Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu  (Read 121617 times)

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #60 on: 01.06.12 - klo:10:41 »
Mulla oli ESP Buzzz, joka ei ollu samanlainen kuin muut.

Poikkeus vahvistaa säännön. Onhan niitä neliapiloitakin... ;)

Roc on varmaan hyvä kiekko. Itse valitsin Buzzzin, kun aloitin, koska se tuntui käteen niiiin paljon paremmalta kuin Rocit. Ja edelleen tuntuu. Rocia vois kyl ottaa rinnalla, jos löytäis oikein vakaita yksilöitä. Noi glow:t vois olla...

Offline Jatama

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 797
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jani Määttänen
  • Seura: Ylivieskan Frisbeekarhut
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #61 on: 01.06.12 - klo:10:50 »
Äänestyksessä tilanne 58-33 Buzzzille, mutta miten musta tuntuu, että puolustus/puolesta -puhujia löytyy 90% Rocille tästä ketjusta?  8)

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #62 on: 01.06.12 - klo:11:02 »
Äänestyksessä tilanne 58-33 Buzzzille, mutta miten musta tuntuu, että puolustus/puolesta -puhujia löytyy 90% Rocille tästä ketjusta?  8)

Buzzz-miesten ei tarvii vakuutella. Tulos puhuu puolestaan.  ;)

Offline jauza

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 433
    • View Profile
  • Seura: 7k
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #63 on: 01.06.12 - klo:12:17 »
Kyllä dx, glow ja kc muovi on mahtavaa, sen vuoksi roc selkeästi parempi. Ja lisäks sen takia, että siinä on beadi. Tuntuu kädessä paremmalta.

Offline VeliLenteli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 293
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #64 on: 01.06.12 - klo:21:32 »
Mä veikkaan, että Rocin ongelma on ettei se toimi heti niin kuin haluaa. Se pitää ajaa sisään. Sen vuoksi Buzzz on ollut mulle aina käyttis. Kiekko ei tarvitse kulumia vaan pienillä lähtökulman muutoksilla lättyni liitää juuri minne haluan. Joku vois tuoda mulle viisi Rocia, eri kulumilla, niin voisin ruveta faniksi.
Mä olin vähän niin kuin tsuippaduippadui.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #65 on: 01.06.12 - klo:21:37 »
Mul olis 4 rocia eri asteilla. tonnilla lähtee

Offline VeliLenteli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 293
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #66 on: 01.06.12 - klo:21:54 »
"That's Money". ;)
Mä olin vähän niin kuin tsuippaduippadui.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #67 on: 01.06.12 - klo:21:56 »

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #68 on: 04.06.12 - klo:14:18 »
Äänestin Rocia. Älkää kertoko kenellekään, mutta en ole koskaan kokeillut Buzzia, en ole varma olenko edes nähnyt yhtään Buzzia koskaan.

Pölläsen Miikkahan repeilytti poolia joskus jutulla että pitäis olla joku Buzzz-tarkastaja joka voi tulla millon tahansa radalla vaatimaan että näytä Buzzzi, ja jos ei löydy, heittää ulos radalta  ;D

Mä en näistä kans tajua mitään. Yhden Rocin olen omistanut (toinen ensimmäisestä kahdesta koskaan ostetusta) mutta heti kun MD2 tuli bägiin (ensin P-line joka nyt on kulunut hyserflipperiks, ja sittemmin vakaa C-line), jäi Roc rallista pois.

