Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)  (Read 137131 times)

Offline AMA

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 192
    • View Profile
  • Oikea nimi: Markus Mäntylä
  • Seura: Tampereen Frisbeeseura
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #45 on: 09.07.12 - klo:09:37 »
Hienosti vedetty eka kierros Misi! Tokalla vaan vähän niinkun luovutit jo ennenkun kierros ees alko ja aloit vaan toivomaan et ukkonen keskeyttäis kisat ja ekan kiessin tulokset jäis voimaan. Se on ihan sama missä poolissa pelaat ja ootko kärsässä vai et, tarkotus on joka kiessillä selättää rata eikä ihmetellä mitä porukkaa pelaa ympärillä. Itekkin sorruin SDGO:ssa tohon samaan, kun ympärillä oli maailman luokan tähtiä. En pelannu enää omaa peliä enkä rataa vastaan, vaan alitajuntaisesti ajattelin koko kiessin et oon niin väärässä porukassa ja pelasinkin vähän sen mukaan. Samallailla sitä on pelannu ekan kierroksen ku muutkin poolissa olijat, joten samanlaiset mahdollisuudet on toisellakin kiessillä. Ei ne taidot siinä kierrostauolla mihkään oo kadonnu.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #46 on: 09.07.12 - klo:10:53 »
Hienosti vedetty eka kierros Misi! Tokalla vaan vähän niinkun luovutit jo ennenkun kierros ees alko ja aloit vaan toivomaan et ukkonen keskeyttäis kisat ja ekan kiessin tulokset jäis voimaan. Se on ihan sama missä poolissa pelaat ja ootko kärsässä vai et, tarkotus on joka kiessillä selättää rata eikä ihmetellä mitä porukkaa pelaa ympärillä. Itekkin sorruin SDGO:ssa tohon samaan, kun ympärillä oli maailman luokan tähtiä. En pelannu enää omaa peliä enkä rataa vastaan, vaan alitajuntaisesti ajattelin koko kiessin et oon niin väärässä porukassa ja pelasinkin vähän sen mukaan. Samallailla sitä on pelannu ekan kierroksen ku muutkin poolissa olijat, joten samanlaiset mahdollisuudet on toisellakin kiessillä. Ei ne taidot siinä kierrostauolla mihkään oo kadonnu.

Nää, eiku se kesketyshomma oli ihan huuli mitä vaan hoin kokoajan :D Mä sanoinkin siinä A4:sella, että yritän vaan pelata omaa peliä. Mun tavotteeni oli molemmilla kiesseillä pelata 4-5 heittoa alle radan parin, enkä toisella kiessillä jääny siitä ku sen 5-6 heittoa, että pidän silti hyvänä kisana tätä ittelleni. Olis voinu mennä paljon huonommin tossa vesisateessa, nytkun oikeesti pelattiin vesisateessa. Oli aukeata ja joutu oleen satikan alla aika paljon kuivailemassa ja pitämään kiirettä ettei kiekko kastuisi heti sillä välin ku kävelet lielle, jos vrt. 5tr, jossa viimeks oon pelannu vesisateessa, niin siellä puut suojaa paljon ja vesisateelta välttyy aika paljon.

Putti ja lähärit toimi kisan alusta loppuun normaalisti, yks huono lähäri oli P11 josta sen bogin nappasin sitten. Mutta vesisateella en päässy draiveilla tarpeeks pitkälle ku jäi matalaksi. Mutta mulla oli saatanan hienoo lähtee kärsästä, hakee se kansio siitä ja varsinki ku oli huippuja kavereita ryhmällinen. Se oli sitä rentoo peliä! :D

Offline AMA

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 192
    • View Profile
  • Oikea nimi: Markus Mäntylä
  • Seura: Tampereen Frisbeeseura
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #47 on: 09.07.12 - klo:11:01 »
Juu huulta toki, mutta semmonen luovutusmieliala tuntu huokuvan parin ekan väylän epäonnistumisien myötä. Voipi olla, että kuvittelin vaan, kunnen oo hirveesti äijän kanssa pelaillu. Et oo avoimeen montaa kertaa eksyny, toivottavasti ny useemmin  :)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #48 on: 09.07.12 - klo:11:06 »
Juu huulta toki, mutta semmonen luovutusmieliala tuntu huokuvan parin ekan väylän epäonnistumisien myötä. Voipi olla, että kuvittelin vaan, kunnen oo hirveesti äijän kanssa pelaillu. Et oo avoimeen montaa kertaa eksyny, toivottavasti ny useemmin  :)

