Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu  (Read 120085 times)

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #15 on: 24.02.12 - klo:21:28 »
Miten roc voi olla häviöllä nyt vähän tsemppiä :) :)

Offline öre

  • Juniori
  • **
  • Posts: 92
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ari Lehtinen
  • Seura: Rauman Frisbee
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #16 on: 24.02.12 - klo:22:01 »
Ostin kans KC-rocin ja eka kerran jälkeen se jäi talliin pölyttymään. Buzzzzzzz ja buzzzzzz. FLX ja esp. Hianoi kiakoi!  ::)

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #17 on: 24.02.12 - klo:23:32 »
Mulla on erilaisia Buzzzeja viidellä eri muovilla. Painavin ja vakaa Flex Buzzz on ehdoton suosikkini. Esp-muovinen kans tosi hyvä. Z-muovi on ok, mutta kosteana petollinen! Omaan käteen Buzzzin muotoilu istuu vaan niin hyvin ja lentoradat on tosi ennustettavia. Roccia en oo omistanut, mut oon heittänyt frendien, joten paha sanoa siitä sitten sen syvällisempää...

Offline AriFerra

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 196
    • View Profile
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #18 on: 24.02.12 - klo:23:54 »
DX Roc on, ja käsittämättömän suoraan se lentää jopa minulla. Kun tuo avaustekniikka on yhä hakusessa, niin aika usein avaankin tällä, ja harvemmin menee metsään kuin draiverini.

Buzz täytyy hankkia keväällä. Meitä kun on kaksi perheessä jotka heittävät ja vain yksi Roc, niin on ollut tarkoitus toinen Roc ostaa.
Mutta tokihan tämän keskustelun luettuani täytyykin Buzz ottaa, ihan vain vaihtelun vuoksi. Ja mistäpä sitä tietää, josko se osoittautuu vieläkin paremmaksi.

Offline jauza

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 433
    • View Profile
  • Seura: 7k
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #19 on: 25.02.12 - klo:08:31 »
Roc sen olla pitää. Tuntuu kädessä huonommalta kuin buzzz, mutta lentää paremmin. Aina kun peli sekaisin (eli aina), niin tällä saa sen uomiinsa. Kostealla kelillä paras kiekko.

Offline Ari

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 2 550
    • View Profile
  • Seura: Nummelan Frisbeeseura
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #20 on: 28.02.12 - klo:17:25 »
DX Roc on, ja käsittämättömän suoraan se lentää jopa minulla. Kun tuo avaustekniikka on yhä hakusessa, niin aika usein avaankin tällä, ja harvemmin menee metsään kuin draiverini.

Buzz täytyy hankkia keväällä. Meitä kun on kaksi perheessä jotka heittävät ja vain yksi Roc, niin on ollut tarkoitus toinen Roc ostaa.
Mutta tokihan tämän keskustelun luettuani täytyykin Buzz ottaa, ihan vain vaihtelun vuoksi. Ja mistäpä sitä tietää, josko se osoittautuu vieläkin paremmaksi.

Ei kannata odottaa kevääseen asti. Tilasin juuri varaston hyllylle 15 pinkkiä FLX Buzzzia. Sieltä niitä voi sitten käyttöön poimia. Treenikassissa niitä kanniskelen sitten Kaatikselle kun on treenin aika. Täydellinen kiekko.

Offline AriFerra

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 196
    • View Profile
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #21 on: 28.02.12 - klo:17:34 »
Mikäs noista Discraftin muoveista nyt onkaan se "helpoin"? Eli vastaava kuin Innovan DX?

Offline Champion Beast

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 433
  • "Siihen uskoo ku sen näkee"
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Tolonen
  • Seura: HCDG
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #22 on: 28.02.12 - klo:17:41 »
Aion tunkea tuonne bägiin Buzzzin ja Rocin väliin tuon MVP:n axixen ja vectorin....tulivat keskenään toimeen tai eivät...MVP:t ei lähe minnekkään :)
Team Latitude 64° Finland
Team Trilogy Finland

Offline keep_it_real

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 148
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #23 on: 28.02.12 - klo:17:42 »
Mikäs noista Discraftin muoveista nyt onkaan se "helpoin"? Eli vastaava kuin Innovan DX?

