpäästä. Jos ja kun tagi tarvii ottaa irti, ei tarvitse pelata avainlenkkien kanssa. Avainkaulanauhan pää on bägissä kiinni tällaisella avainlenkillä. Samanlaisen olen tehnyt Grip EQ -tagille.


--- End quote ---

Eikö tuo oo sinänsä vähän huono, että nyt tägien vaihtuessa sen toisen pitää nyhrätä se tägi irti siitä lenkistä? Siinä nyhräämisessä noi varmaan menee helpoiten rikki. Itellä on karbiinihaassa kaikki kiinni lenkkeineen päivineen.

Enrico:

BlackStar:

--- Quote from: Enrico on 12.10.15 - klo:23:47 ---
--- Quote from: BlackStar on 12.10.15 - klo:21:13 ---Tässä minun ratkaisuni tagien suhteen. Tehty avainkaulanauhan avainpäästä. Jos ja kun tagi tarvii ottaa irti, ei tarvitse pelata avainlenkkien kanssa. Avainkaulanauhan pää on bägissä kiinni tällaisella avainlenkillä. Samanlaisen olen tehnyt Grip EQ -tagille.


--- End quote ---

Eikö tuo oo sinänsä vähän huono, että nyt tägien vaihtuessa sen toisen pitää nyhrätä se tägi irti siitä lenkistä? Siinä nyhräämisessä noi varmaan menee helpoiten rikki. Itellä on karbiinihaassa kaikki kiinni lenkkeineen päivineen.

--- End quote ---

En olekkaan miettinyt sitä noin, koska se tuli alunperin ilman lenkkiä. Tätä mun kipaletta ei ole koskaan lenkin läpi tarvinnutkaan vetää.

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version