Mä Tapanille ja Jarmolle tulomatkalla ja vissiin menomatkalla siitä höpisinki et nää PDC:t oon pelannu avoimes, ku nää on ehkä parhaita kisoja ottaa tatsia avoimesta. Meinasin aluks et pelaisin vallan tän vuoden vielä amatööreis mut en sitten tiiä. En luovuttanu misään vaihees, yritin pelata samalla pelikirjalla mut ei vaan onnistunu. No ehkä mua vähä vitutti A3:sella ku katoin et nyt on kupin juuressa ku lähti niin pystyssa Firebirdi mut se pääty sinne aidalle asti ?!) =")%=!)%)(! ???? Ihmettelin suuresti. Mut ei todellakaan luovutusta tapahtunu misään välis. Mun mielestä peli ratkes A5:sella outin myötä, muuten oisin voinu viä haastaa Kallen kolmannesta sijasta, vaikken tienny miten se on pelannut. Mutta siinä tuli tarpeeks lukua jo etten olisi saanu sitä kiinni. Mut hyvä kokemus, jännittäny ei yhtään! oikeesti.

Offline Leku

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #49 on: 09.07.12 - klo:20:46 »
Mut hyvä kokemus, jännittäny ei yhtään! oikeesti.

Mitä ny kalsarit piti vaihtaa kotimatkalla.. :D

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #50 on: 09.07.12 - klo:20:46 »
Mut hyvä kokemus, jännittäny ei yhtään! oikeesti.

Mitä ny kalsarit piti vaihtaa kotimatkalla.. :D

Olis tarvinnu vaihtaa kiessin välissä ja toisen kiessin jälkeen koska HITSAUS.

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #51 on: 10.07.12 - klo:07:02 »
Juu huulta toki, mutta semmonen luovutusmieliala tuntu huokuvan parin ekan väylän epäonnistumisien myötä. Voipi olla, että kuvittelin vaan, kunnen oo hirveesti äijän kanssa pelaillu. Et oo avoimeen montaa kertaa eksyny, toivottavasti ny useemmin  :)
Misistä huokuu pahiten luovutusmieliala ja vi***us jos ei ala pirkkuja tippuun heti alkuun. Varsinki jos sattuu oleen ns. helppoja pirkkuväyliä alus. Tän huomaa ihan harkkakiessilläki. Ihan sama vaikka painais Winthrop Goldis pelkkää ihannetulosta ni ei riitä jos ei tuu pirkkuja. Ei sillä, kyllä niitä tolla kädellä vähän saa odottaakki, mutta ei kuitenkaan ihan pakonomasesti. Kierroksen alku taitaa just olla Misillä se vaihe ku hävitään tai voitetaan peli. Viä ku puttaan oppis. Tai huhut (ja miksei pikkuhiljaa tuloksetki) kyllä kertoo, että jotain kehitystä olis tapahtunu. Auta pat ku tuun täältä kääntöpiirien toiselta puolen takas Suomeen, ni otamme vain poikulin kans oikeen kunnon ronkipöhnän ja laitetaan mentaalipuoli laakista kuntoon. Ei väliä vaikka mä tarjoon. Ja ku rapula siitä joskus hellittää ni koutsaan viä viimeset hienosäädöt puttiin. Pääääääärjäs meillekki sitte joku josain pariässämmis, jos ny semmosille löytyy järjestäjä jostain...
« Last Edit: 10.07.12 - klo:07:05 by Lassi »

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #52 on: 10.07.12 - klo:11:14 »
Mon reenannu tota sipulia njyt. Ei se draivi kulkenut vaan, ei sille voi mitään. Olin kiessii tyytyväinen enkä luovuttanut! :D saatana.

Offline Tapanote

  • Ylläpitäjä
  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 143
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapani Aulu
  • Seura: Tomoottajat, Kankaanpää / 7k, Turku
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #53 on: 10.07.12 - klo:11:39 »
Mon reenannu tota sipulia njyt. Ei se draivi kulkenut vaan, ei sille voi mitään. Olin kiessii tyytyväinen enkä luovuttanut! :D saatana.

Hyvä Misi. Mä saan kans aina kuraa niskaan, jos oon tyytyväinen omaan peliini vaikka en voittanut. Ilmeisesti kaikkien pitäis aina olla pettyneitä jos ei pelaa 1200-kierroksia koko ajan.