En vaan tykkää beadista enkä sellasesta terävästä kourusta siinä etureunan alla (en nyt jaksa googlata mikä sen nimi on). MD2 ja Mako on ren rimmin suhteen tasaisemmat, Makokin liitää hyvin mut MD2 on tullut jäädäkseen.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Roottori

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 48
    • View Profile
  • Oikea nimi: Casper Liukkonen
  • Seura: Mikkelin Frisbeegolf
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #69 on: 04.06.12 - klo:17:50 »
Uusi foorumilainen aloittaa heti tästä klassikkoväännöstä.  ;D

Harrastuksen alkuvaiheessa heittelin Buzzzeja, mutta nyt Roc on vienyt Buzzzin paikan bägissä ja nykyisin heittelen Roc & Comet -kombolla pidemmät lähestymiset. Buzzz tuntui aluksi vähän paremmalle kädessä, mutta kunhan tuohon Rocin beadiin ja "old school" -malliin tottui, niin en kyllä vaihtaisi takaisin. Rocilla hoidan suorat ja feidaavat heitot, Cometilla taas luotisuorat ja ylikääntävät heitot, kun ei ole vielä niitä nätisti hakattuja, ylikääntäviä Roceja.

Osui tuossa silmään, että aika monet olivat sanoneet Rocin olevan alivakaampi kuin Buzzz, että Roc kippaa hallitsemattomasti yli. Ainakin oman kokemukseni perusteella asia on nimenomaan päinvastoin, eli Roc on ylivakaampi kuin Buzzz. Roc on vain on Buzzzia herkempi tekniikkavirheille, lähinnä OAT:lle, eli se ei kestä mitään kauheaa repimistä. Rennolla ja puhtaalla heitolla taas se lentää erittäin nätisti. Että jos tekniikka on kunnossa, heitossa pitää olla aika reilusti mehua takana, jos Rocin meinaa saada kippaamaan yli.

Offline Pepperi

  • Juniori
  • **
  • Posts: 87
    • View Profile
  • Oikea nimi: Petri Mäki
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #70 on: 04.06.12 - klo:23:32 »
Kyyyl se Buzzz on vaan ykkönen. Ainakin itsellä toi Z- muovinen pitää kyllä kulman ku kulman.
Rocilla luultavasti sais ehkä hippasen pidemmälle heitettyä mutta kyl se Buzzz on vaan luotettavampi omaan käteen.
Varsin mainio lätty siis...

Offline VeliLenteli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 293
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #71 on: 14.07.12 - klo:23:01 »
Mä kyllästyin Buzzzin alivakauteen tuulella. Hyzer-linjasta saa ainoastaan uneksia. Olen nyt testailemassa Rocia ja rouhimassa sisään muutamaa. Potkua saa antaa tälle kiekolle ja vielä se palauttaa takaisin. Tähän saakka mulla on hyvät vibat. Katsotaan mitä tapahtuu ja vaihdanko leiriä. Pituudeltaan Buzzz ja Roc ovat samaa luokkaa. Roc tuntuu luotettavammalta.

Mainitsen vielä Classic Rocin ilmiömäisenä lähestymiskiekkona. Kestää tuulta, eikä anna mitään anteeksi. Kiekko on raaka!
Mä olin vähän niin kuin tsuippaduippadui.

Offline GARFFi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 944
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Karvinen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #72 on: 14.07.12 - klo:23:05 »
Mainitsen vielä Classic Rocin ilmiömäisenä lähestymiskiekkona. Kestää tuulta, eikä anna mitään anteeksi. Kiekko on raaka!

Niin mäkin luulin, kunnes...

Offline VeliLenteli

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 293
    • View Profile
  • Seura: Facepalm Frisbee
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #73 on: 14.07.12 - klo:23:16 »
Mainitsen vielä Classic Rocin ilmiömäisenä lähestymiskiekkona. Kestää tuulta, eikä anna mitään anteeksi. Kiekko on raaka!

Niin mäkin luulin, kunnes...

Mulla on fiilis, että tästä voi tulla jotain isoa.
Mä olin vähän niin kuin tsuippaduippadui.

Offline Lassi

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 531
  • HÖYYYYY
    • View Profile
  • Oikea nimi: Lassi Salminen
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #74 on: 14.07.12 - klo:23:32 »
Mainitsen vielä Classic Rocin ilmiömäisenä lähestymiskiekkona. Kestää tuulta, eikä anna mitään anteeksi. Kiekko on raaka!

Niin mäkin luulin, kunnes...
kunnes huomasit että kc pro roc on sun juttu alle 130m heittoihin...