Discraftin halvin ja vastaava muovi on Pro D.

Oli mulla viime kesän alussa yks KC Pro Roc ja se olikin aivan jäätävän hyvä keikko. Sitten ku se vähän otti iskua, niin lentorata muuttu paljon suoremmaksi. Tästä syystä vaihdoin bägiin MVP Vectorin ja sillä mennää edellee. Vaikka kuinka on ottanut iskua, niin lentorata senkun pysyy samana. Bägistä löytyy myös Buzzz ja Buzzz SS :)
« Last Edit: 28.02.12 - klo:17:48 by keep_it_real »

Offline jam-o

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 255
  • Ready to get Fierce!
    • View Profile
    • Tomoottajat
  • Oikea nimi: Jarmo Aulu
  • Seura: Tomoottajat
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #24 on: 29.02.12 - klo:00:09 »
Äänestin ketä kiinnostaa, koska mua ei kumpikaan ko. kiekoista kiinnosta.
MD2 se olla pitää.

Offline Peksi

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 216
    • View Profile
  • Oikea nimi: Peksi Luoma
  • Seura: Jyli
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #25 on: 06.03.12 - klo:14:16 »
Äänestin ketä kiinnostaa, koska mua ei kumpikaan ko. kiekoista kiinnosta.
MD2 se olla pitää.

Kuin myös. MD2 ftw!
QMEGA|P1|P2|RHY|ATLAS|FB|SOLF|PD|PD2|DSTR

Offline saleee

  • Juniori
  • **
  • Posts: 74
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sauli
  • Seura: Nummelan frisbeeseura
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #26 on: 07.03.12 - klo:15:05 »
Buzzzilla on tullut heitettyä heitettyä aina, joten sitä luonnollisesti äänestin. Ennustettava ja lentoratansa pitävä kiekko. Joskus vastatuuleen heitettäessä kaipaisi vähän vakaampaa midaria, mutta alle 80-metrisiin heittoihin erinomaisen toimiva kiekko.

Offline keep_it_real

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 148
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #27 on: 14.03.12 - klo:19:27 »
Yleinen kyssäri littyen Buzzzii: Omistan 170gr FLX buzzzin ja oon tässä laittanut harkintaa, että josko sitä ostais 160gr FLX version bägiin. Kuinka hyvin noi kevyet buzzit kestää voimaa? Lähteekö heti lepakkona tms. vai toimiiko samalla tavalla kuin 10 grammaa painavampi versio?

Muuten voisin ottaa ylivakaamman Elite Z versionkii 160 grammasena, mutta en tiedä valmistetaanko sitä niin kevyenä. Olen törmännyt minimissää 164gr versioihin nettikaupoissa.

Offline jyrmy

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 408
  • Noili3
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jyri Salminen
  • Seura: 7k
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #28 on: 14.03.12 - klo:22:17 »
Yleinen kyssäri littyen Buzzzii: Omistan 170gr FLX buzzzin ja oon tässä laittanut harkintaa, että josko sitä ostais 160gr FLX version bägiin. Kuinka hyvin noi kevyet buzzit kestää voimaa? Lähteekö heti lepakkona tms. vai toimiiko samalla tavalla kuin 10 grammaa painavampi versio?
Rippuu paljon tekniikasta mutta kyllä noi kevyemmät on aina alivakaampia. Vastatuulta ei ainakaan kestä
« Last Edit: 15.03.12 - klo:09:56 by Juhanuha »

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Ikuinen Buzzz vs Roc-taistelu
« Reply #29 on: 17.03.12 - klo:23:38 »
Mikäs tuossa MD2:ssa on nyt sitten se juttu? Onko se Roc-kopsu vai Buzzz-henkinen vai jotain ihan muuta?