Offline AMA

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 192
    • View Profile
  • Oikea nimi: Markus Mäntylä
  • Seura: Tampereen Frisbeeseura
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #54 on: 10.07.12 - klo:12:04 »
Toi on yleensä semmonen tilanne, et nälkä kasvaa syödessä :)

Tuntuu, että mitä kauemmin on pelannu, sen vaikeampi on olla tyytyväinen sellaiseen kierrokseen, jonka jälkeen olis vielä pari vuotta sitten hyppiny riemusta. Pitää aika ajoin aina palata pohjalle, että voi sitten nauttia jo pelaamaan pääsemisestäkin, tuloksesta riippumatta. Onhan se silti mahtava fiilis, kun parantaa jollain radalla omaa enkkaansa.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #55 on: 10.07.12 - klo:13:46 »
Mä en sil toisella kiessillä pelannu ekaa kiessiä kummalisempaa peliä. Ainut oli että draivit ei menny läheskään sinne minne piti. Pelko tiin liukastumisesta ja meikäläisen spakaatit ei oo kovin nättiä nähtävää eikä varsinkaan kuultavaa jos sellaisen olis josain välis tempassu.

Kävin vähä napatin kanssa pelailemassa aamukohmeessa vitoses. Aivan surkeeta peliä, ei oikeen jaksanu kisamodilla vetää nyt, eli en juurikaan keskittynyt. #18 väylällä pääsin koittamaan 12metristä eaglea mutta hieman ohi meni. Eipä oikeen muuta maininnan arvosta.

Offline Leevi

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 462
    • View Profile
  • Oikea nimi: Leevi Liitti
  • Seura: 7k
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #56 on: 10.07.12 - klo:16:43 »
Mä en sil toisella kiessillä pelannu ekaa kiessiä kummalisempaa peliä. Ainut oli että draivit ei menny läheskään sinne minne piti. Pelko tiin liukastumisesta ja meikäläisen spakaatit ei oo kovin nättiä nähtävää eikä varsinkaan kuultavaa jos sellaisen olis josain välis tempassu.

Kävin vähä napatin kanssa pelailemassa aamukohmeessa vitoses. Aivan surkeeta peliä, ei oikeen jaksanu kisamodilla vetää nyt, eli en juurikaan keskittynyt. #18 väylällä pääsin koittamaan 12metristä eaglea mutta hieman ohi meni. Eipä oikeen muuta maininnan arvosta.
väylä 18 suurmisiirin eagleautomaatti :D

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #57 on: 10.07.12 - klo:17:06 »
Mä en sil toisella kiessillä pelannu ekaa kiessiä kummalisempaa peliä. Ainut oli että draivit ei menny läheskään sinne minne piti. Pelko tiin liukastumisesta ja meikäläisen spakaatit ei oo kovin nättiä nähtävää eikä varsinkaan kuultavaa jos sellaisen olis josain välis tempassu.

Kävin vähä napatin kanssa pelailemassa aamukohmeessa vitoses. Aivan surkeeta peliä, ei oikeen jaksanu kisamodilla vetää nyt, eli en juurikaan keskittynyt. #18 väylällä pääsin koittamaan 12metristä eaglea mutta hieman ohi meni. Eipä oikeen muuta maininnan arvosta.
väylä 18 suurmisiirin eagleautomaatti :D

Ei se ihan niin helppo oo päästä eaglelle vrt väylä #7. :)

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #58 on: 15.07.12 - klo:09:49 »
Jees. Vklp pari kiessiä 5tr, -5 ja -1. Kumpainenkaan ei riittäny betsikierroksella ku Jarmo pelas -10 ja -3. Puttaamisestakin on tullu huippuhauskaa, ku nykyään säkittää ~17m sisältä käytännös melkeen kaiken. Eilenki meni useita askelputtejä säkkiin pitkältä ja lyhyeltä. Vaikein osuus on se 8m putti, liian korkee tai liian matala yleensä.. Noh, tänään ehkä Hyvinkäälle parikisoihin.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Misin kisablogitijeeri (Tomoottajat)
« Reply #59 on: 15.07.12 - klo:17:30 »
Hyvinkään radalla kilpailtu sekaparein. Meidän tulos -4, jolla ylsi toiseksi. Oma peli oli kadoksissa, muutamalla liukastumisella höystettynä mut paikat pysy ehjänä. Kiva rata oli kyllä.